Henkel Polska z kolejnym Certyfikatem HR Najwyższej Jakości

Kategoria: Aktualności
2 min. czytania

Certyfikat HR Najwyższej Jakości jest wyróżnieniem przyznawany przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. Organizacja co roku analizuje takie obszary jak rekrutacja i outplacement, systemy motywacyjne i wynagrodzenia, rozwój pracowników, komunikacja wewnętrzna, employer branding i CSR, w celu wyłonienia najbardziej wyróżniających się pracodawców w Polsce. Doceniane są przedsiębiorstwa, które spełniają wszystkie najważniejsze standardy zarządzania kapitałem ludzkim oraz stosują najlepsze praktyki z obszaru polityki kadrowej.

 

Solidny, inkluzywny i odpowiedzialny pracodawca

Jesteśmy niezmiernie dumni, że po raz kolejny zostaliśmy uhonorowani certyfikatem HR. Naszą firmę tworzy zespół blisko 1 000 ambitnych i pełnych pasji pracowników, a u podstaw naszej kultury organizacyjnej od lat leży poczucie odpowiedzialności, uczciwość, szacunek dla innych i działanie zespołowe. Dlatego inwestujemy w pracowników i ich rozwój. Dostrzegamy ich talenty, predyspozycje oraz potencjał piastowania stanowisk kierowniczych w przyszłości i aktywnie wpieramy ich na ich ścieżce kariery – mówi Karolina Szmidt prezes zarządu i dyrektor ds. personalnych w Henkel Polska.

 

Program rozwojowy przygotowujący do roli lidera

W tegorocznej edycji badania Henkel został wyróżniony za swój wewnętrzny program rozwojowy You Grow. Program powstał z myślą o pracownikach, którzy nie osiągnęli jeszcze pozycji menadżera, ale wyróżniają się ponadprzeciętnym zaangażowaniem i potencjałem. Jest doskonałym sposobem na wyróżnienie i nagrodzenie najbardziej utalentowanych pracowników i przygotowanie ich do roli lidera w przyszłości.

Nominacje pracowników do programu są częścią procesu zarządzania talentami, a dostęp do niego uzyskują osoby, które w minionym roku otrzymały najwyższe oceny roczne. Seria warsztatów umożliwia uczestnikom rozwój szeregu kompetencji zarówno miękkich jak i przywódczych. Program jest realizowany wraz z partnerem zewnętrznym i trwa dokładnie rok. Pracownicy uczą się, między innymi, jak integrować i tworzyć sieć kontaktów, jak budować myślenie strategiczne i swoje umiejętności przywódcze, a także przechodzą przez test Gallupa, który wydobywa ich mocne strony i pozwala na poznanie na nowo swojej biznesowej osobowości.

Więcej informacji na www.henkel.com oraz www.henkel.pl