Routines by Alkmie z kampanią Pozytywna Pielęgnacja z twórczynią internetową Ogi Ugonoh

Kategoria: Marki kosmetyczne
3 min. czytania

Routines by Alkmie – nowa marka kosmetyków, dostępna w Rossmannie – ruszyła z kampanią Pozytywna Pielęgnacja, do której zaprosiła Ogi Ugonoh – twórczynię internetową i reżyserkę. W swojej komunikacji marka podkreśla, że każda skóra ma swoją historię, drogę, którą przeszła. Każda jest inna, wyjątkowa i zasługuje na jak najwięcej miłości i troski!

W kampanii Pozytywna Pielęgnacja chcemy pokazać tę drogę, podkreślając, jak edukacja i świadome wybory zmieniają na lepsze – naszą pielęgnację, wygląd skóry, samopoczucie i pewność siebie. Poza Ogi, która podzieliła się w kampanii historią swojej #skincare i #selflove, zaprosiliśmy na sesję zdjęciową także Martynę – która wygrała udział w konkursie organizowanym w naszych social mediach

– mówi Paulina Głąb, Communication Manager Routines by Alkmie

Zadaniem konkursowym było stworzenie materiału video, w którym każdy z uczestników miał odpowiedzieć na pytanie “Jakie 3 rzeczy powiedział_ byś młodszej sobie na temat pielęgnacji? Podziel się swoją historią – opowiedz o POZYTYWNEJ zmianie w swojej pielęgnacji na przestrzeni ostatnich lat. Konkurs wygrała Martyna, a efekty sesji zdjęciowej.

Martyna w swojej historii opowiedziała o potrzebach swojej skóry, o tym co najbardziej sobie w niej ceni, co w niej lubi i jaki był jej największy game-changer w pielęgnacji. Podpowiadamy, że był to SPF, ale zachęcamy do obejrzenia wszystkich materiałów z sesji zdjęciowej.

Także Ogi podzieliła się swoją pozytywną historią. Podkreśla, że aktualnie najważniejsze jest dla niej to, żeby rutyna nie składała się z tysiąca kroków, a była prosta i skuteczna. Tutaj najlepiej sprawdzają się kosmetyki Routines, które dzięki poszczególnym STEP-om i przydatnym wskazówkom na opakowaniach doskonale wpisują się w te zasady. Nie potrzebujesz dziesiątek różnych produktów – wystarczy zaledwie kilka, które dopasujesz do potrzeb swojej skóry, możliwości i preferencji.

Nowość na rynku kosmetycznym

Routines to marka kosmetyków dostępna od niespełna roku w drogeriach Rossmann oraz na stronie www.routines.pl. Zbudowana na fundamentach Alkmie, które przez ostatnich 8 lat stworzyło i wprowadziło na rynek ponad 100 receptur kosmetycznych, cenionych przez klientki za wyjątkowe składy i skuteczność produktów.

Routines wyróżnia minimalistyczne podejście do codziennej rutyny pielęgnacyjnej – to kapsułowa kolekcja kosmetyków,  bazująca na najlepszych formulacjach i odpowiednio dobranych stężeniach. Wyjątkowo czytelne opakowania sprawiają, że pielęgnacja jest naprawdę łatwa – każdy produkt ma odpowiedni numerek, dzięki czemu wiemy, w jakiej kolejności ich używać, a białe, czarne i biało-czarne opakowania pomagają zdecydować czy produkt nadaje się do stosowania rano, wieczorem czy rano i wieczorem.

Routines to też pielęgnacja dla KAŻDEGO. Niezależnie od płci czy wieku! To odpowiedź na zmieniający się świat i trendy na rynku beauty: minimalistyczna, prosta pielęgnacja, która zadba o wszystkie potrzeby skóry. Wystarczy dopasować produkty i ułożyć w skuteczną, codzienną rutynę, by cieszyć się pięknym blaskiem.

***

O marce Routines by Alkmie

Nowa, polska marka kosmetyczna, zbudowana na fundamentach założonej w 2016 roku marki Alkmie, zainicjowanej przez Justynę Żukowską-Bodnar – wielokrotnie nagradzaną twórczynię kosmetyków i trendsetterkę, związaną od ponad 20 lat z branżą kosmetyczną i SPA. Jej zespół R&D przez ostatnie 8 lat stworzył i wprowadził na rynek ponad 100 receptur kosmetycznych cenionych przez klientki za wyjątkowe składy i skuteczność produktów.

Wspólną bazą dla obu marek są najlepsze naturalne składniki roślinne z całego świata i nowoczesne rozwiązania biotechnologiczne, które odpowiadają za działanie wszystkich kosmetyków i bezpieczną oraz przyjemną pielęgnację. Routines by Alkmie wyróżnia jednak minimalistyczne podejście do codziennej pielęgnacji – to kilka prostych kroków bazujących na najlepszych formulacjach i odpowiednio dobranych stężeniach. Uniwersalne działanie, którego potrzebuje każda skóra – niezależnie od płci czy wieku – to odpowiedź na zmieniający się świat i trendy na rynku beauty: aesthetic, clean, minimalistic.

Więcej informacji o marce: www.routines.pl

Dodatkowe informacje

Źródło: informacja prasowa