INGLOT debiutuje w Amman Duty Free – pierwszy krok w ekspansji na Bliskim Wschodzie

Kategoria: Aktualności
1 min. czytania
NGLOT Cosmetics – stoisko w Amman Duty Free, Jordania

INGLOT Cosmetics oficjalnie rozpoczął sprzedaż w kanale Duty Free na Bliskim Wschodzie. Produkty marki są już dostępne w Amman Duty Free w Jordanii, w ramach współpracy z Dufry Group Avolta oraz lokalnym partnerem Kamalika Import and Export Company.

To ważny etap w międzynarodowym rozwoju marki, umożliwiający dotarcie do szerokiego grona klientów podróżujących z różnych zakątków świata.

Nowa strategia obecności w kanałach Duty Free

Rozpoczęcie sprzedaży w lokalizacjach wolnocłowych to strategiczny kierunek rozwoju INGLOT-a. Marka chce w ten sposób zwiększyć swoją rozpoznawalność wśród klientów globalnych, jednocześnie utrzymując wysoki standard jakości i dostępności produktów.

– Duty Free to ważny kanał sprzedaży, który pozwala nam budować obecność międzynarodową – podkreśla zespół INGLOT.

INGLOT Cosmetics – obecność na rynkach globalnych

Marka INGLOT jest obecna w ponad 90 krajach na sześciu kontynentach. Swoją pozycję buduje poprzez sieć salonów firmowych, stoiska typu shop-in-shop oraz partnerstwa franczyzowe. Kluczową cechą marki są intensywne kolory, szeroki wybór produktów i zaawansowane technologicznie formuły, które spełniają oczekiwania profesjonalistów.

Plany dalszej ekspansji

Debiut w Amman Duty Free to dopiero początek. Firma zapowiada kolejne otwarcia w kanałach wolnocłowych, zarówno na Bliskim Wschodzie, jak i w innych strategicznych lokalizacjach. To element długofalowej strategii rozwoju obecności poza Europą.