GARNIER partnerem tytularnym festiwalu King of the Bay

Kategoria: Marki kosmetyczne
3 min. czytania

Fot. mat. prasowe

Już 19 czerwca w Rewie startuje GARNIER King of the Bay. Festiwal, który potrwa do 22 czerwca to święto nie tylko sportu, ale również okazja, żeby celebrować bliskość natury i poczucie odpowiedzialności za planetę, które są tak bliskie surferom. Z tego powodu Garnier i King of the Bay tworzą doskonały duet, a cztery wspólne dni w Rewie to okazja, żeby dać temu wyraz. Strefa marki to miejsce, które pozwoli przybliżyć produkty Garnier, partnera tytularnego wydarzenia, nowej grupie – fanom sportów wodnych, a więc osobom ceniącym zarówno aktywny tryb życia, jak i jego zrównoważony styl.

Co dokładnie będzie dziać się w ramach festiwalu? Sercem tegorocznej edycji będzie Strefa GARNIER. Partner tytularny zapewni wszystkim zawodnikom i kibicom przestrzeń, w której królować będzie świadoma pielęgnacja. Wśród zaplanowanych przez markę atrakcji znajdą się bezpłatne analizy skóry i włosów przeprowadzone przez ekspertów marki, indywidualny dobór kosmetyków i rutyn pielęgnacyjnych, zabawa w eksperymenty naukowe czy testowanie nowości i bestsellerów Garnier. Marka zapewni także produkty do ochrony przeciwsłonecznej dla wszystkich gości festiwalu.

W Garnier, podobnie jak w świecie sportów wodnych, cenimy sobie bliskość natury, energię, skuteczność i dobrą zabawę. Partnerstwo z King Of The Bay to naturalny mariaż tych wartości. Dzielimy z miłośnikami sportów wodnych nie tylko pasję do aktywnego trybu życia, ale i poczucie odpowiedzialności za planetę. Dlatego też, angażując się w to wydarzenie, chcemy promować zrównoważone podejście do piękna i inspirować do podejmowania świadomych wyborów, tak jak robimy to każdego dnia, tworząc nasze produkty

– powiedziała Magdalena Rzepnicka, Dyrektor Marketingu Garnier.

Garnier jako partner tytularny nie tylko zaprasza do strefy pod swoim szyldem. O zaangażowaniu marki w wydarzenie będzie przypominał branding całego eventu. Logo Garnier pojawi się nie tylko na stoiskach, ale również na scenie, flagach, żaglach uczestników, a także ich strojach. Będzie również widoczne na materiałach promocyjnych: plakatach, ulotkach, gadżetach w starter-packu oraz materiałach z wydarzenia. W ramach wspólnych działań Garnier i King of the Bay uwzględniono także współpracę z ambasadorami projektu: mistrzem świata w windsurfingu, Maciejem Rutkowskim oraz Karoliną Kluszczyńską.

Ubiegłoroczna edycja King of the Bay pokazała, jak bardzo potrzebne są takie wydarzenia w Polsce – na starcie stanęło ponad 250 zawodników, a festiwal odwiedziło kilka tysięcy osób. To nie tylko impreza dla fanów sportów wodnych, ale także świetna okazja do aktywnego wypoczynku dla rodzin, turystów i wszystkich, którzy chcą spędzić czas w dobrej atmosferze. To wydarzenie dla każdego – bez względu na wiek czy poziom umiejętności. W zeszłym roku najmłodsza uczestniczka miał 13 lat

– mówi Maciek Rutkowski, pomysłodawca i organizator King of the Bay.

Za działania marki Garnier w ramach festiwalu King of the Bay odpowiadają agencje: Enyo, Wavemaker i WPP Media.

***

O organizatorze
King of the Bay to największy w Europie Środkowo-Wschodniej festiwal sportów wodnych, który łączy rywalizację w dyscyplinach wodnych z otwartymi strefami testów, warsztatami, pokazami i atrakcjami dla rodzin. Wydarzenie promuje aktywność fizyczną i zdrowy styl życia.

O marce Garnier
Kosmetyki Garnier to wiele różnych linii, które odpowiadają rozmaitym potrzebom – Garnier Skin Naturals, Garnier Fructis, Garnier Pure Active, Garnier Hair Food czy Garnier Color Sensation. Ta różnorodność pokazuje, że z marką można kompleksowo zadbać o pielęgnację i nie tylko o nią. Cały przekrój kosmetyków pozwala bowiem skompletować pełną rutynę. Pielęgnacja twarzy i pielęgnacja ciała to nie wszystko. W grę wchodzi bowiem nie tylko pielęgnacja skóry, ale również pielęgnacja włosów i koloryzacja włosów. Dzięki Garnier można zatem znaleźć ulubiony krem lub serum do twarzy, a także zadbać o demakijaż. Nowy szampon do włosów i maska do włosów, która odmieni fryzurę także są na wyciągnięcie ręki, a to wszystko pod hasłem #greenon.

#garnier #skincare #haircare

Dodatkowe informacje

Źródło: informacja prasowa