XPO Logistics rozszerza współpracę z Avon o nową usługę serializacji i znakowania produktów

Kategoria: Aktualności
2 min. czytania

W odpowiedzi na nowe regulacje, wprowadzone przez Federację Rosyjską (Chesny Znak), mające na celu ograniczenie przepływu towarów poza regulowanym obiegiem, XPO opracowało oraz wdrożyło dla Avon ścisłe dostosowanie procesów oraz rozwiązań informatycznych, realizujących wymagania rynku zbytu.

Umożliwiło to Avon terminowo spełnić wymagania Federacji Rosyjskiej, stawiane wytwórcom produktów perfumeryjnych i tekstylnych oraz zachować płynność sprzedaży eksportowej do Rosji, która jest jego największym rynkiem zbytu.

XPO zaimplementowało dedykowany system informatyczny w celu wymiany danych z Chesny Znak oraz dostosowało magazynowy system informatyczny, umożliwiając znakowanie i śledzenie produktów w całym łańcuchu dostaw.

Centrum Logistyczne Avon w Garwolinie zostało zaadoptowane pod względem infrastruktury magazynowej, produkcyjnej oraz socjalnej do potrzeb i wymagań nowej aktywności, bez wpływu na bieżącą działalność platformy.

40 pracowników XPO, pięć dni w tygodniu, w systemie trzyzmianowym, znakuje 8 milionów sztuk rocznie.

„Od początku współpracy z Avon, XPO dostarczało usługi i technologie na wysokim poziomie”, mówi Andy Wills, Head of Logistics Avon, Polska, – „dzięki ich wsparciu dysponujemy rozwiązaniem, zgodnym z normami, w zakresie znakowania i serializacji, zapewniającym naszym klientom w Rosji nieprzerwany dostęp do wysokiej jakości produktów.”

“Nasz zespół koncentruje się na zapewnieniu zindywidualizowanych rozwiązań, by nasz klient mógł sprawnie sprostać różnorodnym
wymaganiom swoich europejskich rynków”, mówi Marc Pastuzak, Dyrektor Zarządzający, XPO Logistics Supply Chain Polska, – „rozwój dedykowanych usług logistycznych dla branży kosmetycznej jest specjalnością XPO w Polsce i cieszymy się, że Avon korzysta z naszej wiedzy i doświadczenia.”

Więcej na temat XPO Logistics, Inc. (NYSE: XPO) i XPO Logistics Europe

XPO Logistics, Inc. (NYSE: XPO) jest jednym z dziesięciu największych globalnych dostawców najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie łańcucha dostaw dla firm, odnoszących największe sukcesy na świecie. Firma działa jako wysoce zintegrowana sieć ludzi, technologii i zasobów materialnych w 30 krajach, z 1,629 lokalizacjami i około 100,000 pracownikami. XPO wykorzystuje swoją sieć, aby wspierać ponad 50,000 klientów w najbardziej efektywnym zarządzaniu swoimi towarami w całym łańcuchu dostaw. Siedziba główna firmy znajduje się w Greenwich, Connecticut, USA, a europejska w Lyonie, Francja. Odwiedź europe.xpo.com, aby uzyskać więcej informacji i skontaktuj się z XPO poprzez Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram i YouTube.

Kontakt dla mediów
XPO Logistics Europe
Anne Lafourcade
anne.lafourcade@xpo.com
+33 (0)6 75 22 52 90

Artykuł został opublikowany w kwartalniku "Świat Przemysłu Kosmetycznego" 1/2021