Marki kosmetyczne
DOUGLAS łapie PHLOV! Nowy partner biznesowy marki kosmetycznej Anny Lewandowskiej

Fot. mat. prasowe
Bestsellerowe kosmetyki Phlov by Anna Lewandowska od dziś dostępne są w sprzedaży online na Douglas.pl! To początek wyjątkowej współpracy, która łączy dwie silne marki – z misją dotarcia do jeszcze szerszego grona kobiet poszukujących świadomej, naturalnej pielęgnacji.
Partnerstwo wystartowało z przytupem – wspólnym LIVE na Instagramie, który poprowadziły współzałożycielki Phlov: Anna Lewandowska i Justyna Żukowska-Bodnar. Opowiedziały o wartościach stojących za marką, bestsellerach i codziennych rytuałach pielęgnacyjnych, które pomagają… złapać swoje FLOW.
– Zawsze marzyłam, by nasze produkty były dostępne tam, gdzie kobiety czują się swobodnie, mogą wybierać i eksperymentować z pielęgnacją. Douglas.pl to idealne miejsce – zaufane, inspirujące, z ogromną społecznością świadomych Klientek. Cieszę się, że możemy być częścią tej przestrzeni! – mówi Anna Lewandowska, współzałożycielka Phlov.
Start współpracy to również początek kampanii „Douglas łapie FLOW! Ty też możesz!”, która celebruje obecność Phlov w nowym kanale sprzedaży i podkreśla jej bestsellery oraz ulubieńców Anny Lewandowskiej. W planach są intensywne działania PR, kampanie social media, aktywacje influencerskie, działania performance oraz konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.
– Oferujemy naszym konsumentom dostęp wyłącznie do starannie wyselekcjonowanych marek beauty – tych, które wyznaczają standardy jakości, budzą zaufanie i niosą ze sobą prawdziwy prestiż. Phlov doskonale wpisuje się w tę filozofię – to marka nowoczesna, autentyczna i głęboko rezonująca z potrzebami współczesnych kobiet. Z ogromną radością witamy ją w ofercie Douglas.pl i wierzymy, że nasze Klientki pokochają jej produkty równie mocno, jak my – mówi Magda Janz – Kuchowicz, Director Assortment & Purchasing w Douglas Polska
Co czeka użytkowników w ramach kampanii?
🔹Hasło przewodnie: „Douglas łapie FLOW! Ty też możesz!”
🔹Challenge #ŁapiemyFlow – czyli zachęta do dzielenia się momentami, w których łapiemy życiowy flow – np. podczas porannego biegu, domowego spa czy chwili dla siebie z ulubionym kremem Phlov.
🔹 Konkursy sprzedażowe
🔹Działania edukacyjne z zakresu skutecznej i odpowiednio dopasowanej pielęgnacji z Phlov
Produkty dostępne na Douglas.pl można już teraz zamówić tutaj: https://www.douglas.pl/pl/b/phlov/b2280, a przebieg kampanii można obserwować w mediach społecznościowych obu marek.
***
o marce Phlov:
Phlov to polska marka ekologicznych, wegańskich i nietestowanych na zwierzętach kosmetyków. Została założona w 2019 roku przez Annę Lewandowską – wielokrotną medalistkę mistrzostw świata, Europy i Polski w karate, businesswoman, dietetyczkę i trenerkę.
Nazwa marki pochodzi od słowa flow – czyli uczucia, które towarzyszy nam przy wykonywaniu ulubionej czynności. To oderwanie od problemów codzienności, utrata poczucia czasu oraz całkowita wolność od stresu.
W portfolio Phlov znajdują się kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów. Marka oferuje także akcesoria do pielęgnacji skóry, a także świece zapachowe, dzięki którym przyjemność stosowania kosmetyków może być jeszcze większa.
Od początku swojej działalności brand otrzymał wiele wyróżnień, m.in. Glammies 2024, LOVE COSMETICS AWARDS 2024 w kategorii Natural Beauty, LOVE COSMETICS AWARD 2020 w kategorii Feel The Trend, INFLUENCER’S CHOICE POLAND 2020 w kategorii Naturalna Pielęgnacja Twarzy – efekt glow, a także Odkryciem roku w plebiscycie Fashion Magazine Beauty Awards 2022. Phlov zostało także uznane za Najlepszą Polską Marką Roku 2021 w plebiscycie THE BEST OF NEW BEAUTY.
Więcej informacji o marce: www.phlov.com.
Dodatkowe informacje
Źródło: informacja prasowa