CosmeticBusimess Poland – wiodące w Europie Środkowo-Wschodniej targi B2B dla właścicieli marek, producentów kosmetyków i detergentów oraz ich dostawców

Kategoria: Aktualności Bliżej branży
3 min. czytania

Targi CosmeticBusiness Poland, organizowane wspólnie z targami HPCI Central and Eastern Europe, tworzą profesjonalną platformę B2B, na której prezentowana jest pełna oferta dla produkcji kosmetyków oraz chemii gospodarstwa domowego – od surowców, projektu produktu, poprzez jego produkcję, aż po opakowanie. Oferta blisko 300 wystawców obejmuje również etykietowanie i znakowanie, Produkcja do produkcji, konfekcjonowania oraz pakowania, usługi produkcji na zlecenie, produkcji marek własnych, a także koncepcje dla nowych produktów, usługi laboratoryjne, badawcze, logistyczne oraz doradcze. Oprócz polskich przedsiębiorców swoje najnowsze produkty i usługi prezentuje tu także wiele zagranicznych firm pochodzących m.in. z Niemiec, Francji czy Włoch – co świadczy o międzynarodowym charakterze warszawskiej imprezy. W związku z dużym zainteresowaniem tegoroczną edycją targów, organizatorzy wprowadzili nowy podział hali na sektory tematyczne: Machinery, Quality Assurance, Private Label, Labelling oraz Packaging.

Targi odwiedzają przedstawiciele branży z 30 krajów, w tym m.in. z Niemiec, Litwy, Ukrainy, Włoch, Rosji, Estonii czy Węgier. Do grona odwiedzających należą właściciele i zarządy firm, a także szefowie działu marketingu, produkcji, zakupów oraz działu badań i rozwoju. Atmosfera targów sprzyja nawiązywaniu kontaktów biznesowych, prowadzeniu rozmów handlowych i podpisywaniu kontraktów.

Program konferencji dla specjalistów ds. marketingu, zakupów oraz kadry zarządzającej

W 2020 roku targom towarzyszyć będzie bogaty program konferencji, w ramach którego przedstawiona zostanie m.in. tematyka odpowiedzialności ekologicznej w mechanizmach produkcji i dystrybucji oraz w decyzjach zakupowych i rozwiązaniach recyklingu. W programie znajdzie się także wykład na temat trendów kolorystycznych na światowym rynku kosmetycznym na kolejne lata.

Podczas tegorocznej edycji targów po raz kolejny odbędzie się konferencja opakowaniowa, dedykowana osobom odpowiedzialnym za kreowanie i wdrażanie strategii opakowań – managerom marketingu, managerom marek, szefom działu zakupów oraz grafikom i designerom. Konferencja zaprezentuje najnowsze i najbardziej rewolucyjne rozwiązania dla świata opakowań. Kilku prelegentów – praktyków rynku opakowaniowego w krótkich, dynamicznych prezentacjach opowie o nowych, ciekawych, a czasem zaskakujących rozwiązaniach, związanych w drukiem etykiet i opakowań kosmetycznych, uszlachetnianiem i zdobieniem oraz z szeroko rozumianym designem.

Natomiast organizowana już po raz drugi wystawa specjalna „The green way of cosmetics” prezentować będzie przykłady rozwiązań wykorzystywanych przy produkcji opakowań zgodnych z zasadą zrównoważonego rozwoju.

Pełny program dostępny będzie od czerwca br. na stronie targów.

Więcej informacji na temat targów znajduje się w folderze targów CosmeticBusiness Poland  oraz na stronie: www.cosmetic-business.pl          

Targi CosmeticBusiness Poland
Targi CosmeticBusiness Poland organizowane przez Leipziger Messe GmbH są polską edycją targów CosmeticBusiness, które odbywają się co roku w czerwcu w Monachium. CosmeticBusiness Poland odbywające się równocześnie z organizowanymi od 2008 roku w Polsce targami HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference, prezentują pełną ofertę dla produkcji kosmetyków, środków czystości oraz chemii gospodarstwa domowego. Właściciele marek oraz producenci mogą tu znaleźć rozwiązania dla projektu produktu, produkcji, opakowania oraz etykietowania. Piąta edycja targów CosmeticBusiness Poland odbędzie się w dniach 7 i 8 października 2020 roku w Warszawskim Centrum EXPO XXI.
Leipziger Messe
Leipziger Messe należy do pierwszej dziesiątki największych ośrodków targowych w Niemczech i do pięćdziesięciu największych ośrodków na całym świecie. Jest organizatorem imprez targowych w Lipsku oraz w innych miastach w Niemczech i na całym świecie. Do całego koncernu należy pięć spółek córek oraz Lipskie Centrum Kongresowe CCL. Tak skonstruowana grupa wyróżnia się wysokimi kompetencjami targowymi i stanowi przykład profesjonalnej organizacji nowoczesnych imprez wystawienniczych, kongresów i eventów. Dzięki tak szerokiej i różnorodnej ofercie, Leipziger Messe otrzymała w roku 2018 po raz piąty z rzędu tytuł najlepszego usługodawcy z branży targowej, w największym rankingu jaki miał miejsce w tym roku w Niemczech. Łączna powierzchnia użytkowa wszystkich hal wystawienniczych wynosi 111 900 m², natomiast terenów otwartych 70 000 m². W ciągu roku organizowanych jest w Lipsku łącznie ponad 270 wydarzeń, do których zaliczają się imprezy wystawiennicze, kongresy, eventy oraz wydarzenia okołobiznesowe. Imprezy wystawiennicze odwiedzane są przez około 1,2 miliona osób z całego świata, a liczba wystawców to ponad 15 500 przedsiębiorstw. Leipziger Messe jako pierwszy niemiecki organizator imprez wystawienniczych otrzymała certyfikat Green Globe Standard. Zrównoważony rozwój jest integralną częścią biznesowej działalności Leipziger Messe.