L’Oréal Professionnel Paris rozszerza współpracę z agencją PR. Big Picture zajmie się kompleksową obsługą brandu.

Kategoria: Aktualności
2 min. czytania

L’Oréal Professionnel Paris to lider wśród profesjonalnych kosmetyków do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów. Francuska marka, stworzona w 1909 roku przez Eugène Schuellera, współpracuje z najlepszymi fryzjerami z całego świata. Wszystko, co marka robi, sprowadza się do czterech zasad: pionierstwa, profesjonalizmu, skuteczności oraz paryskości. Zasady te kierowane są zarówno do społeczności frzyjerskiej, która jest w sercu marki, jak i konsumentek, dbając o piękno ich włosów i zwiększanie ich pewności siebie. Marka od blisko 30 lat obecna jest na polskim rynku. W jej ofercie znajduje się szeroki wybór kosmetyków profesjonalnych do pielęgnacji włosów, obejmujący szampony, odżywki, maski dostosowane do potrzeb każdego rodzaju włosów, w tym przełomową gamę Metal Detox pozwalającą neutralizować metale wewnątrz włókien włosów oraz zapobiegać ich osadzaniu na powierzchni włosów. To także  profesjonalne produkty do koloryzacji w salonach fryzjerskich oraz produkty do stylizacji, a wśród nich gwiazda: innowacyjna prostownica parowa Steampod.

Marka L’Oréal Professionnel Paris dba o to, aby opakowania produktów były zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju, dobierając starannie najlepsze materiały pozwalające chronić zasoby naszej planety.

W ramach bieżącej współpracy do zadań Big Picture należy opracowanie całościowej strategii działań PR marki, prowadzenie aktywnego biura prasowego, koordynacja współpracy z mediami oraz influencerami. Agencja będzie również odpowiadała za działania z zakresu brand experience oraz realizację projektów i wydarzeń specjalnych.

Współpraca agencji z L’Oréal Professionnel Paris trwa od 2020 r. i dotychczas miała charakter projektowy. W tym czasie zrealizowano wspólnie szereg projektów specjalnych kierowanych zarówno do mediów, jak i influencerów m.in. premiery nowości produktowych oraz współprace z influencerkami marki.

Obecna współpraca została nawiązana od stycznia 2022 r. w wyniku przetargu i ma charakter długofalowy.