Aktualności
„Odyssea: stworzenia morskie”, czyli trzecia kolekcja wirtualnych fryzur od L’Oréal Professionnel Paris
Nowe stylizacje inspirowane morskimi stworzeniami i głębią oceanu
Marka L’Oréal Professionnel Paris, zaufany partner stylistów włosów od 1909 r., po raz kolejny połączyła siły z grafikiem 3D Evanem Rochette oraz znanym i cenionym fryzjerem Charliem Le Mindu. Efektem trójstronnej współpracy jest wyjątkowa, innowacyjna i bardzo niekonwencjonalna kolekcja fryzur – „Odyssea: stworzenia morskie”. Składają się na nią stylizacje inspirowane morską otchłanią – miejscem zarówno mistycznym, jak i zjawiskowym, w którym nie ma cienia, grawitacji ani żadnych ograniczeń. Dzięki tym fryzurom marka przenosi pochłaniającą moc oceanu do świata cyfrowego, pozwalając użytkownikom zanurzyć się w świecie zapierającego dech w piersiach piękna i czaru.
Nowe stylizacje włosów od L’Oréal Professionnel Paris dostępne są od 17 lipca na Roblox, Zepeto i Ready Player Me. To trzy największe platformy, których użytkownicy nie mają teraz żadnych ograniczeń, jeżeli chodzi o kreowanie fryzur awatarom. Tym samym mogą też na wiele nowych sposobów wyrażać samych siebie.
Misja L’Oréal Professionnel Paris: zapewnić większą dostępność i możliwość wyrażania siebie w sieci Web3.
„Odyssea: stworzenia morskie”, jako trzecia kolekcja fryzur dostępnych w Metaverse, to kolejny, niezwykle ważny i przełomowy krok w technologicznej strategii L’Oréal Professionnel Paris, której celem jest tworzenie przyszłości branży hair.
„Gry komputerowe i Web3 to z jednej strony nowe możliwości dla grafików 3D, konsumentów i fryzjerów, a z drugiej – wyzwanie, któremu w świecie wirtualnym ciężko sprostać. My, będąc liderem w swojej kategorii, czujemy się w obowiązku, by to pole zagospodarować i oferować nieograniczone możliwości stylizacji włosów na tych platformach. Naszą nową kolekcją udowadniamy, jak daleko może zajść kreatywność, jeżeli chodzi o fryzury w Metaverse. Jesteśmy niezwykle dumni z Odyssei i nie możemy się doczekać, aż będzie ona dostępna dla wszystkich” – mówi Anne Machet, International Brand Manager L’Oréal Professionnel Paris.
Ostatnia kolekcja L’Oréal Professionnnel Paris, której premiera miała miejsce w kwietniu 2023 roku, była natychmiastowym sukcesem, z 2 milionami wyświetleń na Roblox i łącznie 12 tysiącami unikalnych pobrań na 3 platformach, co stanowi wzrost o ponad 150% w porównaniu z pierwszą kolekcją wypuszczoną w 2022 roku.
Tworzenie kolekcji fryzur to nie jedyne działanie, które L’Oréal Professionnel Paris podejmuje w zakresie Metaverse. To też motyw przewodni tegorocznej edycji legendarnego konkursu Style&Color Trophy, który w 2023 roku odbędzie się pod hasłem przewodnim „Meta-Morphosis”. W jego ramach 25 000 profesjonalnych stylistów połączy siły ze sobą, ale też grafikami 3D, by odkryć na nowo piękno włosów i podnieść poziom profesji fryzjerskiej.
Kolejnym świadectwem zaangażowania się marki L’Oréal Professionnel Paris w rozwój sieci Web3 oraz potwierdzeniem, że brand jest pionierem w tym obszarze, jest wykorzystanie sztucznej inteligencji w kampaniach reklamowych. W nowej kolekcji koloryzacji iNOA Red Nebula, której premiera zaplanowana jest jeszcze na ten rok, główną modelką po raz pierwszy w historii będzie postać w 100% wygenerowana przez sztuczną inteligencję.
* * *
L’Oréal Professionnel Paris oferuje profesjonalną wiedzę kosmetyczną, czerpiąc z ponad 110 lat wiedzy i wsparcia dla sektora fryzjerskiego. Historycznie wiodąca na świecie profesjonalna marka dla fryzjerów współpracuje z 1,5 milionem stylistów poprzez ponad 300 000 salonów. Jej uzupełniające się wzajemnie szerokie portfolio składa się z kompletnych gam produktów do pielęgnacji włosów, przeznaczonych do każdego rodzaju włosów, profesjonalnej koloryzacji i rozjaśniaczy, a także zaawansowanych technologicznie akcesoriów upiększających. Działając w ramach ambitnych zobowiązań w zakresie zrównoważonego rozwoju wynikających z programu L’Oréal for the Future, L’Oréal Professionnel Paris oferuje w 66 krajach na całym świecie to, co najlepsze pod względem nauki, jakości, skuteczności i odpowiedzialności. Marka jest sprzedawana za pośrednictwem kanałów online i offline (salony fryzjerskie, retailersi i e-commerce).
Więcej informacji na https://www.lorealprofessionnel.com/int.
Zobacz także
- Dr Irena Eris SA na początku roku wsparła Fundację Dajemy Dzieciom Siłę oraz telefon zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111
- JAK POWSTAJĄ KULTOWE PRODUKTY? – SEKRET JAKOŚCI POLSKIEJ MARKI BARWA
- Lush dziękuje swoim klientom za pomoc w osiągnięciu kwoty 100 milionów funtów, przekazanych na cele charytatywne