Nowa kolekcja 28 kul z okazji Światowego Dnia Bomby do Kąpieli, w tym pierwsza, innowacyjna bomba do wykorzystania w zimnej wodzie!

Kategoria: Nowości kosmetyczne
3 min. czytania

Fot. materiał prasowy

27 kwietnia Lush obchodzi Światowy Dzień Bomby do Kąpieli. To właśnie tego dnia marka otrzymała znak towarowy dla tego kultowego produktu, wynalezionego przez współzałożycielkę Lush Mo Constantine, w jej ogrodowej szopie w 1989 roku.

Choć wcześniej termin „bomba do kąpieli” był nieznany, obecnie jest tak szeroko rozpowszechniony, że został dodany do słownika oksfordzkiego i stał się globalną sensacją. Wszystkie kule są ręcznie robione, w fabrykach Lush na całym świecie, a firma sprzedała w zeszłym roku ponad 40,5 miliona sztuk (to 48 sprzedanych sztuk co minutę!).

Firmy zazwyczaj chronią wyłączne prawa do swoich znaków towarowych, uniemożliwiając innym korzystanie z nich. Jednak Lush zdecydował się udzielić ogólnoświatowego zezwolenia na używanie swojego znaku towarowego „Bath Bomb”, aby rozpowszechniać radość i relaks płynące z kąpieli.

Ten kultowy wynalazek Lush przynosi wiele korzyści fizycznych, jak i psychicznych.

Charlotte Nisbet, liderka kategorii kąpieli w Lush, mówi: „Badanie z 2022 roku opublikowane w Journal of Applied Physiology wykazało, że regularne kąpiele w temperaturze 40 stopni Celsjusza przez 30 minut pomogły zmniejszyć aktywność nerwów współczulnych, co zapewnia korzyści dla zdrowia fizycznego i psychicznego. Inne badania z Japonii sugerują, że kąpiel może również pomóc w szybszym zasypianiu, szczególnie zimą.”

Z okazji Światowego Dnia Bomby do Kąpieli, Lush pragnie zaoferować nowe doznania podczas kąpieli, wypuszczając 28 nowych, wyjątkowych bomb do kąpieli, które zaspokoją każdą potrzebę i sprawią, że kąpiel stanie się naprawdę niezwykłą chwilą.

Wśród największych innowacji w tej kolekcji jest Cold Soother Water. To pierwsza kula do kąpieli przeznaczona do rozpuszczenia w zimnej wodzie. Jest wykonana z 20% soli Epsom, aby zapewnić ukojenie podczas kąpieli. Jej relaksujący zapach inspirowany jest aromatom towarzyszącym opadom deszczu, który uważa się za korzystny dla ludzkiego nastroju, pomagający się uspokoić i zrelaksować.

Podróż po wyjątkowym świecie Lush

Światowy Dzień Bomby do Kąpieli ma uczcić zarówno historię, jak i przyszłość tego kultowego produktu. Dlatego w nowej kolekcji pojawiły się drzwi do pierwszego na świecie sklepu Lush, powracający ulubieńcy, czy gigantyczna wersja bestsellera Intergalactic.

Aktywność fizyczna i wellbeing

Zespół wynalazców Lush to nie tylko eksperci w dziedzinie kąpieli, ale także imponujący sportowcy – w tym współzałożycielka Lush i 25-krotna maratonka Helen Ambrosen. Minerały takie jak magnez i sole Epsom oraz uspokajające zapachy lawendy i rumianku są sercem kilku nowych bomb do kąpieli stworzonych z myślą o entuzjastach aktywności fizycznej i dobrego samopoczucia.

Dobra zabawa

Lush uwielbia kolory, ciekawe kształty i niespodzianki. Dlatego właśnie i takich kul nie mogło zabraknąć w nowej kolekcji. Z jedną z nich jest związana również smutna historia. Crackle to bomba stworzona na cześć siedmioletniego Dextera Constantine-Thatchella. W lipcu 2022 r. rodzina Constantine straciła Dextera po zaciekłej walce z mięsakiem prążkowanokomórkowym, rzadkim nowotworem dziecięcym. W związku z tym 100% (minus podatek rządowy) całej sprzedaży bomby do kąpieli Crackle, nazwanej na cześć pluszaka, w którym Dexter znajdował pocieszenie podczas leczenia, zostanie przekazane na wsparcie organizacji charytatywnej zajmującej się nowotworami u dzieci.

Mistyczne, magiczne, muzyczne

Ziemiste zapachy, bajki i muzyka to tematyka niektórych z kul, z nowej kolekcji. W tym inspiracja Joni Mitchell, piękna koreańska bajka, zapach wczesnej porannej rosy oraz prawdziwy magiczny autobus. Kąpiel z tymi kulami na pewno nie będzie nudna.

Ulubione zapachy

Niektóre z najbardziej lubianych zapachów Lush są teraz dostępne w formie bomb do kąpieli! Lush sprzedaje jeden balsam do ciała Dream Cream co 1,2 minuty na całym świecie, a Passion był zapachem z limitowanej kolekcji walentynkowej, którego powrotu klienci nie mogli się doczekać.

***

O LUSH Świeże Ręcznie Robione Kosmetyki

Brytyjska firma LUSH jest zaangażowanym społecznie producentem i sprzedawcą świeżych, ręcznie robionych kosmetyków z ponad 900 sklepami i dodatkowymi sklepami e-commerce w 51 krajach. Firma została założona w 1995 roku i jest znana na całym świecie przede wszystkim jako twórca bomby kąpielowej. Aktualnie w swojej ofercie LUSH posiada ponad 300 produktów do zrównoważonej i świeżej pielęgnacji skóry oraz włosów. Cały asortyment jest produkowany etycznie, 60% produktów jest sprzedawanych bez opakowań, 100% z nich jest wegetariańskich, a 92% wegańskich.

LUSH jest firmą zaangażowaną w szereg kampanii i regularnie współpracuje z grupami oraz aktywistami działającymi na rzecz praw człowieka, praw zwierząt czy ochrony środowiska. Swoje sklepy wykorzystuje jako platformę do oddania głosu tym, którzy są pomijani. Oprócz wspierania lokalnych projektów za pośrednictwem organizacji charytatywnych non-profit, firma LUSH przyznaje również 2 międzynarodowe nagrody pieniężne za rozwój metod testowania bez udziału zwierząt oraz projekty tworzone w sposób zrównoważony dla naszej planety i społeczeństwa.

Oficjalna strona polskiego sklepu: www.lush.com/pl/pl

LinkedIn | Twitter | Instagram | Pinterest | YouTube

Dodatkowe informacje

Źródło: materiał prasowy