Marki kosmetyczne
Nowa kolekcja od marki Lush, na Księżycowy Nowy Rok Węża

Z okazji Roku Węża, który nadchodzi w 2025 roku, Lush wprowadza limitowaną kolekcję na Księżycowy Nowy Rok, składającą się z pięciu produktów, pełnych świeżych zapachów i dobrej energii. Witamy rok rozwoju!
Księżycowy Nowy Rok, nazywany również Chińskim Nowym Rokiem, to jedno z najważniejszych świąt w Azji. Zgodnie z tradycyjnym kalendarzem księżycowym, oznacza początek nowego roku, który rozpocznie się 29 stycznia. Rok Węża symbolizuje rozwój, zachęca do pozbycia się wątpliwości, zaufania swojej mądrości i intuicji oraz wykorzystania swojego potencjału.
Lush w swoich działaniach podkreśla różnorodność i inkluzywność, włączając w to autentyczne głosy różnych społeczności i kultur. Dlatego też limitowana kolekcja z okazji Chińskiego Nowego Roku powstała dzięki współpracy zespołów Lush z Wielkiej Brytanii oraz Azji.
Bomba do kąpieli, żel pod prysznic, peeling, knot wrap oraz prezent, zadbają o nawilżoną oraz odżywioną skórę i pomogą rozpocząć Księżycowy Nowy Rok z nową energią i entuzjazmem.
Nie ma lepszego momentu, by zacząć od nowa i wykorzystać swój potencjał – nadszedł rok węża, który zwiastuje rozwój! Kula do kąpieli Rebirth, zapewni błyszczącą, kojącą kąpiel, wzbogaconą olejkami z dzikiej pomarańczy i limonki. Relaks w wannie to idealny czas na przemyślenie nadchodzącego roku oraz manifestację sukcesów.
Pierwszy wschód słońca nowego roku, przynosi ogrom nadziei i szczęścia. Z tej okazji, warto sięgnąć po równie słoneczny żel pod prysznic i zacząć z nim dzień. Olejek z sycylijskiej cytryny zapewnia świeży zapach, natomiast gliceryna pozostawia skórę nawilżoną i miękką.
Peeling cukrowy z odżywczym, organicznym masłem kakaowym Fair Trade oraz olejem kokosowym z pierwszego tłoczenia, oczyści i nawilży skórę. Połączenie grejpfruta z olejkiem z bergamotki, to zapach szczęścia i nowej energii, z którą warto rozpocząć nowy rok.


Piękna chusta Knot Wrap, z motywem węża sprawdzi się do zapakowania prezentów lub może być wykorzystana jako piękny dodatek do stylizacji. Została ona zaprojektowana przez Cheng Peng, graficzkę i ilustratorkę mieszkającą w Shenzhen w Chinach. Artystka zajmuje się przede wszystkim typografią, ilustracją i projektowaniem plakatów. Wierzy, że grafika i kolory mogą wyrazić siebie skuteczniej niż słowa.
„Inspiracją dla tej ilustracji była chińska sztuka wycinania papieru. Powstałe wycinanki wykorzystuje się jako dekoracje podczas Księżycowego Nowego Roku. Zmieniłam proporcje głowy i ciała węża, aby nadać mu bardziej nowoczesny i stylowy wygląd, zachowując jednocześnie artystyczne wzory. Użyłam ciągłych i powtarzalnych form, aby podkreślić piękno tradycyjnej dekoracji”. – mówi artystka Cheng Peng.

Początek nowego roku to również okazja do zrobienia sobie lub bliskim prezentu. Bomba do kąpieli Rebirth i żel pod prysznic Sunrise to połączenie, które zwiastuje nową energią. Nadszedł czas, aby wykorzystać swój potencjał i zacząć działać!
Pudełko tego prezentu również zaprojektowała Cheng Peng, inspirując się tradycyjną, chińską sztuką wycinania papieru. Grafika została wydrukowana na papierze pochodzącym w 100% z recyklingu. Samo pudełko wykonane jest w 100% z tektury pochodzącej z recyklingu i wypełnione biodegradowalnym eko-flo, aby zapewnić bezpieczeństwo produktów.
* * *
O LUSH Świeże Ręcznie Robione Kosmetyki
Brytyjska firma LUSH jest zaangażowanym społecznie producentem i sprzedawcą świeżych, ręcznie robionych kosmetyków z ponad 900 sklepami i dodatkowymi sklepami e-commerce w 51 krajach. Firma została założona w 1995 roku i jest znana na całym świecie przede wszystkim jako twórca bomby kąpielowej. Aktualnie w swojej ofercie LUSH posiada ponad 300 produktów do zrównoważonej i świeżej pielęgnacji skóry oraz włosów. Cały asortyment jest produkowany etycznie, 60% produktów jest sprzedawanych bez opakowań, 100% z nich jest wegetariańskich, a 92% wegańskich.
LUSH jest firmą zaangażowaną w szereg kampanii i regularnie współpracuje z grupami oraz aktywistami działającymi na rzecz praw człowieka, praw zwierząt czy ochrony środowiska. Swoje sklepy wykorzystuje jako platformę do oddania głosu tym, którzy są pomijani. Oprócz wspierania lokalnych projektów za pośrednictwem organizacji charytatywnych non-profit, firma LUSH przyznaje również 2 międzynarodowe nagrody pieniężne za rozwój metod testowania bez udziału zwierząt oraz projekty tworzone w sposób zrównoważony dla naszej planety i społeczeństwa.
Oficjalna strona polskiego sklepu: www.lush.com/pl/pl
LinkedIn | Twitter | Instagram | Pinterest | YouTube





