W ZEW FOR MEN działamy lokalnie, ale sięgamy globalnie – z Marcinem Mrozem rozmawia Ewa Trzcińska

Kilka lat temu spotkaliśmy się na Cosmoprof Bologna. Wystawialiście się wtedy po raz pierwszy w specjalnym pawilonie przeznaczonym dla nowych, dobrze rokujących firm z pierwszą, dość krótką serią produktów. W ciągu tych kilku lat przeszliście długą drogę…

Pierwsze targi Cosmoprof Bologna były dla nas ważnym wydarzeniem. W 2020 roku wzięliśmy udział – czwarty raz z rzędu – w wydarzeniu Cosmoprof, w tym przypadku w formie wirtualnej. Cieszymy się, że wszyscy jednoczymy się jako branża kosmetyczna w obliczu nowego wyzwania, jakim jest globalna pandemia. W ciągu tych lat zmieniliśmy się nie tylko my, ale też nasi klienci i rynek. Obserwujemy, jak konsumenci kupują uważniej, jak rośnie trend wybierania lokalnych produktów i jak coraz więcej marek kosmetycznych angażuje się w kwestie związane z ekologią. Jako ZEW for men również podejmujemy działania w tych obszarach. Od samego początku inspiruje nas natura – podróżujemy w poszukiwaniu nowych, naturalnych składników aktywnych, które wyróżniają nasze produkty na rynku. Pod koniec zeszłego roku mieliśmy premierę nowej linii odżywczej z olejem konopnym, stale rozwijamy nasze linie z węglem drzewnym z Bieszczad i czarną hubą. Staramy się wybierać rodzime surowce, często niedoceniane na polskim rynku kosmetycznym. Mało kto wie, że węgiel drzewny zawarty w mydłach ZEW pochodzi z dzikich lasów, z ostatnich bieszczadzkich wypalarni węgla, których tradycja sięga ponad 50 lat. Wszystkie nasze kosmetyki od początku działalności produkujemy w Polsce na bazie własnych receptur i badań, co stale jest naszym powodem do dumy. Słuchamy uważnie naszych klientów, analizujemy ich potrzeby i styl życia, żeby tworzyć produkty, których będą z radością używać każdego dnia, ale które będą też minimalistyczne, funkcjonalne i w jak najmniejszym stopniu obciążające dla środowiska.

Doskonale wykorzystaliście moment, w którym wyraźnie dało się zauważyć, że mężczyzna też chce być elegancki i zadbany. Trend, który na Zachodzie jest od lat, w Polsce na dobre gościł od kilku. W badaniach zrealizowanych przez Was („ZEW. Poczuj instynkt odkrywcy”) 42% polskich mężczyzn stwierdziło, że prawdziwy mężczyzna powinien ładnie pachnieć i być czysty, a 28% jest zdania, że powinien także dbać o skórę twarzy i ciała.

To już nie tylko trend, to realna potrzeba męskiej części konsumentów, a gama kosmetyków, z których regularnie korzystają mężczyźni, stale się powiększa. Dobry wygląd ma dla nich znaczenie, wpływa też na codzienny komfort i status – powodzenie u partnerek, wizerunek w pracy.

Od lat stereotypy wpływają na społeczne oczekiwania wobec mężczyzn. Dlatego też stworzyliście film, który zaprasza do refleksji i redefiniuje współczesnego „prawdziwego mężczyznę” szukającego równowagi pomiędzy odpowiedzialnością a chęcią ciągłego poszukiwania?

Nasza ekipa ZEW for men stale obserwuje męskie zachowania zakupowe, aspiracje, potrzeby i poświęca dużo czasu na eksplorację pojęcia „prawdziwego mężczyzny”, które mocno się zmienia w ostatnich latach. Odkrywamy męskość na nowo. Stare porzekadło mówi, że każdy facet powinien zbudować dom, spłodzić syna i zasadzić drzewo. Naszym zdaniem, definicja męskości bardzo się zmieniła. W manifeście ZEW chcieliśmy pokazać, że współczesny „prawdziwy mężczyzna” to nie tylko lider, łowca czy zdobywca, ale ktoś, kto rozumie siebie, zna swoje potrzeby i możliwości, jest oddany swoim pasjom, dba o środowisko, stara się żyć w zgodzie z naturą i nie boi się nowych wyzwań. Wybiera świadomie i pozostaje wierny swoim zasadom. Manifest to nasza współczesna wizualna interpretacja pojęcia męskości, którą symbolizuje tarcie pomiędzy „cywilizowanym” życiem w mieście a światem natury, do którego nas ciągnie.

Porozmawiajmy o Waszym motto: „Sięgamy globalnie, ale działamy lokalnie”. Produkty ZEW for men wytwarzane są w Polsce ze składników aktywnych, które pochodzą m.in. z bieszczadzkich gór – jednego z ostatnich dzikich terenów Europy.

Bieszczady to nasza bezpieczna przystań. Jest w nich coś fascynującego, to miejsce wytchnienia i oderwania od miejskiej codzienności. Cząstkę tej dzikiej natury chcieliśmy zamknąć w naszych produktach. Brakowało nam na rynku męskich kosmetyków, które miałyby proste, naturalne i przejrzyste składy.

Gdzie dokładnie usytuowana jest Wasza fabryka i jakie zastosowaliście rozwiązana, aby nie zakłócać natury wokół?

Wszystkie nasze kosmetyki produkujemy w Polsce, działamy z kilkoma laboratoriami i podwykonawcami na terenie całego kraju. Przede wszystkim jako marka czerpiąca z natury chcemy konsekwentnie podejmować proekologiczne działania i stawiać na rozwiązania, które realnie zmniejszają negatywny wpływ na środowisko naturalne na każdym etapie cyklu życia produktów. Ostatnio np. zmieniliśmy formułę i proces produkcji naszych mydeł, które stanowią duży procent naszej ogólnej sprzedaży. Ograniczyliśmy substancje bazowe, co pozwoliło nam zwiększyć przeciwzapalne i łagodzące właściwości naturalnych składników aktywnych. Ich odpowiedni dobór ma wpływ na stopień pienistości mydła – zostały tak zbilansowane, aby przy spłukiwaniu zużywać jak najmniej wody. Ulepszyliśmy proces wytwarzania – wcześniej mydła były wylewane do forem, teraz są prasowane.

Ogłosiliśmy tzw. Zielone Zasady ZEW – zbiór wartości, których się trzymamy na co dzień, m.in. działanie w duchu less waste, cruelty-free, proste, naturalne i bezpieczne składy, energooszczędność, produkcja zgodna z normami ISO, ograniczanie plastiku w opakowaniach i docelowo wyeliminowanie plastiku z opakowań na rzecz papieru, szkła oraz tworzyw produkowanych z biosurowców. Nie chcemy przykładać się do negatywnych zjawisk, takich jak oceany pełne śmieci. Zmieniamy praktyki produkcyjne na bardziej zrównoważone, bo to, co kiedyś było ekotrendem, teraz stanowi oczywisty wybór.

Eksperci tego rynku zwracają uwagę, że największy wzrost będzie dostrzegalny w segmencie kosmetyków do twarzy, szamponów i odżywek oraz – wraz z modą na wąsy i brody – środków służących do pielęgnacji zarostu. Jaka jest Wasza odpowiedź na to?

Broda zdecydowanie wróciła do łask, wyróżnia z tłumu, dodaje stylu i charakteru. Na przestrzeni lat stała się jednym z symboli męskości. Powoli odchodzimy od wizerunku drwala i przechodzimy do aktualnych trendów: elegancko przyciętego zarostu, bardziej zachowawczej mody na krótką, wypielęgnowaną brodę. Zadbanie o taki wygląd nie jest łatwe, szczególnie w sezonie zimowym, dlatego ekipa ZEW od lat pracowała na sukces wielokrotnie nagradzanych mydeł do brody z węglem drzewnym, balsamów do brody z węglem drzewnym i olejem konopnym, olejków do brody, a także akcesoriów, takich jak kartacze i rollery z bieszczadzkiego buku.

Rok 2020 był naznaczony pandemią, która wymusiła pewne rozwiązania, np. przyspieszyła rozwój e-commerce. Jesteście obecni na wielu silnych platformach, nawet na trudnych rynkach…

Tak, nasze kosmetyki są dostępne stacjonarnie w sieci perfumerii Douglas, wybranych barbershopach w całym kraju, naszym sklepie online oraz w wielu sklepach multibrandowych online i stacjonarnych. Klienci przenieśli swoje decyzje zakupowe do świata wirtualnego, a pandemia tylko przyspieszyła rozwój e-commerce. Stale rozwijamy nasz sklep online poczujzew.pl, w którym klienci znajdą pełną ofertę marki. Weszliśmy na wiele silnych międzynarodowych platform sprzedaży międzynarodowej, takich jak Amazon, Zalando, skandynawskie Lyko czy azjatyckie Flexlane.

Współpraca z Zalando obejmuje również działania marketingowe. ZEW for men jako pierwsza polska marka dla mężczyzn znalazła się na bannerze strony głównej Zalando Beauty/Men, co oznacza dużą ekspozycję produktów na wszystkich rynkach Zalando w Europie. Strategia sprzedażowa marki zakłada rozwój dystrybucji o kolejne kraje i kanały online?

Umacnianie pozycji wśród marek premium oferowanych na Zalando, przez jednego z pionierów sprzedaży online, było dla nas dużym wyróżnieniem i ważnym krokiem biznesowym. W ramach strategii rozwoju stopniowo zwiększamy skalę sprzedaży i dostępności w kanałach online w Polsce i na świecie. Wartości, jakie promujemy, m.in. unikalne składniki aktywne, lokalność, minimalizm, są atrakcyjne dla polskich klientów, ale wyróżniają markę także poza granicami kraju.

Mamy do czynienia z nowym typem konsumenta, który narodził się w trakcie pandemii. Takiego, który wydaje pieniądze rozsądnie, na dobrej jakości produkty od zaufanych marek?

Umiejętne budowanie zaufania z klientami wymaga transparentności komunikacji ze strony marki. Pandemia zmieniła zachowania konsumenckie. Naszym zdaniem, klient stał się bardziej ostrożny i świadomy. Branża kosmetyczna jest bardzo aktywna, dynamiczna – klient niejednokrotnie dokonywał zakupów w pośpiechu, impulsywnie, kierując się promocją czy łatwą dostępnością. Pandemia przyspieszyła zmiany, które monitorowaliśmy od dawna na rynku: konsument zaczął dokonywać przemyślanych wyborów, odpowiadających jego konkretnym wymaganiom i potrzebom. Zwraca uwagę na stosunek jakości do ceny, opinie w internecie, popularność czy prestiż marki, ale od niedawna także na składniki aktywne, wartości marki, ekologiczność (w tym zero waste, naturalne składy, recykling) czy pochodzenie produktów (polskie marki). Przywiązuje także uwagę do społecznej odpowiedzialności biznesu podczas pandemii czy nawet ostatnio do odpowiedzi marki na ruchy społeczne, np. strajk kobiet. Mężczyźni są ciekawi nowości, ale częściej stawiają na sprawdzone produkty lub na specjalistyczne, dedykowane męskiej skórze formuły, które są przede wszystkim skuteczne i eliminują konkretny problem, np. podrażnienia po goleniu, trądzik, zmarszczki, ziemistość skóry, łupież czy łysienie. Przywiązują się do marek szybciej niż kobiety i są w stanie wybrać droższe produkty w zamian za wyższą jakość, ulubiony zapach, lekką i skuteczną formułę kosmetyku.

Czego spodziewacie się po 2021 r.? Czego mogą się spodziewać Wasi klienci w najbliższym czasie?

Stale będziemy rozwijać naszą obecność w e-commerce, szczególnie że sprzedaż online została w ostatnim czasie doceniona przez klientów, którzy mogą dokonywać zakupów w bezpieczny sposób, nie narażając zdrowia swojego i pracowników firmy. Wykorzystywane przez nas platformy i narzędzia są stale udoskonalane i pozwalają nam skuteczniej dotrzeć do klienta oraz pomóc mu w decyzjach zakupowych. Sytuacja pandemiczna i #zostańwdomu silnie wpłynęły też na rozwój trendu profesjonalnej pielęgnacji w domowym zaciszu. Stawiamy na promocję naszych produktów, które stanowią domowe zamienniki usług beauty i barberskich, których popularność stale rośnie w czasie pandemii. Nie każdy jednak dysponuje wiedzą, jak osiągnąć efekt prosto z salonu, dlatego staramy się wspierać i edukować naszych klientów. W zeszłym roku stworzyliśmy cykl online „Domowy barbershop z ZEW for men”, zrealizowany we współpracy z Kajetanem Szwedem z barbershopu Towarzystwo, w którym ekspert odpowiadał na pytania użytkowników i udzielał praktycznych porad w czasie, gdy większość barbershopów i salonów fryzjerskich pozostawała zamknięta. To bardzo istotne, aby marka budowała dialog z klientem i na bieżąco reagowała na dynamiczne, globalne zmiany. Myślę, że jeśli firmy odpowiednio komunikowały swoje produkty, dbając o wellbeing odbiorców, 2020 r. tylko umocnił te więzi na linii klient–producent.

W tym roku planujemy dalej rozwijać naszą ofertę o produkty, na które jest największe zainteresowanie mężczyzn i które sprawdzą się zarówno do cery przesuszonej, dojrzałej, jak i do cery tłustej i trądzikowej, będą działać normalizująco na skórę i są bezpieczne dla alergików. Będziemy kontynuować pracę nad odpowiednio skomponowanymi formułami dla wymagającej męskiej skóry, które nie tylko gwarantują odżywienie oraz nawilżenie skóry, włosów czy zarostu, ale także są zamknięte w ekoopakowaniach, takich jak szkło, karton, aluminium, i których produkcja jest przyjazna dla środowiska.

Ludzie tworzący na co dzień markę ZEW for men zorganizowali w 2018 r. pierwszą edycję festiwalu ZEW się budzi, czyli dwa dni muzyki i przygody w sercu dzikich Bieszczad…

ZEW się budzi Festiwal to dla nas dużo więcej niż tylko muzyka. To również doskonała okazja dla wszystkich osób, aby uciec od codzienności, spotkać się z podobnymi ludźmi oraz poczuć prawdziwy zew przygody. Koncepcja festiwalu ZEW się budzi zrodziła się przede wszystkim z pasji do dzikich Bieszczad, podróży i muzyki. ZEW for men jest organizatorem i głównym sponsorem tego wydarzenia. Od początku organizujemy go w pięknych i dzikich Bieszczadach. Po sukcesie pierwszej edycji w 2018 r., która zgromadziła ponad 4 tys. fanów, oraz kolejnej rok później, w której wzięło udział ponad 8 tys. ludzi, ZEW się budzi Festiwal stał się silną, niezależną marką. Wystąpili już na nim m.in. KULT, Organek, Fisz Emade Tworzywo, Krzysztof Zalewski, KSU, Coma, Lao Che, Lech Janerka, Łona i Webber, Nocny Kochanek. Podczas wydarzenia można m.in. wziąć udział w warsztatach i spotkaniach ze znanymi podróżnikami, co roku przygotowujemy też barberowóz, czyli mobilny barbershop naszej marki. Trzecią edycję Festiwalu ZEW się budzi, ze względu na dynamicznie zmieniającą się sytuację i troskę o bezpieczeństwo wszystkich uczestników, zmuszeni byliśmy przenieść na ten rok – trzymamy kciuki, żeby tym razem realizacja wydarzenia była możliwa.

Co jest ważne dla Marcina Mroza w pracy i w życiu?

Zasadami, którymi kieruję się w życiu, są determinacja, przekraczanie własnych granic i podejmowanie nowych wyzwań – w relacjach z ludźmi, w pracy, na siłowni i w podróżach. Wychodzę z założenia, że jeśli wierzymy, że coś uda się zrealizować, będziemy dostrzegać szanse, a nie tylko przeszkody. Te wartości staram się stosować również w podejściu do biznesu, a tym samym wznoszeniu marki ZEW for men na kolejne poziomy rozwoju.

Dziękuję za rozmowę, chciałabym życzyć spełnienia planów w trudnym 2021 r., ale widząc, jak sobie radzicie, nie jest to chyba potrzebne.

Ewa Trzcińska

Artykuł został opublikowany w kwartalniku "Świat Przemysłu Kosmetycznego" 1/2021

Udostępnij materiał w

Nowości kosmetyczne

  • 3713

    POLSKA PREMIERA MARKI RITUALS COSMETICS

    Już 4 sierpnia, Rituals Cosmetics otworzy swój pierwszy sklep w Polsce. Marka powstała w 2000 roku w Holandii. Zachęca do tego, aby odnajdować szczęście w małych rzeczach i pragnie zmieniać nawet codzienne, rutynowe czynności w wyjątkowe momenty. Jak mówi założyciel i CEO marki Raymond Cloosterman “naszym zamiarem nie jest to, aby sprzedać Ci piękno – naszym celem jest zapewnić Ci doskonałe samopoczucie”. Rituals, zgodnie ze swoją ideą, podkreśla, że każdy moment dnia, pozornie nieistotne, jak poranny prysznic czy nałożenie kremu na ręce, mogą być wyjątkowe, o ile w ten sposób będziemy je traktować. Dzięki bogatej gamie produktów do domu i do pielęgnacji ciała, inspirowanych mądrością i tradycjami starożytnych kultur, codzienne czynności stają się chwilami, które nabierają głębszego znaczenia. Czytaj dalej

  • 3710

    Nowość od Matis Paris – Cell Expert & Cell Skin na ratunek oznakom lockdown ageing!

    Współczesny styl życia większości społeczeństwa oraz niepewna sytuacja związana z pojawieniem się pandemii wywołała u wielu z nas bardzo duży stres, który nie wpłynął jedynie na nasze samopoczucie, ale także zostawił ślad na naszych skórach. Lockdown ageing to termin, który pojawił się stosunkowo niedawno w kosmetologii. Jest to efekt wywołany przez skutki pandemii i życie w niepokoju z nią związane. Czytaj dalej

  • 3701

    Słoneczna matematyka

    Wybierając preparat „na słońce” często, nawet o tym nie wiedząc, kierujemy się matematyką. Wydaje nam się, tak na logikę, że wyższa liczba przy literach SPF, to lepsza ochrona. Ile w tym prawdy? Czym jest w ogóle ten skrót i dlaczego „pięćdziesiątka” jest naprawdę skuteczniejsza od „dwudziestki”? Odpowiedzi na te pytania poszukamy w towarzystwie zapewniającej przeciwsłoneczną ochronę linii Nivelazione Skin Therapy SUN. Czytaj dalej

  • 3700

    Poznaj najnowszy zapach z linii Little Black Dress

    Historia zapachów Little Black Dress rozpoczęła się dwie dekady temu. Od tego czasu są one jednymi z najchętniej wybieranych przez kobiety na całym świecie. Z okazji celebracji 20. urodzin kultowej linii powstał nowy, ekskluzywny wariant zapachu – The Dress. To urzekająca, kwiatowo-orientalna kompozycja, dzięki której zostaniesz królową letnich nocy! Czytaj dalej

  • 3699

    Odżywczy rytuał SPA na wyciągnięcie ręki

    Zainspirowana plemienną, południowoafrykańską tradycją linia Planet SPA z masłem shea od Avon to wyjątkowe kosmetyki, które podziałają nie tylko na Twoje ciało, ale także ducha i wszystkie zmysły. Nowe nawilżające mydło do rąk razem z parafinową maską do rąk i stóp tworzą perfekcyjny pielęgnacyjno-odżywczy duet, którzy zregeneruje nawet najbardziej szorstką i przesuszoną skórę. To Twój zestaw „must have” na lato! Czytaj dalej

  • 3697

    Pasty do zębów dla dzieci od Curaprox

    Odpowiednia higiena jamy ustnej, właściwa dieta i regularne wizyty stomatologiczne są kluczowymi czynnikami w utrzymaniu zdrowego uzębienia naszych pociech. Niezbędnym elementem jest również wybór właściwej pasty i szczoteczki, które będą towarzyszyć dziecku w codziennym rytuale szczotkowania zębów. Liczy się nie tylko sam wygląd i smak, lecz przede wszystkim skład pasty oraz ilość zawartego fluoru. Dlatego, chcąc sprostać oczekiwaniom nawet najmłodszych Klientów, marka Curaprox stworzyła linię past do zębów Curaprox Kids przeznaczoną dla dzieci od 2 do 12 lat – w trzech smakach i o różnej zawartości fluoru. Dopełnieniem prawidłowej pielęgnacji będą szczoteczki do zębów Curaprox CS Kids w kilku wersjach kolorystycznych, przeznaczone dla dzieci od 4 do 12 roku życia. Czytaj dalej

  • 3690

    Nogi lekkie jak piórko!

    Siedzący tryb życia, mała aktywność fizyczna, ciąża czy wysokie temperatury – wszystkie te czynniki mogą być przyczyną problemu opuchniętych nóg. Niektóre z nich możemy wyeliminować, na inne wpływu niestety nie mamy. Dlatego zawsze warto mieć pod ręką preparaty, które pomogą zmniejszyć obrzęki nóg i przywrócą im lekkość, takie jak te z linii NIVELAZIONE Skin Therapy EXPERT. Czytaj dalej

  • 3669

    Wakacje (nie!) z owadami

    Lato to bez wątpienia czas, gdy owady są najbardziej aktywne. Zupełnie jak my. Trudno jednak żyć w symbiozie z czymś, co wysysa nam krew, wywołuje świąd, a nawet może zostawić "na pamiątkę" groźnego wirusa. Dlatego jak najszybciej warto poznać słowo repelenty i zacząć stosować środki, które się za nim kryją. Czytaj dalej

  • 3630

    Iść w stronę słońca!

    To, że skóra potrzebuje ochrony przed promieniowaniem jest… jasne jak słońce! Nie ma bowiem czegoś takiego jak „bezpieczne opalanie”. Każda styczność ze słońcem bowiem nie tylko dostarcza komórkom ciała energii do działania, ale jednocześnie powoduje uszkodzenie skóry. Dlatego tak ważna jest prawidłowa ochrona przeciwsłoneczna i stosowanie preparatów, które niwelują skutki niebezpiecznego promieniowania UV. Czytaj dalej

  • 3597

    Z SPF czekasz na letni sezon? To błąd!

    Mimo wzrostu świadomości konsumenckiej, z produktów z ochroną UV nadal korzystamy głównie w okresie wiosenno-letnim. Aby zmienić te nawyki i podejście, Pure by Clochee wypuściło na rynek nowy kosmetyk – BB SPF 30 Krem mineralny. Z pewnością będzie to całoroczny sprzymierzeniec dla dobrej kondycji skóry. Jego formuła została opracowana tak, aby spełniał swoje zadania w codziennej pielęgnacji, niezależnie od pory roku. Czego możemy się po nim spodziewać? Czytaj dalej

  • 3551

    Świat u stóp!

    26 kości, 107 mięśni oraz żyły, tętnice i nerwy o całkowitej długości 1,6 km, a także setki tysięcy gruczołów potowych – ludzkie stopy to ewolucyjny majstersztyk. Ale tylko w pełni zdrowe i sprawne stanowią stabilną podporę ciała! Tymczasem coraz więcej Polaków boryka się z dolegliwościami takimi jak nadmierne pocenie czy, w efekcie, z grzybicą. Dlatego o stopy należy dbać w każdym wieku i właściwie pielęgnować je przez cały rok, a bezpiecznych, skutecznych i sprawdzonych dermokosmetyków i wyrobów medycznych szukać w aptekach. Czytaj dalej

  • 3549

    Idea zdrowej pielęgnacji włosów

    Linia Jantar Medica to intensywna kuracja do włosów zniszczonych i wymagających regeneracji z wyciągiem z bursztynu dostępna wyłącznie w aptekach. Wysokie stężenie składników aktywnych oraz rezultaty działania potwierdzone w badaniach konsumenckich to gwarancja skuteczności od pierwszego zastosowania. Czytaj dalej

  • 3546

    Poczuj ZEW zdrowych i lśniących włosów – odkryj nowy szampon do włosów 2w1 z odżywką ZEW for men

    Nowy produkt z węglem drzewnym z Bieszczad w ofercie polskiej marki kosmetyków dla mężczyzn. Czytaj dalej

  • 3540

    Nowość od polskiej marki Olivia Plum – Tonik DASH - nawilżająca esencja tonizująca

    Polska marka kosmetyków naturalnych Olivia Plum wkracza w nowy obszar i poszerza swoje portfolio o kolejny produkt. Debiutancka seria naturalnych toników do twarzy to kosmetyki, nad którymi pracowaliśmy bardzo długo – mówi założycielka marki Ania Śliwińska. Udało nam się, zachowując krótki skład i dobierając wyjątkowe składniki aktywne, nadać im pożądane właściwości. 23 lutego odbył się launch pierwszego z nich – toniku nawilżającego DASH. Czytaj dalej

  • 3503

    tołpa dermo men max efekt. W odpowiedzi na męskie potrzeby.

    Czasy się zmieniają. Współcześni mężczyźni poszukują w kosmetykach już nie tylko skuteczności, ale także innowacji i przyjemności z używania. Dlatego połączyliśmy trendowe składniki z najważniejszymi potrzebami pielęgnacyjnymi mężczyzn, nie rezygnując ze skutecznego działania. Poznajcie nowoczesną i energetyzującą linię tołpa dermo men max efekt. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/