„Herbapol-Lublin” S.A. wprowadza nową markę kosmetyczną

Kategoria: Aktualności Bliżej branży
3 min. czytania

Polana to nowa marka kosmetyków od firmy „Herbapol-Lublin” S.A., która już od ponad 70 lat daje Polakom to, co najlepsze z natury – odkrywa przed nimi jej tajemnice oraz inspiruje do poszukiwania skutecznych i bezpiecznych sposobów dbania o organizm, dobre samopoczucie, a teraz również o urodę. Bazując na wynikach badań, które dowodzą, że – aby uzyskać jak najlepsze efekty w pielęgnacji – warto działać nie tylko na skórę, ale również od wewnątrz organizmu, marka stworzyła unikatowy koncept holistycznej pielęgnacji.

 „Dzięki naszemu doświadczeniu i pasji do natury od lat jesteśmy liderem rynku spożywczego w praktycznie wszystkich kategoriach produktowych obecnych w naszej ofercie. Ta pozycja jest wynikiem zaufania, jakim od pokoleń darzą nas Polacy. Teraz zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej i wykorzystać naszą wiedzę w trosce o piękno i urodę prosto z natury. Dwukierunkowy koncept pielęgnacyjny, na którym opiera się marka Polana, to pierwszy tak nowatorski program na masowym rynku kosmetyków w Polsce.” – mówi Evangelos, Prezes Zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.

Główną rolę w produktach marki gra czerwona koniczyna, zwana rośliną kobiet. Choć wygląda niepozornie, skrywa w sobie moc składników aktywnych, a dzięki unikalnemu połączeniu z innymi ekstraktami roślinnymi wspiera kobiety w trosce o kondycję i piękno skóry oraz zapewnia odmłodzony i promienny wygląd. Bogata w dobroczynne izoflawony w naturalny sposób redukuje negatywne skutki promieniowania UV i działania wolnych rodników – wpływa na sprężystość skóry, wyrównuje jej koloryt, uelastycznia oraz zmniejsza wysuszenie naskórka.

Marka Polana to trzy programy naturalnej pielęgnacji twarzy: nawilżanie z chabrem bławatkiem, rewitalizacja ze stokrotką, a także odmładzanie z ekstraktem z maku lekarskiego. Każdy z nich to oparte na naturalnych składnikach kosmetyki, których działanie uzupełniają suplementy diety, bogate w wyciągi roślinne, witaminy i składniki mineralne, połączone z kwasem hialuronowym, koenzymem Q10 lub kolagenem.

„Kolejnym krokiem dla marki Polana jest systematyczne poszerzanie jej dystrybucji, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Z niecierpliwością czekamy też na recenzje konsumentów; w przeprowadzonych na etapie przygotowań badaniach wszystkie produkty zostały bardzo dobrze ocenione, a ich użytkownicy deklarowali chęć zakupu. Liczymy więc na to, że po wprowadzeniu marki Polana na rynek opinie będą równie pozytywne. To z pewnością jeden z najważniejszych projektów naszej firmy w ostatnich latach i nie ukrywam, że mamy wobec niego duże oczekiwania.” – dodaje Evangelos Evangelou.

Więcej informacji na temat marki oraz portfolio znajduje się na stronie: www.herbapol-polana.com.

***

„Herbapol-Lublin” S.A.

„Herbapol-Lublin” S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych
i dżemów.

„Herbapol-Lublin” S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active. Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii BIO.

W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast  i Premium. 

W 2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich – Złoty Paragon oraz Hit Handlu.

W 2020 roku firma zaistniała na rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków i suplementów diety Polana.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com.