Nowości kosmetyczne
Handy lab. – nowa marka skupiona wokół pielęgnacji dłoni już dostępna w Polsce
31 marca w NYX Hotel Warsaw odbyło się spotkanie prasowe, podczas którego oficjalnie zainaugurowano wejście na rynek nowej polskiej marki handy lab. Od kwietnia produkty sygnowane handy lab. dostępne będą w drogeriach Super- Pharm na terenie całej Polski, w drogerii online Douglas, w partnerskiej sieci Nutridome oraz w sklepie internetowym www.handylab.pl.
Nowa marka łączy w sobie radość holistycznego dbania o dłonie, pielęgnację opartą na wiedzy eksperckiej i idee związane ze sztuką i psychologią. Przewodnim zmysłem marki jest dotyk, którego nośnikiem są dłonie.
Starannie dobrane substancje aktywne oraz wygodna forma aplikacji, stanowiąca domowy rytuał handy SPA – to tylko niektóre z wyróżników produktów marki.
W ofercie znajdziemy Extreme Retinol Regenerating hand mask oraz Extreme Hyaluron Revitalizing hand mask, każda z masek skoncentrowana jest wokół innych potrzeb skóry dłoni.
Maska z retinolem, substancją która przyspiesza proces odnowy skóry i wspomaga produkcję kolagenu, zapewnia odmłodzenie, regenerację i profilaktykę anty-aging dłoni. Wzbogacona w olejek jojoba oraz zawarte w nim witaminy A i E wraz z dodatkową dawką witaminy C doskonale odżywia i rozświetla skórę. Zawartość rokitnika pełni funkcję naturalnego blokera promieni UVA i UVB.
Maska z hialuronem również zawiera naturalny bloker promieni UVA i UVB, olejek jojoba oraz olejek macadamia z oraz witaminę C. Składniki intensywnie nawilżają i odżywiają skórę, pozostawiając dłonie gotowe na spotkanie z codziennymi wyzwaniami.
Każdy z produktów handy lab. zawiera filtry UV SPF 20. Jest to wyróżnik marki handy lab. i wszystkie produkty w portfolio będą zapewniały kompletną fotoprotekcję.
Handy lab. zrodził się kilka lat temu w głowie założycielki marki – Iwony Wójcik. Dopracowanie formuł i produktów zajęło sporo czasu. Dziś marka udostępnia ofertę skrojoną wprost pod potrzeby swoich klientów.
„Myśl o tym by stworzyć autorską markę skupioną na pielęgnacji dłoni wraz z promowaniem artystów, wspieraniem słabszych, angażowaniem ekspertów z różnych dziedzin życia nie zrodził się zupełnie przypadkowo. Zawsze miałam potrzebę działania i tworzenia, w szczególności w przypadku ważnych dla mnie idei. Uważam, że dbanie o siebie to podstawa na której tworzy się troska o innych i o nasze otocznie. Filozofia marki handy lab. powstała z potrzeby przywrócenia zmysłowi dotyku jego znaczenia. Dłonie są naszą wizytówką zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym i większość codziennych czynności wykonujemy dłońmi dlatego zasługują na szczególną pielęgnację” – mówi Iwona Wójcik (pomysłodawczyni i właścicielka marki)
”Marka handy lab. wykracza poza standardową pielęgnację – to nośnik idei i wartości biskich mi i Iwonie. Wyszłyśmy od dotyku jako zapomnianego zmysłu, któremu chcemy przywrócić utraconą podczas pandemii świetność. To jakość profesjonalnego zabiegu z zastosowaniem bogatych w składniki odżywcze koktajlów zamkniętym w rękawicach, który przenosimy do domy w formule home SPA” – dodaje Anna Juchimiuk.
Ambasadorką marki jest Irena Kamińska-Radomska, która szeroką wiedzą z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych zdobyła szkoląc się w The Protocol School of Washington pod okiem szefa protokołu Białego Domu, gdzie uzyskała międzynarodową licencję. Wybór ambasadorki to świadomy krok, spójność wartości oraz podkreślenie znaczenia dłoni w etykiecie, biznesie i wizerunku kobiet i mężczyzn.
Odżywcze koktajle w rękawicach handy lab. poza autorskim składem i subtelnym zapachem białej herbaty wyróżnia odpowiednio dobrana bogata gramatura, materiał smartphone friendly umożliwiający korzystanie z telefonu oraz rozmiar unisex – marka zachęca do korzystania z home SPA dla dłoni również mężczyzn.
W najbliższych miesiącach w portfolio marki dostępne będą komplementarne produkty z retinolem i hialuronem – krem i peeling do dłoni.
#GiveMeYourHands // www.handylab.pl