Rebranding marki NEONAIL

Kategoria: Aktualności
1 min. czytania

Nowy logotyp został zastosowany na identyfikacji wizualnej najnowszej kolekcji lakierów hybrydowych – Woman’s Diary. Nowy znak graficzny będzie sukcesywnie wymieniany na pozostałych produktach z portfolio marki. W związku z tym w najbliższym czasie w sprzedaży znajdzie się też asortyment z logotypem wcześniej obowiązującym. Docelowo na rynku będą występowały produkty sygnowane jednym, nowym logo.

„Rozwijamy się, tworzymy innowacyjne produkty, a teraz z ogromną radością prezentujemy nasze nowe logo. Nowy znak jest prostszy i bardziej czytelny od poprzedniej wersji, dzięki temu produkty są łatwiejsze do odnalezienia na półce. Logo jest też łatwiejsze do zastosowania w różnych miejscach i kontekstach. Co jednak najważniejsze, jakość i formuła naszych produktów pozostają najwyższej jakości” – tłumaczy Magdalena Stoińska, PR Manager.

Nowy logotyp NEONAIL odpowiada na wyzwania współczesności dzięki unowocześnieniu klasycznego fontu oraz dodaniu charakterystycznej kropli. Nowoczesny styl i elegancja to kierunek spójny z rozwojem działań marki NEONAIL, która podbija europejskie rynki kosmetyczne. Uspójniona identyfikacja dla wszystkich grup produktów jest nie tylko nowoczesna,  ale wychodzi naprzeciw digitalowym wyzwaniom.