Aktualności
Przed nami Cosmoprof Bolonia – największe święto sektora beauty
Pełna lista wystawców
Exhibitors list (cosmoprof.com)
Event ponownie podzielono na trzy części dedykowane sektorom branży:
– Cosmopack, ze wszystkimi elementami łańcucha produkcyjnego, trwające od czwartku 16 do soboty 18 marca 2023 r.
– Cosmo Perfumery & Cosmetics – tu umieszczono pawilony narodowe oraz innych wystawców z produktami perfumeryjnymi i do ciała dla kanału retail, prestige i masstige, otwarte od czwartku 16 do soboty 18 marca w tym samym czasie co Cosmopack.
– Cosmo Hair, Nail & Beauty Salon, goszczące firmy i operatorów gotowych produktów, sprzętu, wyposażenia i usług dla profesjonalnego świata włosów, paznokci i urody/spa, od piątku 17 do poniedziałku 20 marca 2023 r.
28 lutego 2023 – Cosmoprof Worldwide Bologna i międzynarodowa agencja BEAUTYSTREAMS ogłosiły 39 finalistów Cosmoprof & Cosmopack Awards 2023, "Oscarów piękna", które od pięciu edycji nagradzają doskonałość w globalnej branży kosmetycznej. Wystawcy edycji 2023 Cosmoprof Worldwide Bologna nominowali 690 produktów i usług, a spośród nich BEAUTYSTREAMS wybrał propozycje najbardziej zgodne z ewolucją rynku.
Wśród finalistów Make-Up Formuł mamy polskiego rodzynka: PASSAGE COSMETICS LABORATORY S.A. – Glow Vita D Activator Body Cream. Po raz pierwszy zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas wieczoru galowego The One and Only Event, który odbędzie się w piątek 17 marca w Palazzo Re Enzo, w samym sercu historycznego centrum Bolonii. Wydarzenie będzie zarezerwowane dla międzynarodowej prasy obecnej w Bolonii, Big Buyers zaproszonych na wydarzenie jako goście Programu Kupieckiego 2023 oraz firm, które zgłosiły swoje aplikacje. Trzymamy kciuki, aby 17 marca wśród zwycięskich firm była marka GLOW. Swoją drogą za mało polskich firm ma odwagę zgłaszać swoje produkty do różnego rodzaju konkursów podczas Cosmoprof. Nie mamy też zadnego polskiego przedstawiciela w jury Cosmoprof & Cosmopack Awards
Pelna lista finalistów i jury poniżej:
COSMOPROF AWARDS:
Skin-Care Products:
– ONUGE PERSONAL CARE (GUANGZHOU) CO., LTD. – Anti-wrinkles Secret Strips – CHINA – HALL: 34 / STAND NO.: E/30
– AVENIR DEUTSCHLAND GMBH / WETCODE – Dual-Peptide Firming Anti-Wrinkle Eye Cream – GERMANY HALL: 26 / STAND NO.: A/23
– TRU HYAL 100 – Advanced Night Repair Capsule – SOUTH KOREA – HALL: 14EG / STAND NO.: 29
Make-Up Products:
– ELROEL – Blending Compact Cushion – SOUTH KOREA – HALL: 14 / STAND NO.: A/3 – A/3a
– GUANGZHOU HOLLYKO BIOTECH CO LTD – Cream Color eyeshadow – CHINA – HALL: 26 / STAND NO.: A/95
– STARRY VISION CO.,LIMITED – Microblading Tattoo Eyebrow Ink Pen – CHINA – HALL: 22T / STAND NO.: A/45
Hair Products:
– ABSOLUTE COLLAGEN – Collagen Complex Hair Thickening Shampoo & Conditioner – UK – HALL: 19/STAND NO.: G/1b
– MOERIE ULTIMATE HAIR GROWTH – MOERIE Hair spray – LITHUANIA – HALL: 37 / STAND NO.: E/7
– STRAAND – Straand Crown Fix Scalp Serum – AUSTRALIA- HALL: 16 / STAND NO.: I/14f
Nail Products:
– INOCOS – Solid Tricolor Gel – PORTUGAL – HALL: 36 / STAND NO.: L/17
– LONDONTOWN INC. – Quartz Illuminating Nail Concealer – USA – HALL: 19 / STAND NO.: E/1 – F/2
– EYE CARE COSMETICS (LABORATOIRES CONTAPHARM) – Ultra Vernis Silicon-Urea – FRANCE – HALL: 22/ STAND NO.: C/64
Personal Care & Body Care Products:
– MARQUE OF BRANDS BV – b.tan glow your own way – self tan gel – NETHERLANDS – HALL: 26 / STAND NO.: C/101
– FLER SRL – Hoily Drops Ingrown Treatment – ITALY – HALL: 22 / STAND NO.: B/4
– TRU HYAL 100 – Inner Beauty Stick & Mist – Intimate Care for Women – SOUTH KOREA – HALL: 14EG / STAND NO.: 29
Home & Professional Devices and Tools:
– MANTA HAIR LTD – Manta Pulse Healthy Hair & Scalp At The Touch Of A Button – UK – HALL: 19 / STAND NO.: F/19
– NORDIC BEAUTY INC – PMD Clean Pro Jade – FINLAND – HALL: 14GP / STAND NO.: E/4 – F/3
– REVIVE EXPRESS BEAUTY LIMITED – Seoulista Cryo Cool® Skin Tool – UK – HALL: 19 / STAND NO.: H/6
Green & Organic:
– KADALYS – BANANA LIP BALM – FRANCE – HALL: 16 / STAND NO.: C/8 – D/3 – F/
– UNIQUE PRODUCTS APS -BEAUHEI::T Prebiotic Ageact Sealer No 314 – DENMARK – HALL: 21 / STAND NO.: M/7
– NUNAÏA BEAUTY – Ground & Glow Skin Ritual Set – IRELAND – HALL: 16 / STAND NO.: D/12e
Skin-Care Formula:
– INTERCOS GROUP – Ice Massage Eye Essence Stick – ITALY – HALL 15 / STAND NO. C 10 / D9
– B.KOLORMAKEUP & SKINCARE S.P.A. SB – BENEFIT CORPORATION – Dream Mistifier Face&Pillow Brume ITALY – HALL: 15 / STAND NO.: A/2 – C/1
– C4Q S.R.L – Hyalu Beauty Caps – ITALY – HALL: 20 / STAND NO.: E/43
Make-Up Formula:
– ART COSMETICS SRL – ARTLAByrinth – ITALY – HALL: 15 / STAND NO.: A/14 – B/9
– CHROMAVIS FAREVA – Page One – ITALY – HALL 15 / STAND NO: A/24 – B/23
– PASSAGE COSMETICS LABORATORY S.A. – Glow Vita D Activator Body Cream – POLAND – HALL: 18/
STAND NO.: A/36 – B/41
Hair-Care Formula:
– PIDIELLE SPA – Pink Potion Fill-Up Hair Ampoule for healthier hair – ITALY – HALL: 31 / STAND NO.: A/2 B/3
– PINK FROGS COSMETICS SRL SOCIETA' BENEFIT – PPS Planet & People Shampoo – ITALY – HALL: 18/
STAND NO.: F/34
– KOSMETIKAL SRL – Surprising Wax – ITALY – HALL: 20 / STAND NO.: C/45 – D/46
Packaging: Design & Materials:
– HANGZHOU EBEI INDUSTRIAL CO.,LTD – Angled Essence Dropper Bottle – CHINA – HALL: 34 / STAND NO.: D/18
– PIBIPLAST SPA – Due – ITALY – HALL: 15 / STAND NO.: F/10 – G/9
– COSMEI S.R.L.- Earth Beat Denim Lipstick – ITALY – HALL: 15 / STAND NO.: G/6 – H/5
Innovation Technology: Raw Materials, Machinery, Solutions:
– EXPRESSIONS PARFUMÉES – Aquaboost Natco® – FRANCE – HALL: 20 / STAND NO.: B/50
– TRENDCOLOR SRL – Twin Soul all over (eyes-lips-cheeks) – ITALY – HALL: 18 / STAND NO.: D/46 – E/31
– COSMAX, INC.- Pyxoh – SOUTH KOREA – HALL: 15 / STAND NO.: A/10 – B/5
Sustainability: Ingredients, Formula, Packaging, Production Process:
– CONFALONIERI MATITE SRL – Essential – Sustainable Eye Pencil Ultra Black with Hyaluronic Acid – ITALY HALL: 15A / STAND NO.: A/5
– ITIT COSMETICS – Beauty Snacks – ITALY – HALL 20 / STAND NO. B57 / C54
– MYC PACKAGING INNOVATION CO., LTD.- Metallica Mascara – ITALY – HALL 18 / STAND C64 – D61
LA GIURIA DI COSMOPROF & COSMOPACK AWARDS 2023
Najlepsze produkty zostaną wybrane przez jury złożone z ekspertów branżowych, agencji trendów, liderów opinii, dziennikarzy i międzynarodowych influencerów:
Abdul Majid Madi, Founder and CEO, District General Trading Company, Kuwait;
Amarjit Sahota, Founder, Ecovia Intelligence, UK
Ambra Martone, VP/Presidente – ICR Cosmetiche Riunite / Accademia del Profumo, Italy
Barbara Doussard, Prospective Director, L'Oréal, France
Benedetta Suardi, Technical Director – Kiko Milano Cosmetics, Italy
Daina Nadler, Vice President Sales & Marketing – Bigelow Trading, USA
Dee DeLuca-Mattos, Vice President of Marketing + New Business Development – ECRU NY, USA
Della Pass, General Manager – AKI BinSina, UAE
Emma Wingate, Pitch Global Director, Beauty & Wellbeing and Personal Care – Unilever, UK
Emmanuel Hembert, Global Head of Cosmetics & Personal Care – Quantis International, France
Federico Ferrazza, Director – Wired, Italy
Florence DALLE, Responsable Innovation et Miise en Forme – Parfums Christian Dior, France
Galib Virani, Chief Executive – Supercosmetics, Kenya
Giovanni Finamore, Expert Process & Control of Make -Up Bulk – L'Oréal, France
Hanan Van Lammeren, General Manager – Bookies Hair Supplies BV, The Netherlands
Inge Theron, Founder – Face Gym, UK
Jeanne Dréan, Beauty Editor – Madame Figaro, France
Jessica Cruel, Editor-in-Chief – Allure, USA
Kane Hammond, CEO, Co-Founder and Director – The Global Beauty Group, Australia
Kacey Culliney, Editor – CosmeticsDesign-Europe, UK
Kim D'Angelo, Buying and Management Executive – Neiman Marcus, USA
Lan Vu, Founder/CEO – BEAUTYSTREAMS, USA
Larissa Azanova, Editor-in-Chief- Harper’s BAZAAR, Kazakhstan
Lauren O’Connell, Beauty Editor – Cosmopolitan Middle East Magazine, UAE
Maria Liu, General Manager – Clarins Distributor, Indonesia
Melony Conradie, Head of Buying Cosmetics – TFG (The Foschini Group), South Africa
Prince Chatterjee, Vice President – Reliance Retail, India
Sam Cheow, SVP, Global Product Trends, Innovation, Makeup Portfolio & Product Development, – Estée Lauder Companies, USA
Stephanie Bertand, Director Innovation Color & Skin Sun Body – Coty, France
Renee Parker, Co-Founder, Director of Strategy – Invinci Group, UK
Rosanna Gehring, Global Digital Brand Director – Douglas, Germany
Valentina Debernardi, Beauty Editor Harper's Bazaar & Esquire – Hearst, Italy
Vikram Bhatt, Founder, Enrich Salons, India
COSMOAktualności i COSMOVISION: TERAŹNIEJSZOŚĆ I PRZYSZŁOŚĆ ŚWIATA BEAUTY
Od ponad 50 lat Cosmoprof jest miejscem ewolucji trendów w kosmetyce. Edycja 2023 zapowiadana jest jako pokaz trendów obecnych i możliwych transformacji w przyszłości. Punktem wyjścia ma być raport COSMOTRENDS, pokazujący zwyczaje zakupowe konsumentów oraz tendencje dzisiejszego rynku. W ramach COSMOVISION zostaną pokazane te elementy, które wpłyną na przyszłość przemysłu kosmetycznego.
NOWE INSPIRACJE W COSMOTALKS
Innowacje, nowe technologie i futurystyczne zrównoważone rozwiązania to niektóre z tematów w kalendarzu 2023 CosmoTalks w Centrum Wystawowym w Bolonii od czwartku do soboty. Agencje i firmy zajmujące się analizą rynku, przedsiębiorcy i prelegenci o międzynarodowej renomie podzielą się swoimi doświadczeniami i najnowszymi badaniami, dając solidna dawkę wiedzy i nowych bodźców do dostosowania się do nadchodzących wyzwań.
KREATYWNOŚĆ BRANŻY FRYZJERSKIEJ NA HAIR BY COSMOPROF
Dla fryzjerów i firm z branży fryzjerskiej powraca jedno z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń: ON HAIR BY COSMOPROF. W niedzielę 19 i poniedziałek 20 odbędzie się 18 spotkań na arenie w hali 37. Prezentację najbardziej poszukiwanych wśród konsumentów kolorów, najbardziej oryginalnych cięć i fryzur zaprezentują czołowe międzynarodowe zespoły artystyczne, bohaterowie wybiegów na całym świecie i wpływowi influencerzy.
SPOSTRZEŻENIA DLA SEKTORA URODY: COSMO ONSTAGE I WORLD MASSAGE MEETING
Dla właścicieli salonów piękności i terapeutów kosmetycznych, Cosmoprof Worldwide Bologna to nie tylko scena do odkrywania najnowszych trendów, ale także okazja do aktualizacji i szkolenia, dzięki obecności najbardziej znanych ekspertów w sektorze. Aktualności, nowe produkty i nowe sposoby interakcji między marką, operatorem kosmetycznym i konsumentem to tylko niektóre z tematów poruszanych na Cosmo Onstage. W niedzielę i poniedziałek w Centrum Serwisowym odbędzie się pięć spotkań z najznakomitszymi osobistościami beauty.
Na Cosmoprof powraca również World Massage Meeting. Po pozytywnej reakcji na pierwszą w kwietniu ubiegłego roku podczas pierwszej edycji, wydarzenie będzie oferowało profesjonalne szkolenia na wysokim poziomie, skoncentrowane na innowacjach.
Ostatnie lata przyzwyczaiły nas, że polskie firmy znakomicie prezentują się na tle innych wystawców w Bolonii, na targach uznawanych za wyznacznik trendów i będących miejscem spotkań dla całego świata beauty. O tym, jak będzie podczas obecnej edycji poinformujemy niedługo. Obszerną relację przedstawimy po targach, opisując zarówno wydarzenia, jakie będę miały miejsce na bolońskim evencie, jak i wrażenia polskich eksporterów kosmetyków już po targach.
Poniżej mapka targowa, uwzględniająca wejścia na targi i pokazująca rozkład pawilonów.
Aby uzyskać wszystkie aktualizacje dotyczące inicjatyw Cosmoprof Worldwide Bologna 2023, www.cosmoprof.com
tekst przygotowała Ewa Trzcińska