Marka Lush dołączyła do platformy Wolt i jednocześnie zachęca do udziału w Veganuary

Kategoria: Aktualności Bliżej branży
2 min. czytania

Chcąc zapewnić klientom jeszcze wygodniejszy dostęp do asortymentu wegańskich i zrównoważonych kosmetyków, marka Lush zdecydowała się na uruchomienie nowego kanału dystrybucji. Od niedawna mieszkańcy Warszawy, chcący zakupić pachnące produkty, mogą zrobić to poprzez aplikację Wolt. Wybrane kosmetyki mogą być odebrane przez klienta lub dostarczone pod wskazany adres przez kurierów Wolt – dostawa odbywa się wówczas w ciągu 30-40 minut.

Marka Lush od początku istnienia jest zaangażowana w walkę o prawa zwierząt, a decyzja o współpracy z Wolt podczas Veganuary, jeszcze bardziej to podkreśla. Veganuary to coroczna inicjatywa, która zachęca do spróbowania wegańskiego stylu życia i odżywiania. Wyzwanie trwa przez cały styczeń, a dostępność marki Lush w aplikacji Wolt ułatwi wzięcie w nim udziału, pozwalając jednocześnie spróbować wegańskiego jedzenia, jak i kosmetyków.

Oferta marki Lush na platformie Wolt obejmuje szeroki asortyment z różnych kategorii produktów w tym bestsellery oraz pojawiające się cyklicznie kolekcje limitowane. Jeśli klienci mają jakiekolwiek pytania dotyczące poszczególnych produktów lub ich zastosowania, mogą skontaktować się z zespołem obsługi klienta telefonicznie lub mailowo przed złożeniem zamówienia. Produkty można zamawiać z dwóch istniejących w Warszawie sklepów Lush – w Westfield Arkadia oraz Złotych Tarasach.

Oficjalna strona polskiego sklepu: www.lush.com/pl/pl

LinkedIn | Twitter | Instagram | Pinterest | YouTube

Dodatkowe informacje

Źródło: Informacja prasowa firmy LUSH Poland