Kolejna sprzedaż na rynku kosmetycznym – marka Purepura szuka nowego właściciela

Kategoria: Aktualności
1 min. czytania

Fot. ChromaStock

Emilia Ksycka, założycielka i prezes marki Purepura, poszukuje nowego nabywcy dla stworzonego przez siebie brandu. Zdaniem Ksyckiej, pandemia COVID-19 oraz obecna sytuacja gospodarcza uniemożliwiły jej dalszy rozwój marki jako mikroprzedsiębiorstwa. Zmuszona została więc zawiesić działalność Purepura oraz wystawić ją na sprzedaż.

Start-up Purepura oferuje produkty określane przez Ksycką jako eko dermokosmetyki, które dedykowane są do kompleksowego oczyszczania skóry twarzy. Wszystkie produkty są tworzone na bazie starannie wyselekcjonowanych bio ekstraktów roślinnych i posiadają potwierdzoną skuteczność działania na podstawie przeprowadzonych badań aparaturowych.

Marka Purepura oferuje trzy serie produktów przeznaczonych dla różnych rodzajów skór. W każdej z serii znajduje się olejek do demakijażu, który pełni funkcję kosmetyku 2 w1 (przeznaczony jest do demakijażu oraz pielęgnacji), mydło, tonik dwufazowy oraz peeling enzymatyczny.

Ponadto Emilia Ksycka oferuje sprzedaż pełnego konceptu marki, który został wdrożony na rynek, a także branding marki, etykiety produktów w języku polskim i angielskim, grafiki produktowe oraz lifestylowe. Dodatkowo kupujący otrzyma gotowy sklep internetowy oraz strategię wejścia na rynki arabskie.

Marka aktywnie działa na platformach mediów społecznościowych, takich jak Instagram i Facebook.