Your KAYA udoskonala opakowania dermokosmetyków do twarzy. Większy wybór pojemności i niższe ceny

Kategoria: Nowości kosmetyczne
2 min. czytania

Fot. materiał prasowy

Your KAYA, polska marka tworząca dermokosmetyki do ciała i produkty menstruacyjne, zmienia opakowania bestsellerowej linii dermokosmetyków do twarzy. Od teraz niezmienione i uwielbiane przez klientki formuły zostały przeniesione do nowych, udoskonalonych butelek. Jest taniej, bardziej higienicznie i funkcjonalnie!

Your KAYA stworzyła linię dermokosmetyków do twarzy, by zatroszczyć się o potrzeby każdego typu skóry – także tej bardzo wrażliwej czy ze skłonnością do powstawania wyprysków. Na 4-stopniową pielęgnację twarzy składają się: Regenerujący krem do twarzy i okolic oczu, nawilżający żel do twarzy i okolic oczu, Kojące serum do twarzy z witaminą C oraz Złuszczająca kuracja do twarzy i ciała. Wszystkie produkty z linii DERMO szybko stały się bestsellerami i dotąd można je było znaleźć opakowaniach z wymiennymi wkładami.


Skąd decyzja o zmianie opakowań? Your KAYA od zawsze uważnie wsłuchuje się w opinie swoich klientek. Decyzja o przeniesieniu niezmienionych, sprawdzonych formuł dermokosmetyków do nowych butelek wynika z chęci zadbania o jak najwyższą funkcjonalność oraz higienę towarzyszącą codziennej pielęgnacji twarzy. Krem oraz serum do twarzy i okolic oczu znajdują się teraz w wygodnych i maksymalnie szczelnych butelkach typu airless, Żel do mycia twarzy zyskał nową butelkę z pompką, a Złuszczająca kuracja butelkę z pipetą dla możliwie jak najbardziej precyzyjnej aplikacji.


Dzięki przeprowadzonej optymalizacji każdy z czterech produktów może być wykorzystany do ostatniej kropli! Wprowadzone przez markę zmiany niosą za sobą także zmniejszenie ilości produkowanego plastiku – w przypadku kremu i serum zamiast 45 g plastiku (40 g dotychczasowa obudowa + 5 g wkład), jest teraz zaledwie 10 g (butelka airless). Nowe typy opakowań nadają się do recyklingu.

To jednak nie koniec zmian! Wraz z nowymi opakowaniami, dermokosmetyki do twarzy zyskały także nowe niższe ceny. Różnica przy zakupie jednej sztuki wynosi nawet do 19 zł! Ze względu na bardzo dużą popularność linii dermokosmetyków do twarzy Your KAYA zdecydowała się na jeszcze jeden ukłon w stronę klientek – pojawiły się także nowe pojemności Żelu do mycia twarzy (250 ml i 500 ml) oraz Złuszczającej kuracji do twarzy i ciała (50 ml).


***

Your KAYA to marka, której misją jest dostarczanie (nie tylko) osobom menstruującym produktów bezpiecznych dla ciała i środowiska oraz takich, z którymi kompleksowa troska o siebie staje się prawdziwą przyjemnością. Wierzymy, że inkluzywność i dostęp do ekologicznych środków higienicznych oraz naturalnych kosmetyków o bezpiecznych składach to klucz do budowania świadomego społeczeństwa i efektywnego dbania o Ziemię. Sklep yourkaya.pl opiera się na modelu subskrypcji, dzięki któremu klientki regularnie otrzymują swoje ulubione produkty w korzystniejszych cenach i przerzucają obowiązek pamiętania o zakupach na nas.

Dodatkowe informacje

Źródło: materiał prasowy