Zjednoczenie kosmetycznych gigantów polskiego rynku

Kategoria: Aktualności Rynek kosmetyczny
1 min. czytania

Nie jest to pierwsza transakcja tego typu, której dokonała Bielenda. Na początku lata 2019 roku firma przejęła start-up BodyBoom, rozwijając markę na wielu płaszczyznach, m.in. poszerzając ich asortyment, wzmacniając dystrybucję oraz wprowadzając markę do tradycyjnego kanału sprzedaży.

W inwestycję zaangażowany jest niezależny doradca private equity – Innova Capital, który jako partner i inwestor wspiera Bielenda Kosmetyki w procesie przejęcia marek. Ponadto, aby transakcja przebiegła pomyślnie, musi zostać ona zatwierdzona przez organy ochrony konkurencji. Dla Dermiki i Sorayi włączenie do portfolio Bielendy jest szansą na szybki rozwój, ponieważ firma ta jest jedną z najsilniejszych i najbardziej czynnie działających polskich marek – nie tylko na rynku krajowym, ale również poza granicami państwa.

Bielenda podąża za światowymi trendami, wprowadzając takie rozwiązania pielęgnacyjne, które łączą właściwości składników pochodzenia naturalnego i osiągnięcia nauki oraz technologii. Jacek Bielenda, członek zarządu firmy, przekonuje, że po włączeniu marek Dermika i Soraya do Bielenda Kosmetyki, oferta jaką zaprezentuje firma będzie bezkonkurencyjna zarówno jeśli chodzi o asortyment, jak i o zakres cenowy.