NYX PM buduje emocje przed festiwalem – nowa kampania w przestrzeni miejskiej i produktowej

Kategoria: Marki kosmetyczne
2 min. czytania

W dniach 30–31 maja, tuż przed rozpoczęciem jednego z najgorętszych wydarzeń muzycznych w Polsce – Orange Warsaw Festival – marka NYX Professional Makeup zorganizowała wyjątkową akcję promującą swoją najnowszą linię błyszczyków Fat Oil Chiilz.  Gdy Charli XCX ogłosiła koniec Brat Summer NYX PM nie żegnał trendu, lecz zainicjował nowy rozdziałFAT Summer. Marka strategicznie pojawiła się podczas Orange Warsaw Festival, z silnym brandingiem w postaci muralu przy wejściu, który stał się viralowy w mediach społecznościowych, docierając m.in. na profile fanów Charli XCX.

W ręce festiwalowiczów trafiła nowość FAT Oil Chilz.Równolegle, wyselekcjonowani influencerzy otrzymali dedykowane zestawy do stworzenia stylizacji „Brat summer”, co zapewniło wysokiej jakości treści UGC oraz organiczny zasięg w kluczowej grupie docelowej. Dodatkowo, topowi influencerzy otrzymali ekskluzywne zestawy do stworzenia looku „Brat Summer meets FAT Oil”, wypełniając przestrzeń między mijającym trendem a nadchodzącym hitem. Efekt? Mural podbił social media i trafił nawet na konta fanów samej Charli. NYX PM stał się integralną częścią festiwalowego doświadczenia Gen Z – cool-turalnie obecny, autentyczny i zawsze na czasie.

„Zależało nam na tym, by działania marki były naturalnym przedłużeniem tego, czym żyje społeczność Gen Z – autentycznością, obecnością tu i teraz. Udział w Orange Warsaw Festival to dla nas nie tylko aktywacja, ale przede wszystkim okazja do autentycznego spotkania z odbiorcami na ich warunkach. Mural, produkt w limitowanej edycji, relacje influencerów – wszystko miało tworzyć spójne, angażujące doświadczenie wokół idei FAT Summer

– mówi Karolina Waśko, Junior Advocacy Brand Manager NYX Professional Makeup.

Hasło „Fat Summer” doskonale oddaje charakter sezonu – pełnego słońca, luzu, koloru i ekspresji. NYX PM kolejny raz udowodnił, że jest blisko swoich konsumentek i potrafi łączyć świat beauty z najważniejszymi wydarzeniami kulturalnymi.