Świat Przemysłu Kosmetycznego 2/2014

W tym wydaniu

Polski Przemysł
12Urodziny Provitala
Produkcja
12Jakość musi kosztować
Surowce
16Sezon na zapach?
20Oleje roślinne jako surowce kosmetyczne cz. II Oleje orzechowe prawdziwa przekąska dla skóry!
24DERMOFEEL VISColiD – naturalny środek zagęszczający oleje, stabilizator i zagęstnik emulsji W/O
26Jakiego kremu potrzebuje mężczyzna?
30Męski świat kosmetyków?
32Gabacare TM BL98T – nowość w pielęgnacji przeciwzmarszczkowej
Jakość i Bezpieczeństwo
34Mycie bez pozostałości
38Piękno czystości cz. II
44Badanie mikrobiologiczne wody – kryteria oceny i metodyka badań
50Europejski Przemysł Kosmetyczny w świetle nowych przepisów i wymogów GMP
54System RAPEX. Broń do zwalczania konkurentów rynkowych
Badania i Rozwój
56Dobra rozpuszczalność… do tworzenia kosmetyków o lekkich teksturach…
62Cytokiny i ich znaczenie w kosmetologii
Opakowania
66Nie tylko karton. O trendach w sektorze opakowań zbiorczych
70Od badania do opakowania – rola i metody konsumenckich badań opakowań
76Co nowego w etykietowaniu produktów kosmetycznych?
78Jak rozmawiać z drukarnią o bezpiecznym druku? Bezbłędnie!
80Wpływ opakowań na bezpieczeństwo produktów kosmetycznych
Polski Przemysł
83Transport – wymagania branży kosmetycznej
84Nepentes Pharma – jak kosmetyk staje się dermokosmetykiem
86Dystrybucja produktów kosmetycznych
88Pricing behawioralny w branży kosmetycznej, czyli jak zarządzać ceną…
92Katalog produktowy inwestycja i skuteczne narzędzie promocyjne
Prawo
94Protokół z Nagoi
98Przepisy prawne dotyczące składników kosmetyków zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego..
104Kolor jako znak towarowy
Targi…
108Innowacje górą – relacja z VI Miedzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations
113Polska branża kosmetyczna zabłysnęła na najważniejszych światowych targach