Polsko-francuska współpraca w branży kosmetycznej

Kategoria: Aktualności
1 min. czytania

W spotkaniach weźmie udział 9 francuskich marek kosmetycznych, specjalizujących się w m.in. produkcji kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy, ciała i włosów, preparatów do aromaterapii, kosmetyków dla dzieci, suplementów diety i dermokosmetyków. Firmy te poszukują obecnie partnerów handlowych w Polsce i większość z nich nie jest jeszcze obecna na polskim rynku.

W przeddzień spotkań, przedstawiciele francuskich marek wezmą udział w seminarium mającym na celu przybliżenie specyfiki polskiego rynku kosmetycznego. Podczas wystąpień zostaną poruszone takie zagadnienia jak: kanały dystrybucji, lokalna konkurencja oraz bieżące tendencje w branży kosmetycznej w Polsce.

Francja to światowy lider w eksporcie produktów kosmetycznych. W 2022 roku odnotowała rekordowy wzrost wartości eksportu kosmetyków rok do roku (+18,8%), osiągając wartość 19,2 Mld euro. Dla Polski Francja jest drugim największym dostawcą kosmetyków, a jej udział w polskim imporcie w tym sektorze wynosi około 16%.

Katalog wydarzenia w wersji PDF jest dostępny pod poniższym linkiem:

Katalog French Beauty Days Polska 2023f.pdf