Aktualności
Henkel i Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką dla wspierania i budowania siły kobiet. Gliss zaprasza do udziału w akcji „Pielęgnuj swoją siłę”
Marka Gliss firmy Henkel już od ponad 60 lat jest napędzana siłą kobiet, dlatego przede wszystkim to im dedykujemy naszą markę i wspieramy ich rozwój. Celem programu zainicjowanego przez markę Gliss i realizowanego we współpracy z partnerem merytorycznym jest wspieranie i promowanie siły kobiet. Chcemy w ten sposób zachęcić kobiety do tego, by dostrzegły, doceniły i pielęgnowały swoją wewnętrzną siłę.
Weź udział w konkursie „Pielęgnuj swoją siłę”
W dniach 24 sierpnia – 30 września br. wszystkie kobiety, które zechcą podzielić się doświadczeniami i osiągnięciami w budowaniu swojej wewnętrznej siły będą mogły wziąć udział w konkursie „Pielęgnuj swoją siłę”. Zadanie konkursowe polega na jak najciekawszym opisaniu tego, co jest źródłem kobiecej siły uczestniczek oraz w jaki sposób można i, co więcej, udaje im się ją budować. Organizatorzy chcą zachęcić Polki do odkrywania własnych źródeł siły, pielęgnowania jej i czerpania od siebie nawzajem. Odpowiedzi uczestniczek zbierane będą na stronie www.pielegnujswojasile.pl, na której dostępny jest także regulamin konkursu. Laureatki trzech głównych nagród otrzymają po 20 tys. zł z przeznaczeniem na inwestycję we wzmacnianie siebie. Kolejnych 20 nagrodzonych będzie mogło wziąć udział w szkoleniu „Empowerment Kobiet” prowadzonym przez ekspertki Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, a następnych 100 otrzyma zestawy kosmetyków Gliss. Prace laureatek zostaną opublikowane na stronie akcji.
– Wspieranie kobiet w ich wszechstronnym rozwoju jest dla nas bardzo ważne. Cieszymy się, że, wspólnie z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, możemy zachęcać Polki do podzielenia się tym, co jest dla nich istotne i daje im unikalną wewnętrzną siłę. Nie możemy doczekać się zgłoszeń konkursowych i poznania źródeł tej siły. Mamy też nadzieję, że za pośrednictwem tego projektu uda się nam dotrzeć do wyjątkowych kobiet, które zaczerpną z doświadczeń uczestniczek konkursu i spróbują poszukać swojej, często ukrytej siły – powiedziała Eliza Bogucka, Brand Manager, Henkel Consumer Brands.
Małgorzata Rozenek – mocne wsparcie projektu
Ambasadorką marki Gliss oraz projektu zorientowanego na wspieranie kobiet i pomaganie im w poszukiwaniu źródeł ich wewnętrznej siły jest Małgorzata Rozenek-Majdan, prezenterka telewizyjna, celebrytka, pisarka, aktorka, osobowość telewizyjna i działaczka społeczna. Promocję konkursu wspierać będą m.in. dwa podcasty z udziałem ambasadorki poprowadzone przez Kamilę Rowińską w ramach serii „Power Poniedziałek” oraz Justynę Dżbik-Kluge w ramach cyklu „Życie w kilku zdaniach” a także videocast prowadzony przez Olgę Kozierowską, prezeskę Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.
* * *
O firmie Henkel
Dzięki wiodącym markom, innowacjom i technologiom spółka zajmuje czołowe pozycje rynkowe zarówno w sektorze przemysłowym, jak i dóbr konsumpcyjnych. Henkel Adhesive Technologies jest światowym liderem rynku klejów, uszczelniaczy i powłok funkcjonalnych. Dział Consumer Brands zajmuje wiodącą pozycję na wielu rynkach świata, zwłaszcza w obszarze produktów do pielęgnacji włosów oraz środków piorących i czystości. Trzy najsilniejsze marki to Loctite, Persil i Schwarzkopf. W 2022 roku Henkel odnotował przychody ze sprzedaży na poziomie około 22 mld euro i skorygowany zysk operacyjny w wysokości około 2,3 mld euro. Akcje uprzywilejowane spółki wchodzą w skład niemieckiego indeksu giełdowego DAX. Firma posiada jasną strategię zrównoważonego rozwoju z konkretnymi celami, a idea ta ma w Henklu długą tradycję. Firma założona w 1876 zatrudnia dziś ponad 50 tysięcy pracowników na całym świecie, tworzących zaangażowany i zróżnicowany zespół o silnej kulturze korporacyjnej, wspólnym systemie wartości i motcie: „Pioneers at heart for the good of generations”. Więcej informacji na www.henkel.com oraz www.henkel.pl.
Zobacz także
- Kosmetyki i opakowania w procesie osiągania zrównoważonego rozwoju – Czy jesteśmy gotowi?
- Henkel wspiera rozwój młodych talentów – 16. edycja programu Fundacji „Polki Mogą Wszystko”
- Cyrkularność 6Ps jako narzędzie do oceny dojrzałości firmy w zakresie cyfryzacji i cyrkularności – zapraszamy na kolejny bezpłatny webinar w ramach projektu ACTT4Cosmetics!