Świat Przemysłu Kosmetycznego 1/2020

W tym wydaniu

Aktualności
6Aktualności
Bliżej branży
10Przedsiębiorco – jeśli nie chcesz płacić podwójnie zgłoś znak towarowy lub wzór przemysłowy!
11Provital z nowym logo
12sposobach komunikowania marki kosmetycznej w dzisiejszych realiach rynkowych
14PCI Days- wiodące targi B2B dla właścicieli marek, producentów kosmetyków i leków oraz ich dostawców
Produkcja
21Walidacja w przemyśle kosmetycznym – wyzwanie, które się opłaca
Rynek
26Recyklowalność i ekoprojektowanie opakowań, czyli Strategia Plasti kowa w branży kosmetycznej
30Rosnąca popularność galaretek w branży kosmetycznej
34ERA CYFROWA – JAK PRZYCIĄGNĄĆ KONSUMENTA?
36ABC zrównoważonego rozwoju
42Trendy w dermokosmetykach
46Sprzedaż pozaapteczna dermokosmetyków rośnie
Surowce
48Trendy, trendy, trendy…
54Kwas ferulowy w branży kosmetycznej
58Lekcja z empowerment – nowa edycja piękna od Univar Solutions
64Spilantol z Acmella oleracea – naturalna substancja aktywna jako komponent preparatów kosmetycznych
68Kosmetyki myjące o obniżonym potencjale drażniącym
Badania i Rozwój
74Kosmetyki do higieny intymnej
78Blue Light i jego wpływ na skórę ludzką
Jakość i Bezpieczeństwo
82Bezpieczeństwo i skuteczność działania preparatów do stylizacji i pielęgnacji paznokci
86Ocena bezpieczeństwa ekstraktów roślinnych
91Nowoczesne Laboratorium Badawcze – Mikrolab Sp. z o.o.
92Koncepcja wartości progowej zagrożenia toksykologicznego
98Zmiany legislacyjne w stosowaniu składników zapachowych Czy czeka nas era kosmetyków bezzapachowych?
106Kosmetyki przyjazne dla mikrobiomu skóry – badania laboratoryjne
108Badania mikrobiologiczne produktów kosmetycznych
112Spektrofotometr Konica Minolta CM-700d – Państwa przewaga w poszukiwaniu zgodności barwy w produkcji
Opakowania
114Wyzwania rynku opakowań plastikowych
118Jak odświeżyć szatę grafi czną opakowania, by nie stracić klientów?
122Ekomożliwości w opakowaniach i zamknięciach z tworzyw sztucznych
124W pogoni za pięknem– piękno ekologicznych opakowań
131Nowe wyzwania w branży projektowania opakowań
134Pro-środowiskowe rozwiązania opakowaniowe i etykietowe
136Z etykietą po świecie
140O rynku produktów luksusowych– dlaczego wciąż rośnie? Czy koronawirus zmieni tę tendencję?