Prezenty na Dzień Ojca od marki Lush

Kategoria: Marki kosmetyczne
2 min. czytania

Kolekcja, stworzona z okazji nadchodzącego Dnia Ojca, składa się z sześciu produktów oraz dwóch zestawów prezentowych inspirowanych przygodami i żartami w stylu „dad jokes”. Orzeźwiające, cytrusowe zapachy, a także bardziej pikantne nuty mięty i cynamonu można znaleźć w kosmetykach do kąpieli i pod prysznic.

Produkty do kąpieli W tegorocznej kolekcji znalazły się trzy wyjątkowe bomby do kąpieli. Happy Hippy o cytrusowym zapachu zawiera w składzie relaksującą mięśnie sól Epsom. Pozostałe dwie kule, o zabawnych kształtach, noszą nazwy stanowiące pierwszą część kultowych brytyjskich „dad jokes” – odpowiedzi do nich zostały wytłoczone na powierzchni kul.

Produkty pod prysznic Odświeżający żel pod prysznic o zapachu mięty i wanilii, inspirowany brytyjskimi cukierkami Bassetts Murray Mints, doda energii każdemu tacie. Dla tych, którzy preferują tradycyjne mydło, świetną opcją będzie Doodle Dad. Trzecią propozycją jest galaretka pod prysznic w kształcie Świętego Mikołaja na wakacjach – o zapachu pomarańczy i cynamonu – która z pewnością rozbawi każdego tatę!

Prezenty Dwa kolorowe, gotowe do wręczenia zestawy prezentowe uzupełniają tę wyjątkową kolekcję. Dino Mate to idealny wybór dla miłośników kąpieli, hippisów i dinozaurów, natomiast Happy Camper to prezent inspirowany biwakowaniem i bliskością natury. W pierwszym zestawie znajdują się dwie kule do kąpieli, a w drugim – mydło, żel pod prysznic oraz produkt do oczyszczania twarzy i brody.

* * *

O LUSH Świeże Ręcznie Robione Kosmetyki

Brytyjska firma LUSH jest zaangażowanym społecznie producentem i sprzedawcą świeżych, ręcznie robionych kosmetyków z ponad 900 sklepami i dodatkowymi sklepami e-commerce w 51 krajach. Firma została założona w 1995 roku i jest znana na całym świecie przede wszystkim jako twórca bomby kąpielowej. Aktualnie w swojej ofercie LUSH posiada ponad 300 produktów do zrównoważonej i świeżej pielęgnacji skóry oraz włosów. Cały asortyment jest produkowany etycznie, 60% produktów jest sprzedawanych bez opakowań, 100% z nich jest wegetariańskich, a 92% wegańskich.

LUSH jest firmą zaangażowaną w szereg kampanii i regularnie współpracuje z grupami oraz aktywistami działającymi na rzecz praw człowieka, praw zwierząt czy ochrony środowiska. Swoje sklepy wykorzystuje jako platformę do oddania głosu tym, którzy są pomijani. Oprócz wspierania lokalnych projektów za pośrednictwem organizacji charytatywnych non-profit, firma LUSH przyznaje również 2 międzynarodowe nagrody pieniężne za rozwój metod testowania bez udziału zwierząt oraz projekty tworzone w sposób zrównoważony dla naszej planety i społeczeństwa.

Oficjalna strona polskiego sklepu: www.lush.com/pl/pl

LinkedIn | Twitter | Instagram | Pinterest | YouTube

Dodatkowe informacje

Źródło: informacja prasowa