Prezes Delia Cosmetics Sp. z o. o. Karol Szmich przejmuje większościowe udziały w spółce

Kategoria: Aktualności Rynek
2 min. czytania

Decyzją zarządu przejęcie większości udziałów spółki przez Karola Szmicha pozwoli kontynuować trend wzrostu pozycji Delia Cosmetics Sp. z o.o. wśród wiodących graczy na polskim rynku kosmetycznym. Według raportu finansowego firma uzyskała ponad 100 mln zł przychodów netto w 2020 roku, a jej dynamiczny rozwój i aktualne prognozy wskazują na przebicie tego wyniku w roku 2021.

Związany z Delią od 13 lat Karol Szmich sprawuje funkcję prezesa zarządzającego Delia Cosmetics od 2018 roku. Przejmując stery od założyciela firmy, pana Józefa Szmicha, Karol kontynuuje tradycję i jako sukcesor z powodzeniem dowodzi biznesem na wielu światowych rynkach.

Delia Cosmetics to polski producent kosmetyków i właściciel trzech marek – Delia, Cameleo i Dr Szmich, należący do ścisłej czołówki na polskim rynku kosmetycznym i dynamicznie rozwijający działalność na rynkach zagranicznych. To firma z ponad 22-letnią tradycją, którą wyróżnia bogate portfolio produktów, nowoczesne zakłady produkcyjne i własne Jakość i bezpieczeństwo. Kompletny, stale rozszerzany i zgodny z trendami asortyment produktowy Delii odpowiada potrzebom klientów na kilkudziesięciu światowych rynkach. Główne kategorie to kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i do makijażu, flagowa linia Eyebrow Expert do pielęgnacji i koloryzacji brwi, sygnowana marką Delia, kosmetyki do pielęgnacji i koloryzacji włosów Cameleo, oraz gama produktów
o działaniu dezynfekującym i antybakteryjnym marki Dr Szmich.

Wraz z prężnie funkcjonującą działalnością kosmetyczną, firmę Delia Cosmetics wyróżnia zaangażowanie w działania filantropijne i CSR. Jako strategiczny partner fundacji Gajusz, Delia od lat pomaga pensjonariuszom hospicjów. Na tę działalność firma regularnie przekazuje część dochodu pochodzącego ze sprzedaży flagowego produktu – henny do brwi i rzęs.

Delia Cosmetics od wielu lat wspiera kosmetyczne wybory Polek i umacnia ich wizję piękna oraz świadomość własnej wyjątkowości. Pod koniec 2020 roku marka wyznaczyła nowy kurs swojej działalności oparty na samoakceptacji realizowany pod hasłem AutenTYcznie Piękna. To strategia komunikacji bazująca na indywidualnym podejściu do każdej kobiety, a jej fundamentem jest uświadomienie o sile autentyczności i pewności siebie w dostrzeganiu własnego piękna.