Przed nami Cosmoprof Bolonia – największe święto sektora beauty

Targi Cosmoprof Worldwide Bologna wracają po okresie pandemicznej zawieruchy do swojej tradycyjnej daty i w 2023 roku odbędą się w dniach od 16 do 20 marca, jak na wydarzenie wyznaczające trendy przystało. Edycja 2022 pokazała jak potrzebne są tego typu spotkania całego sektora – do Bolonii przyjechało ponad 220 000 zwiedzających z ponad 140 krajów , a na targach wystawiło się ponad 2700 firm z 70 krajów.

Pełna lista wystawców

Exhibitors list (cosmoprof.com)

Event ponownie podzielono na trzy części dedykowane sektorom branży:

- Cosmopack, ze wszystkimi elementami łańcucha produkcyjnego, trwające od czwartku 16 do soboty 18 marca 2023 r.

- Cosmo Perfumery & Cosmetics – tu umieszczono pawilony narodowe oraz innych wystawców z produktami perfumeryjnymi i do ciała dla kanału retail, prestige i masstige, otwarte od czwartku 16 do soboty 18 marca w tym samym czasie co Cosmopack.

- Cosmo Hair, Nail & Beauty Salon, goszczące firmy i operatorów gotowych produktów, sprzętu, wyposażenia i usług dla profesjonalnego świata włosów, paznokci i urody/spa, od piątku 17 do poniedziałku 20 marca 2023 r.

28 lutego 2023 - Cosmoprof Worldwide Bologna i międzynarodowa agencja BEAUTYSTREAMS ogłosiły 39 finalistów Cosmoprof & Cosmopack Awards 2023, "Oscarów piękna", które od pięciu edycji nagradzają doskonałość w globalnej branży kosmetycznej. Wystawcy edycji 2023 Cosmoprof Worldwide Bologna nominowali 690 produktów i usług, a spośród nich BEAUTYSTREAMS wybrał propozycje najbardziej zgodne z ewolucją rynku.

Wśród finalistów Make-Up Formuł mamy polskiego rodzynka: PASSAGE COSMETICS LABORATORY S.A. - Glow Vita D Activator Body Cream. Po raz pierwszy zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas wieczoru galowego The One and Only Event, który odbędzie się w piątek 17 marca w Palazzo Re Enzo, w samym sercu historycznego centrum Bolonii. Wydarzenie będzie zarezerwowane dla międzynarodowej prasy obecnej w Bolonii, Big Buyers zaproszonych na wydarzenie jako goście Programu Kupieckiego 2023 oraz firm, które zgłosiły swoje aplikacje. Trzymamy kciuki, aby 17 marca wśród zwycięskich firm była marka GLOW. Swoją drogą za mało polskich firm ma odwagę zgłaszać swoje produkty do różnego rodzaju konkursów podczas Cosmoprof. Nie mamy też zadnego polskiego przedstawiciela w jury Cosmoprof & Cosmopack Awards

Pelna lista finalistów i jury poniżej:

COSMOPROF AWARDS:

Skin-Care Products:

- ONUGE PERSONAL CARE (GUANGZHOU) CO., LTD. - Anti-wrinkles Secret Strips - CHINA - HALL: 34 / STAND NO.: E/30

- AVENIR DEUTSCHLAND GMBH / WETCODE - Dual-Peptide Firming Anti-Wrinkle Eye Cream - GERMANY HALL: 26 / STAND NO.: A/23

- TRU HYAL 100 - Advanced Night Repair Capsule - SOUTH KOREA - HALL: 14EG / STAND NO.: 29

Make-Up Products:

- ELROEL - Blending Compact Cushion - SOUTH KOREA - HALL: 14 / STAND NO.: A/3 - A/3a

- GUANGZHOU HOLLYKO BIOTECH CO LTD - Cream Color eyeshadow - CHINA - HALL: 26 / STAND NO.: A/95

- STARRY VISION CO.,LIMITED - Microblading Tattoo Eyebrow Ink Pen - CHINA - HALL: 22T / STAND NO.: A/45

Hair Products:

- ABSOLUTE COLLAGEN - Collagen Complex Hair Thickening Shampoo & Conditioner - UK - HALL: 19/STAND NO.: G/1b

- MOERIE ULTIMATE HAIR GROWTH - MOERIE Hair spray - LITHUANIA - HALL: 37 / STAND NO.: E/7

- STRAAND - Straand Crown Fix Scalp Serum - AUSTRALIA- HALL: 16 / STAND NO.: I/14f

Nail Products:

- INOCOS - Solid Tricolor Gel - PORTUGAL - HALL: 36 / STAND NO.: L/17

- LONDONTOWN INC. - Quartz Illuminating Nail Concealer - USA - HALL: 19 / STAND NO.: E/1 - F/2

- EYE CARE COSMETICS (LABORATOIRES CONTAPHARM) - Ultra Vernis Silicon-Urea - FRANCE - HALL: 22/ STAND NO.: C/64

Personal Care & Body Care Products:

- MARQUE OF BRANDS BV - b.tan glow your own way - self tan gel - NETHERLANDS - HALL: 26 / STAND  NO.: C/101

- FLER SRL - Hoily Drops Ingrown Treatment - ITALY - HALL: 22 / STAND NO.: B/4

- TRU HYAL 100 - Inner Beauty Stick & Mist - Intimate Care for Women - SOUTH KOREA - HALL: 14EG / STAND NO.: 29

Home & Professional Devices and Tools:

- MANTA HAIR LTD - Manta Pulse Healthy Hair & Scalp At The Touch Of A Button - UK - HALL: 19 / STAND NO.: F/19

- NORDIC BEAUTY INC - PMD Clean Pro Jade - FINLAND - HALL: 14GP / STAND NO.: E/4 - F/3

- REVIVE EXPRESS BEAUTY LIMITED - Seoulista Cryo Cool® Skin Tool - UK - HALL: 19 / STAND NO.: H/6

Green & Organic:

- KADALYS - BANANA LIP BALM - FRANCE - HALL: 16 / STAND NO.: C/8 - D/3 - F/

- UNIQUE PRODUCTS APS -BEAUHEI::T Prebiotic Ageact Sealer No 314 - DENMARK - HALL: 21 / STAND NO.: M/7

- NUNAÏA BEAUTY - Ground & Glow Skin Ritual Set - IRELAND - HALL: 16 / STAND NO.: D/12e

Skin-Care Formula:

- INTERCOS GROUP - Ice Massage Eye Essence Stick - ITALY - HALL 15 / STAND NO. C 10 / D9

- B.KOLORMAKEUP & SKINCARE S.P.A. SB - BENEFIT CORPORATION - Dream Mistifier Face&Pillow Brume  ITALY - HALL: 15 / STAND NO.: A/2 - C/1

- C4Q S.R.L - Hyalu Beauty Caps - ITALY - HALL: 20 / STAND NO.: E/43

Make-Up Formula:

- ART COSMETICS SRL - ARTLAByrinth - ITALY - HALL: 15 / STAND NO.: A/14 - B/9

- CHROMAVIS FAREVA - Page One - ITALY - HALL 15 / STAND NO: A/24 – B/23

- PASSAGE COSMETICS LABORATORY S.A. - Glow Vita D Activator Body Cream - POLAND - HALL: 18/

STAND NO.: A/36 - B/41

Hair-Care Formula:

- PIDIELLE SPA - Pink Potion Fill-Up Hair Ampoule for healthier hair - ITALY - HALL: 31 / STAND NO.: A/2  B/3

- PINK FROGS COSMETICS SRL SOCIETA' BENEFIT - PPS Planet & People Shampoo - ITALY - HALL: 18/

STAND NO.: F/34

- KOSMETIKAL SRL - Surprising Wax - ITALY - HALL: 20 / STAND NO.: C/45 - D/46

Packaging: Design & Materials:

- HANGZHOU EBEI INDUSTRIAL CO.,LTD - Angled Essence Dropper Bottle - CHINA - HALL: 34 / STAND NO.: D/18

- PIBIPLAST SPA - Due - ITALY - HALL: 15 / STAND NO.: F/10 - G/9

- COSMEI S.R.L.- Earth Beat Denim Lipstick - ITALY - HALL: 15 / STAND NO.: G/6 - H/5

Innovation Technology: Raw Materials, Machinery, Solutions:

- EXPRESSIONS PARFUMÉES - Aquaboost Natco® - FRANCE - HALL: 20 / STAND NO.: B/50

- TRENDCOLOR SRL - Twin Soul all over (eyes-lips-cheeks) - ITALY - HALL: 18 / STAND NO.: D/46 - E/31

- COSMAX, INC.- Pyxoh - SOUTH KOREA - HALL: 15 / STAND NO.: A/10 - B/5

Sustainability: Ingredients, Formula, Packaging, Production Process:

- CONFALONIERI MATITE SRL - Essential - Sustainable Eye Pencil Ultra Black with Hyaluronic Acid – ITALY HALL: 15A / STAND NO.: A/5

- ITIT COSMETICS - Beauty Snacks - ITALY - HALL 20 / STAND NO. B57 / C54

- MYC PACKAGING INNOVATION CO., LTD.- Metallica Mascara - ITALY - HALL 18 / STAND C64 - D61

LA GIURIA DI COSMOPROF & COSMOPACK AWARDS 2023

Najlepsze produkty zostaną wybrane przez jury złożone z ekspertów branżowych, agencji trendów, liderów opinii, dziennikarzy i międzynarodowych influencerów:

 Abdul Majid Madi, Founder and CEO, District General Trading Company, Kuwait;

Amarjit Sahota, Founder, Ecovia Intelligence, UK

Ambra Martone, VP/Presidente - ICR Cosmetiche Riunite / Accademia del Profumo, Italy

 Barbara Doussard, Prospective Director, L'Oréal, France

 Benedetta Suardi, Technical Director - Kiko Milano Cosmetics, Italy

 Daina Nadler, Vice President Sales & Marketing - Bigelow Trading, USA

 Dee DeLuca-Mattos, Vice President of Marketing + New Business Development - ECRU NY, USA

 Della Pass, General Manager - AKI BinSina, UAE

 Emma Wingate, Pitch Global Director, Beauty & Wellbeing and Personal Care - Unilever, UK

 Emmanuel Hembert, Global Head of Cosmetics & Personal Care - Quantis International, France

 Federico Ferrazza, Director - Wired, Italy

 Florence DALLE, Responsable Innovation et Miise en Forme - Parfums Christian Dior, France

 Galib Virani, Chief Executive - Supercosmetics, Kenya

 Giovanni Finamore, Expert Process & Control of Make -Up Bulk - L'Oréal, France

 Hanan Van Lammeren, General Manager - Bookies Hair Supplies BV, The Netherlands

 Inge Theron, Founder - Face Gym, UK

 Jeanne Dréan, Beauty Editor - Madame Figaro, France

 Jessica Cruel, Editor-in-Chief - Allure, USA

 Kane Hammond, CEO, Co-Founder and Director - The Global Beauty Group, Australia

 Kacey Culliney, Editor - CosmeticsDesign-Europe, UK

 Kim D'Angelo, Buying and Management Executive - Neiman Marcus, USA

 Lan Vu, Founder/CEO - BEAUTYSTREAMS, USA

 Larissa Azanova, Editor-in-Chief- Harper’s BAZAAR, Kazakhstan

 Lauren O’Connell, Beauty Editor - Cosmopolitan Middle East Magazine, UAE

 Maria Liu, General Manager - Clarins Distributor, Indonesia

 Melony Conradie, Head of Buying Cosmetics - TFG (The Foschini Group), South Africa

 Prince Chatterjee, Vice President - Reliance Retail, India

 Sam Cheow, SVP, Global Product Trends, Innovation, Makeup Portfolio & Product Development, - Estée Lauder Companies, USA

 Stephanie Bertand, Director Innovation Color & Skin Sun Body - Coty, France

 Renee Parker, Co-Founder, Director of Strategy - Invinci Group, UK

 Rosanna Gehring, Global Digital Brand Director - Douglas, Germany

 Valentina Debernardi, Beauty Editor Harper's Bazaar & Esquire - Hearst, Italy

 Vikram Bhatt, Founder, Enrich Salons, India

 

COSMOTRENDY i COSMOVISION: TERAŹNIEJSZOŚĆ I PRZYSZŁOŚĆ ŚWIATA BEAUTY

Od ponad 50 lat Cosmoprof jest miejscem ewolucji trendów w kosmetyce. Edycja 2023 zapowiadana jest jako pokaz trendów obecnych i możliwych transformacji w przyszłości.  Punktem wyjścia ma być raport COSMOTRENDS, pokazujący zwyczaje zakupowe konsumentów oraz tendencje dzisiejszego rynku.  W ramach COSMOVISION zostaną pokazane te elementy, które wpłyną na przyszłość przemysłu kosmetycznego. 

NOWE INSPIRACJE W COSMOTALKS

Innowacje, nowe technologie i futurystyczne zrównoważone rozwiązania to niektóre z tematów w kalendarzu 2023 CosmoTalks w Centrum Wystawowym w Bolonii od czwartku do soboty.  Agencje i firmy zajmujące się analizą rynku, przedsiębiorcy i prelegenci o międzynarodowej renomie podzielą się swoimi doświadczeniami i najnowszymi badaniami, dając solidna dawkę wiedzy i nowych bodźców do dostosowania się do nadchodzących wyzwań.

KREATYWNOŚĆ BRANŻY FRYZJERSKIEJ NA HAIR BY COSMOPROF

Dla fryzjerów i firm z branży fryzjerskiej powraca jedno z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń: ON HAIR BY COSMOPROF. W niedzielę 19 i poniedziałek 20 odbędzie się 18 spotkań na arenie w hali 37. Prezentację najbardziej poszukiwanych wśród konsumentów kolorów, najbardziej oryginalnych cięć i fryzur zaprezentują czołowe międzynarodowe zespoły artystyczne, bohaterowie wybiegów na całym świecie i wpływowi influencerzy. 

SPOSTRZEŻENIA DLA SEKTORA URODY: COSMO ONSTAGE I WORLD MASSAGE MEETING

Dla właścicieli salonów piękności i terapeutów kosmetycznych, Cosmoprof Worldwide Bologna to nie tylko scena do odkrywania najnowszych trendów, ale także okazja do aktualizacji i szkolenia, dzięki obecności najbardziej znanych ekspertów w sektorze. Trendy, nowe produkty i nowe sposoby interakcji między marką, operatorem kosmetycznym i konsumentem to tylko niektóre z tematów poruszanych na Cosmo Onstage. W niedzielę i poniedziałek w Centrum Serwisowym odbędzie się pięć spotkań z najznakomitszymi osobistościami beauty. 

Na Cosmoprof powraca również World Massage Meeting. Po pozytywnej reakcji na pierwszą w kwietniu ubiegłego roku podczas pierwszej edycji, wydarzenie będzie oferowało profesjonalne szkolenia na wysokim poziomie, skoncentrowane na innowacjach.

Ostatnie lata przyzwyczaiły nas, że polskie firmy znakomicie prezentują się na tle innych wystawców w Bolonii, na targach uznawanych za wyznacznik trendów i będących miejscem spotkań dla całego świata beauty. O tym, jak będzie podczas obecnej edycji poinformujemy niedługo. Obszerną relację przedstawimy po targach, opisując zarówno wydarzenia, jakie będę miały miejsce na bolońskim evencie, jak i wrażenia polskich eksporterów kosmetyków już po targach.

Poniżej mapka targowa, uwzględniająca wejścia na targi i pokazująca rozkład pawilonów.

Aby uzyskać wszystkie aktualizacje dotyczące inicjatyw Cosmoprof Worldwide Bologna 2023, www.cosmoprof.com

tekst przygotowała Ewa Trzcińska

Udostępnij materiał w

Zobacz aktualne wydanie

Nowości kosmetyczne

  • 4353

    AXE w nowej globalnej kampanii reklamowej, w której postprodukcję obrazu zrealizowało polskie studio Platige Image

    <strong>Znana marka męskich kosmetyków AXE rusza z nową globalną kampanią reklamową. Za przygotowanie animacji 2D i 3D, VFX oraz korekcję kolorów odpowiadało polskie studio Platige Image. Projekt został pozyskany dzięki działającemu od ponad roku na amerykańskim rynku zespołowi Platige USA.</strong> Czytaj dalej

  • 4352

    Więcej nowych i mocnych włosów dzięki serum pobudzającemu od Bionigree

    <strong>Produkty polskiej marki to wynik połączenia fachowej wiedzy trychologicznej i technologii wytwarzania kosmetyków, opartych na naturalnych składnikach. Serum pobudzające włosy do wzrostu to jeden z bestsellerów Bionigree.</strong> Czytaj dalej

  • 4347

    Na górze róże… i czarnuszka. Jak odżywić końcówki włosów?

    Pierwsze promienie wiosennego słońca motywują nas do regeneracji włosów. Eksperci podpowiadają, że prawdziwego odżywienia nasze kosmyki wymagają od nasady aż do samych końcówek. Tradycja pokazuje, że do pielęgnacji dolnych partii włosów idealnie sprawdzają się olejki. Nasze babcie stawiały na olejek różany i czarnuszkę. I miały rację, ponieważ taki duet nawilża, chroni i odżywia pasma. Czytaj dalej

  • 4340

    Przygotuj skórę dojrzałą do wiosny. Duet: odbudowa mikrobiomu i składniki odmładzające

    Pierwsze promienie słońca zwiastują upragnioną wiosnę. Przedwiośnie to w świecie beauty czas odbudowy, regeneracji i nawilżenia skóry. Kosmetolodzy wskazują, że w przypadku cery dojrzałej do tych kluczowych haseł należy dodać dwa kolejne: odbudowa mikrobiomu i działania anti-aging. Co korzystnie wpłynie na kondycję skóry wczesną wiosną i przyśpieszy przygotowanie do słonecznych dni? Specjaliści stawiają na pre- i probiotyki oraz kompleksy peptydowe. Czytaj dalej

  • 4339

    Wieczór – czas rytuałów pielęgnacyjnych dzieci i rodziców

    Niezależnie od tego, w jakim wieku są Wasze dzieci, kluczem do ich oraz Waszego dobrego snu są wieczorne rytuały. Szczególnie ważne są one w okresie niemowlęcym, ponieważ regularna pielęgnacja daje dzieciom poczucie bezpieczeństwa, pomaga się wyciszyć oraz ułatwia zasypianie. Dla rodziców to też może być czas na wspólny odpoczynek po dniu pełnym wyzwań. Warto więc zatrzymać się na moment w codziennym pędzie i wpleść do swojej wieczornej rutyny odrobinę przyjemności dla całej rodziny. Czytaj dalej

  • 4335

    Hagi MEN - nowości w męskiej pielęgnacji!

    Z okazji Dnia Mężczyzny firma Hagi wprowadziła na rynek 3 nowe produkty do pielęgnacji twarzy i ciała z męskiej linii Ahoj Kapitanie. Kosmetyki stanowią idealną propozycję dla kosmetycznych minimalistów, kochających multifunkcjonalność i prawdziwych koneserów oryginalnych zapachów. Produkty pachną bryzą morską, wiatrem i kapitańskim rumem. Wśród nowości znajdziemy: żel do mycia twarzy, multikrem do twarzy, ciała i rąk oraz krem przeciwzmarszczkowy. Czytaj dalej

  • 4334

    Pod rękę z pielęgnacją! Oczyszczenie i nawilżenie – duet dla dłoni wiosną

    Za moment rozpocznie się wiosna – czas manicure’owego szaleństwa. W nadchodzących miesiącach będą królowały intensywne kolory, zdecydowane formy i biżuteria na paznokciach. Jak sprawić, by dłonie prezentowały się w nich perfekcyjnie? Kosmetolodzy podpowiadają – zacznij od pielęgnacji! A, ściślej mówiąc, od nawilżenia, ponieważ właśnie po zimie nasze ręce wymagają najbardziej troskliwej opieki. Czytaj dalej

  • 4333

    Polski startup chce poprawić satysfakcję z życia intymnego kobiet

    W pojedynkę, w nowym związku czy w wieloletnim małżeństwie – intymność jest szalenie ważna dla budowania relacji, dobrego samopoczucia, a często też zdrowia fizycznego i psychicznego. Jednak aż 55% kobiet cierpi z powodu zaburzeń pożądania, a wiele z nich nie odczuwa przyjemności z seksu. Czytaj dalej

  • 4332

    Nowość od Your KAYA – pierwszy dezodorant pod pachy i piersi na rynku

    Your KAYA, polska marka produktów menstruacyjnych i kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, rozszerza swoją ofertę o kolejną już rewolucyjną formułę. Delikatny dezodorant ze składem przyjaznym wrażliwej skórze zapełnia tym samym realną lukę w rynku – zadba o komfort kobiet, które zmagają się z problemem zapachu potu pod biustem. Czytaj dalej

  • 4325

    Pielęgnacja dłoni i stóp - jak dbać o te dwie „wizytówki”?

    <strong>Dłonie są bez wątpienia jednym z najbardziej widocznych atrybutów urody, a jednocześnie najbardziej „prawdomównym”, bowiem wiele o stylu życiu osoby można wyczytać z ich stanu. Stopy zaś nawet przez połowę roku pozostają „w ukryciu” jesienno-zimowego obuwia i o zadbaniu o nie przypominamy sobie wyciągając z szafy sandały. Jak więc dbać o te dwie wizytówki na co dzień tak, aby pielęgnacja była przyjemna, szybka i skuteczna? Odpowiedź to The Rich Hand Cream i The Rich Foot Cream od Herbus Cosmetics – dwa kremy stanowiące idealny upominek nie tylko na Dzień Kobiet.</strong> Czytaj dalej

  • 4322

    Męska skóra… czyli jaka? Oblicza spersonalizowanej pielęgnacji

    Jeden z bardziej znanych mitów kosmetycznych to: „męska skóra zniesie wszystko”. Na drugim miejscu podium znajduje się: „mężczyźnie wystarczy jakieś mydło”. Badania pokazują, że panowie – podobnie jak my – potrzebują spersonalizowanej pielęgnacji. A jeśli mają cerę suchą lub bardzo wrażliwą, odpowiednia pielęgnacja to warunek konieczny zdrowego, zadbanego looku. Jak dbać o potrzeby męskiej skóry? Kosmetolodzy stawiają na arnikę, szałwię, prebiotyki i kwas hialuronowy. Czytaj dalej

  • 4321

    Phlov by Anna Lewandowska & Intimissimi. Współpraca, dzięki której jeszcze mocniej będziesz chciała celebrować kobiecość

    W zabieganym świecie pełnym wrażeń łatwo zapominamy, że powinniśmy poświęcić sobie nieco więcej uwagi. By skupić się na własnych potrzebach i celebrować kobiecość oraz wyjątkowe chwile, dwie marki postanowiły połączyć siły. Phlov by Anna Lewandowska oraz Intimissimi znalazły dobry sposób, aby skutecznie zadbać o każdą z nas. Czytaj dalej

  • 4320

    Piękne włosy po leczeniu?! Marka Nachemii ma receptę

    Wiele chorób, szczególnie onkologicznych wiąże się z nadmierną, a nawet całkowitą utratą włosów. Z tego powodu niemal każda osoba po zakończeniu procesu leczenia dąży do odzyskania dawnego obrazu samego siebie. Wypadanie włosów to często najtrudniejszy moment podczas walki z chorobą, zwłaszcza dla kobiet. Nie dość, że uderza w ich poczucie pewności siebie i jest sporym obciążeniem psychicznym, to również stanowi źródło stresu. Jednak ten proces jest z reguły odwracalny. Rozwiązaniem jest stosowanie kosmetyków, które odżywią włosy oraz wspomogą proces reaktywacji cebulek, dzięki czemu staną się one gęstsze i mocniejsze. Czytaj dalej

  • 4319

    Błyskawiczna regeneracja skóry głowy z nową gamą Scalp Advanced od L’Oréal Professionnel Paris

    Piękne i lśniące włosy to z pewnością marzenie wielu z nas. By osiągnąć ten cel poddajemy się luksusowym zabiegom koloryzacji i same, niekiedy nawet codziennie, stylizujemy pasma. Ale czy zdajemy sobie sprawę z tego, że wygląd i kondycja włosów zależą w głównej mierze od stanu skóry głowy? Wie o tym marka L’Oréal Professionnel Paris, która wspólnie z profesjonalistami w dziedzinie włosów oraz dermatologami, opracowała gamę Scalp Advanced. To profesjonalne produkty o właściwościach silnie oczyszczających i łagodzących. Z nimi każda skóra głowy zyska to, czego potrzebuje, a efektem będą zdrowo wyglądające, silne i pełne blasku włosy. Czytaj dalej

  • 4317

    NATURALNIE CZYSTY DOM Z SERIĄ FAMILOVE OD YOPE

    Linia FAMILOVE jest o rodzinie, cieple i bezpieczeństwie, dlatego od teraz oprócz naturalnych kosmetyków znajdują się w niej również produkty do pielęgnacji domu. Uniwersalne i przyjemne zapachy oraz rodzinny format butelek pozwolą delikatnie, a zarazem skutecznie wyczyścić wszystkie powierzchnie. To produkty, które pokocha cała rodzina! Czytaj dalej

Czytaj inne

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/
  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  https://wsiiz.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/