MARCIN PROKOP W NOWEJ KAMPANII HEAD & SHOULDERS

W sierpniu wystartowała nowa kampania marki Head & Shoulders. Nowym ambasadorem marki został Marcin Prokop.

Tym samym wyjaśniła się tajemnica zdjęcia, które na swoim profilu na Instagramie zamieścił kilka tygodni temu Marcin Prokop. Zdjęcie popularnego prezentera, całego w gipsie i w szpitalnym łóżku zaniepokoiło wielu internautów. Okazuje się, że opublikowany kadr był elementem przygotowań do kampanii reklamowej marki Head & Shoulders. W spocie, który już niedługo będzie można obejrzeć w internecie, odwiedzająca Marcina Prokopa kobieta jest mocno zaskoczona widząc na szpitalnej szafce stojącą butelkę z szamponem Head & Shoulders. „Nie wiedziałam, że masz łupież” – mówi zaskoczona. „Bo nie mam” odpowiada prezenter z wrodzonym sobie wdziękiem, jasno sugerując, że właśnie regularne używanie szamponu przeciwłupieżowego gwarantuje brak tego problemu oraz piękny i zdrowy wygląd jego włosów.

Head & Shoulders  już od lat ma ugruntowaną pozycję w świadomości konsumentów jako szampon przeciwłupieżowy. Obecną edycją kampanii chcemy jednak zwrócić uwagę odbiorców na fakt, że tak naprawdę regularne używanie szamponu przeciwłupieżowego gwarantuje nam, że łupież nie wraca, skóra głowy jest czysta, a włosy błyszczące. Zależało nam na tym, aby odejść od konwencji medycznej, wedle której na co dzień promowane są szampony przeciwłupieżowe. Dlatego zdecydowaliśmy się na zabawną i lekką formę komunikacji, do której Marcin Prokop nadaje się idealnie” – wyjaśnia założenia kampanii Jarosław Fibich, Brand Manager marki Head & Shoulders. „Oczywiście nie rezygnujemy całkiem z podkreślania medycznych walorów produktu. Ten element gwarantuje nam posiadanie rekomendacji Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego, o którym również mówimy w spocie” – dodaje.

Marka oferuje szereg wariantów swoich produktów, które zostały zaprojektowane jako odpowiedź na zróżnicowane potrzeby osób zmagających się z problemami skóry głowy. Dzięki formule potrójnego działania szampony Head & Shoulders myją, chronią i nawilżają włosy oraz skórę głowy, pozostawiając zdrowo wyglądające i piękne włosy do 100% bez łupieżu*.

Zaawansowana formuła szamponów Head & Shoulders jest testowana dermatologicznie, ma zrównoważone pH i została wzbogacona antyoksydantami, by zapewnić łagodne oczyszczanie. Za ochronę przeciwłupieżową we wszystkich produktach marki odpowiada składnik aktywny – pirokton olaminy, który skutecznie zwalcza oznaki łupieżu: suchość, swędzenie oraz nadmierne przetłuszczanie się skóry głowy.

Najbardziej popularne warianty szamponów przeciwłupieżowych Head & Shoulders to Classic Clean, przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów, również farbowanych lub poddanych trwałej ondulacji, który zapewnia przyjemne uczucie czystości.

Szampon Head & Shoulders Citrus Fresh z esencją cytrynową został opracowany z myślą o włosach przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu, a Smooth & Silky 2w1 –  suchych i puszących się, by przywracać im miękkość i jedwabistą gładkość. Szampon Head & Shoulders Deep Hydration z olejem kokosowym za to delikatnie nawilża włosy i skórę głowy, jednocześnie nadając im długotrwały, kokosowy zapach.

Marka Head & Shoulders dzięki zróżnicowanej palecie produktów daje możliwość pielęgnacji skóry głowy w każdym indywidualnym przypadku. Formuła i skład Head & Shoulders pomaga każdemu świadomie pielęgnować nie tylko skórę głowy, ale również włosy od nasady aż po same końce.

*widoczne oznaki łupieżu

**przy regularnym stosowaniu

Na potrzeby kampanii powstała seria czterech krótkich spotów, z których trzy będzie można obejrzeć w telewizji. Czwarty, w którym Marcin Prokop leży w gipsie na łóżku szpitalnym, emitowany będzie wyłącznie w internecie. Filmy ukazują Marcina Prokopa w zabawnych, a czasem nawet ekstremalnych sytuacjach, w których zawsze towarzyszy mu butelka szamponu Head & Shoulders. Zaskoczenie osób widzących szampon przeciwłupieżowy obok prezentera i ich „Nie wiedziałem, że masz łupież” jest równie naturalne,  jak jego powtarzająca się z uśmiechem odpowiedź „Bo nie mam”.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Media do kampanii planuje i kupuje dom mediowy MediaCom. Działaniami public relations zajmuje się Partner of Promotion.

Spot 20’’: https://www.youtube.com/watch?v=yDzuZeJ5pMo

Spot 30’’: https://www.youtube.com/watch?v=cgRkiEms4T0

Udostępnij materiał w

Aktualne wydanie

Wydarzenia branżowe

Nowości kosmetyczne

Czytaj inne

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/
  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  https://wsiiz.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/