Kolejny rebranding na rynku kosmetycznym

Kategoria: Aktualności
1 min. czytania

Źródło: Fotolia

Kolejny rebranding na rynku kosmetycznym. Tym razem firma BioDermic Dermocosmetics postawiła na nową nazwę, która jest odpowiedzią na zmiany zachodzące w świecie przemysłu kosmetycznego. Z początkiem marca na rynek trafiły pierwsze kosmetyki z portfolio sygnowane nową nazwą firmy- Axame.

Produkty Axame bazują na naturalnych składnikach, a także najnowszych technologiach. Receptury tworzone są w taki sposób, aby zapewnić skórze idealną dawkę nawilżenia, ochrony, a także odżywienia. Zgodnie z filozofią firmy wykorzystywane są naturalne surowce, a głównym celem jest uzyskanie pięknej i młodej skóry. Ponadto wykorzystanie aktywnych biologicznie substancji, pozwala na tworzenie receptur opierających się na działaniu synergicznym, takim jakie stosowane jest w lekach.

Rebranding to nie jedyna zmiana dla firmy. Najnowsze plany Axame koncentrują się wokół poszerzenia oferty produktowej. Hasłami przewodnimi będą dbałość o środowisko, a także jakość za rozsądną cenę. Jednocześnie projekt ten ma jak najbardziej minimalizować negatywny wpływ na środowisko, jak również maksymalnie wykorzystać rozwiązania eco.

Aktualnie w portfolio firmy znajdują się między innymi produkty do pielęgnacji twarzy, skóry głowy i włosów.