Siedem serwisów internetowych L’Oréal pod skrzydłami MullenLowe Warsaw

Kategoria: Aktualności
1 min. czytania

Źródło: StockChroma

Agencja MullenLowe Warsaw rozszerzyła swoją współpracę z L’Oréal. Dzięki wygranemu przetargowi będzie prowadziła siedem serwisów internetowych dla marek z dywizji CPD HUB L’Oréal Polska oraz Krajów Bałtyckich.

Dotychczas agencja MullenLowe Warsaw obsługiwała stronę marki Garnier. Współpraca ta trwała od 2017 roku, następnie w 2019 roku została rozszerzona o obsługę strony marki Mixa, a w 2021 roku Maybelline NY.

Firma L’Oréal zorganizowała przetarg, który miał na celu znalezienie agencji, która zajmie się wszystkimi markami z portfolio firmy. Agencja MullenLowe Warsaw wygrała ten przetarg, tym samym, nie tylko utrzymała dotychczasową współpracę i obsługę stron marki Garnier, Mixa i Maybelline NY, ale też rozszerzyła portfolio obsługiwanych stron internetowych L’Oréal Paris w Polsce oraz Litwie, Łotwie i Estonii.