Natura i nowoczesność – naturalne połączenie w Herbapol

Kategoria: Aktualności
2 min. czytania

Pod koniec maja firma Herbapol zorganizowała konferencję prasową w restauracji Belvedere w warszawskich Łazienkach Królewskich, podczas której zaprezentowała mediom swoje produkty kosmetyczne stworzone w ramach marki Polana. Dyrektor marketingu Herbapol-Lublin – Anna Sambor, w trakcie konferencji podkreśliła niezmienne wartości, którymi kieruje się firma niemal od 1949 roku

 „To co sprzedajemy wymyśliła natura. My to tylko pakujemy. To bardzo duże wyzwanie z punktu widzenia innowacji, opieki nad marką, receptur produktów, choć niektórym wydawałoby się, że nic prostszego – zebrać zioła, ususzyć i spakować. A jednak nie. 70 lat doświadczenia i sztab ludzi, którzy tę firmę tworzyli, wiedza nagromadzona w tej firmie, przekazywana z pokolenia na pokolenie pracowników i zbieraczy ziół – jest największym zasobem i atutem firmy i marki. Mamy 90 proc. znajomości marki wśród konsumentów”.

Firma Herbapol niemal dwa lata temu z sukcesem wkroczyła na rynek beauty z marką Polana. Jak podkreślają przedstawiciele marki z prezesem zarządu Herbapol-Lublin na czele -Evagelosem Evangelou, natura sprawi, że Herbapol może się rozwijać. Bogactwo inspiracji czerpanych wprost z natury umiejętnie przekładane jest na tworzenie nowych produktów. Jednocześnie podkreśla „Jako firma o ugruntowanej pozycji w branży spożywczej, weszliśmy do zupełnie nowej kategorii – tworząc markę Polana. W ten sposób naturalnie łączymy świat żywności i kosmetyków i dostarczamy produkty, które wspierają to, czego wszyscy dziś tak bardzo potrzebujemy – czyli holistyczną dbałość o siebie samych i naszych bliskich”.

Gościem specjalnym konferencji był wybitny polski botanik, dr Artur Zagajewski, który ukazał uczestnikom fascynujący świat natury. Botanik pokazał, w jaki sposób można czerpać z dobrodziejstw natury, jednocześnie wspierając samych siebie oraz swoich bliskich.

Aktualnie w portfolio marki Polana znajdują się kosmetyki z kategorii pielęgnacji ciała oraz włosów. Zawierają od 94 do 97% składników pochodzenia naturalnego.