Aktualności
BASF: Nowa koncepcja spersonalizowanych kosmetyków
– Indywidualna ekspresja jest jednym z najważniejszych megatrendów kształtujących obecnie przemysł kosmetyczny w skali globalnej – powiedział Jason McAlpine, wiceprezes ds. Zarządzania przedsiębiorstwem Personal Care Solutions Europe. – Oznacza to, że produkty kosmetyczne muszą być skuteczne dla wielu użytkowników jednocześnie, odpowiadając na różne życzenia i potrzeby poszczególnych klientów. Dzięki naszej wiedzy na temat składników i receptur jesteśmy w stanie sprostać temu wyzwaniu.
Nowa koncepcja BASF opiera się na różnorodnych formułach do pielęgnacji twarzy i włosów, które w połączeniu z wysokowydajnymi boosterami umożliwiają konsumentom tworzenie własnych produktów dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb.
Spersonalizowane kosmetyki na każdą okazję
Tak jak nie ma dwóch identycznych twarzy, tak nie ma identycznych stylów życia, zmieniają się nasze preferencje i potrzeby, a każdy z nas podlega innym czynnikom zewnętrznym. Aby sprostać temu wyzwaniu, BASF opracował cztery formuły do pielęgnacji twarzy, które są skierowane do różnych grup konsumentów w zależności od wieku oraz ich preferencji w zakresie tekstury i naturalności. Każdy preparat jest wyposażony w dwa wyspecjalizowane boostery, np. działające uspokajająco i odmładzająco na skórę, zapewniające ochronę miejską lub zwiększające jędrność skóry, które można wykorzystać do personalizacji zastosowania na podstawie bieżących potrzeb konsumentów. Możliwe jest nawet łączenie i dopasowywanie składu, co daje niezliczone możliwości kombinacji. W przypadku aplikacji do pielęgnacji włosów nowa koncepcja BASF obejmuje dwie formuły substancji odżywczych i cztery boostery, które zapewniają objętość, połysk, zapobiegają zanieczyszczeniom i nadają włosom sprężystość – te ostatnie dwa boostery zostały opracowane zgodnie ze standardem COSMOS dla kosmetyków naturalnych.
Składniki należy wymieszać w dłoni i bezpośrednio nałożyć na twarz i włosy.
O dziale Care Chemicals w BASF
Dział BASF Care Chemicals oferuje szeroki zakres składników do higieny osobistej, pielęgnacji domowej, czyszczenia przemysłowego i instytucjonalnego oraz zastosowań technicznych. Jest wiodącym światowym dostawcą dla branży kosmetycznej, a także branży detergentów i środków czyszczących, ponadto wspiera klientów w zakresie innowacyjnych i zrównoważonych produktów, rozwiązań i koncepcji. Portfolio wysokowydajnych produktów działu obejmuje środki powierzchniowo czynne, emulgatory, polimery, emolienty, środki chelatujące, kosmetyczne składniki aktywne i filtry UV. Posiada zakłady produkcyjne i rozwojowe we wszystkich regionach i poszerza swoje udziały na rynkach wschodzących.
O BASF
BASF tworzy chemię dla zrównoważonej przyszłości. Łączy sukces gospodarczy z ochroną środowiska i odpowiedzialnością społeczną. Ponad 117 000 pracowników w Grupie BASF pracuje nad przyczynianiem się do sukcesu klientów firmy w prawie wszystkich sektorach i niemal we wszystkich krajach na świecie. Firmowe portfolio podzielone jest na sześć segmentów: chemikalia, materiały, rozwiązania przemysłowe, technologie powierzchniowe, żywienie i pielęgnacja oraz rozwiązania rolnicze. BASF wygenerował sprzedaż w wysokości 59 miliardów euro w 2019 r. Akcje BASF są przedmiotem obrotu na giełdzie we Frankfurcie (BAS) i jako amerykańskie kwity depozytowe (BASFY) w Stanach Zjednoczonych.
Źródło: BASF