Marki kosmetyczne
Lush świętuje przyjaźń z limitowaną kolekcją Lush x Hello Kitty and Friends

We współpracy z Sanrio marka Lush wprowadza limitowaną kolekcję Hello Kitty and Friends, stworzoną z myślą o celebrowaniu przyjaźni. Lush zaprasza do kąpieli z kolekcją tak kultową jak jej czerwona kokarda!
To właśnie na tę współpracę czekała społeczność marki Lush. Hello Kitty była jedną z najczęściej zgłaszanych przez pracowników i klientów propozycji, kiedy pytano o wymarzone współprace. Cztery bomby do kąpieli, jedna kostka bąbelkowa, mydło, perfumy i żel pod prysznic stworzyły uroczą, różową kolekcję, która łączy zabawę, zapachy i przyjaźń. Bo z przyjaciółmi wszystko smakuje lepiej – nawet kąpiel!
Najtrudniejsze będzie tylko zdecydować, od którego produktu zacząć! Teraz można mieć ciastko i…. się nim umyć!

Kremowa, słodka kąpieli z dodatkiem musującej kokardki z odżywczym olejkiem to idealny sposób na odprężenie. Dzięki starannie dobranym składnikom, takimi jak ylang-ylang i organiczne masło kakaowe Fair Trade, skóra będzie miękka i nawilżona. Po takiej kąpieli można wrócić do nawiązywania nowych przyjaźni.

My Melody dzieli się swoim różowym kapturem, by dodać uroku każdej kąpieli. Dzięki zawartości absolutu wanilii, olejku lawendowego i szałwii muszkatołowej woda w wannie nabiera różowego koloru. Unoszący się zapach truskawek, wanilii i lawendy wprowadza przytulny, relaksujący nastrój.

Cinnamoroll barwi wodę na piękny błękitny kolor, a w powietrzu unosi się słodki, otulający zapach. Zawarty w produkcie olejek migdałowy nadaje kąpieli lekko owocowy aromat, a absolut z wanilii wprowadza słodką, deserową nutę. Całość dopełnia olejek z liści cynamonu, który przywołuje zapach świeżo upieczonych cynamonek.

Kuromi to idealne połączenie kontrastów – delikatny róż spotyka się z mieniącymi się na czarno drobinkami, tworząc efektowną, lekko tęczową taflę. Słodka wiśnia połączona z waniliowo-karmelową nutą i olejkiem migdałowym tworzą wyjątkową kompozycję, dzięki której kąpiel będzie niezwykle przyjemna, a skóra pachnąca.

Ten żel pod prysznic to Hello Kitty w czystej postaci! Słodki zapach waty cukrowej, znany fanom marki z zimowej kolekcji Snow Fairy, połączony z otulającymi, mlecznymi nutami, przywodzącymi na myśl świeżą pościel. To doskonała kompozycja, która pozostawia ciało pachnące i odżywione.

W tej wyjątkowej kompozycji delikatne nuty waty cukrowej przeplatają się z mleczną świeżością. W składzie znalazł się otulający i głęboki olejek z paczuli, słodka wanilia i orzeźwiająca pomarańcza brazylijska. Z tym zapachem, dzień będzie pełen radości.

Ręcznie robione, jak prawdziwe ciasto – to mydło z olejkiem mandarynkowym i pomarańczowym to prawdziwa uczta dla skóry. Zawarte w składzie masło murumuru i organiczny syrop z agawy skutecznie nawilżają i odżywiają skórę.

Kultową butelkę mleka Hello Kitty, Lush serwuje pod postacią kostki bąbelkowej. Wystarczy dać kawałek pod bieżącą wodę, by cieszyć się wanną pełną bąbelków. Zapach słodkiego olejku migdałowego i absolutu kakaowego przywodzi na myśl czekoladowego shake’a.
* * *
O Sanrio
Sanrio to globalna marka lifestyle’owa, najbardziej znana z postaci Hello Kitty, która została stworzona w 1974 roku. Firma jest także domem wielu innych uwielbianych postaci, takich jak My Melody, Kuromi, Little Twin Stars, Cinnamoroll, Pompompurin, gudetama, Aggretsuko, Chococat, Bad Badtz-Maru i Kerokerokeroppi. Sanrio zostało założone na filozofii, że mały prezent może przynieść radość i przyjaźń ludziom w każdym wieku. Od 1960 roku ta filozofia stanowiła inspirację do oferowania produktów, usług i aktywności, które promują komunikację i inspirują unikalne doświadczenia konsumenckie na całym świecie. Dziś działalność Sanrio obejmuje również przemysł rozrywkowy, oferując szereg serii treści, gry oraz parki tematyczne. Sanrio ma bogaty asortyment produktów, który jest dostępny w ponad 130 krajach. Sanrio ma nadzieję na wywołanie uśmiechów na twarzach wszystkich dzięki swojej wizji „Jeden Świat, Łącząc Uśmiechy”.
O LUSH
Brytyjska firma LUSH jest zaangażowanym społecznie producentem i sprzedawcą świeżych, ręcznie robionych kosmetyków z ponad 900 sklepami i dodatkowymi sklepami e-commerce w 51 krajach. Firma została założona w 1995 roku i jest znana na całym świecie przede wszystkim jako twórca bomby kąpielowej. Aktualnie w swojej ofercie LUSH posiada ponad 300 produktów do zrównoważonej i świeżej pielęgnacji skóry oraz włosów. Cały asortyment jest produkowany etycznie, 60% produktów jest sprzedawanych bez opakowań, 100% z nich jest wegetariańskich, a 92% wegańskich.
LUSH jest firmą zaangażowaną w szereg kampanii i regularnie współpracuje z grupami oraz aktywistami działającymi na rzecz praw człowieka, praw zwierząt czy ochrony środowiska. Swoje sklepy wykorzystuje jako platformę do oddania głosu tym, którzy są pomijani. Oprócz wspierania lokalnych projektów za pośrednictwem organizacji charytatywnych non-profit, firma LUSH przyznaje również 2 międzynarodowe nagrody pieniężne za rozwój metod testowania bez udziału zwierząt oraz projekty tworzone w sposób zrównoważony dla naszej planety i społeczeństwa.
Oficjalna strona polskiego sklepu: www.lush.com/pl/pl
Dodatkowe informacje
Źródło: informacja prasowa