Polski startup chce poprawić satysfakcję z życia intymnego kobiet

W pojedynkę, w nowym związku czy w wieloletnim małżeństwie – intymność jest szalenie ważna dla budowania relacji, dobrego samopoczucia, a często też zdrowia fizycznego i psychicznego. Jednak aż 55% kobiet cierpi z powodu zaburzeń pożądania, a wiele z nich nie odczuwa przyjemności z seksu.

Na szczęście, coraz więcej kobiet odważnie mówi o tematach wcześniej postrzeganych jako tabu – pożądaniu, spełnieniu w obszarach seksualnych czy akceptacji własnego ciała. Dla tych, które coraz śmielej eksplorują temat szeroko rozumianej seksualności z pomocą przychodzi LOVA. Startup, który stworzył gamę produktów dla wsparcia doznań, przyjemności i zdrowia intymnego, a także pierwszą w Polsce aplikacją z audio-erotykami, które pobudzą wyobraźnię i będą odpowiedzią na fantazje Polek.

 

W trosce o przyjemność kobiet

Jak podaje Journal of Sex and Marital Therapy – tylko 18,4% kobiet doświadcza orgazmu w trakcie seksu waginalnego, a aż 59% kobiet zdarzyło się udawać orgazm. Z drugiej jednak strony – blisko 2 mld kobiet regularnie się masturbuje, a w ostatnich latach na popularności zyskuje literatura erotyczna, stawiająca na zmysłowe wrażenia słuchowe i pozostawiająca pole do fantazjowania zarówno w pojedynkę, jak i w duecie. Wnioski nasuwają się same: Polki chcą czuć i przeżywać więcej, ale też wiedzieć więcej na temat swojej cielesności i zdrowia intymnego. Widząc te trendy, Iwona Połatyńska – jedna z założycielek LOVA, wpadła na pomysł stworzenia marki, która kompleksowo zadba o satysfakcję seksualną kobiet, proponując holistyczne podejście do tematu zdrowia intymnego i edukacji rynku w tym zakresie

– Impulsem do stworzenia LOVA były nasze szczere rozmowy z kobietami w każdym wieku, ich historie i doświadczenia oraz wyniki przeprowadzonych przez nas badań – wyjaśnia Połatyńska, która stoi już za sukcesem kilku innych startupów z branży wellness i edukacji. – We współpracy z ekspertami opracowałyśmy produkty pielęgnacyjne, które wspierają zdrowie intymne kobiet oraz potęgują doznania seksualne. Chcemy, żeby każda kobieta mogła czerpać pełną radość ze zbliżeń – dodaje.

Więcej niż pielęgnacja

Jednak sama linia produktów pielęgnacyjnych to dopiero początek. Misją LOVA jest poprawa jakości życia seksualnego Polek. Marka zamierza ją wypełniać poprzez lekką w odbiorze edukację, przełamywanie tabu, ale też dostarczając suplementy diety zwiększające libido. Już teraz w Podcaście Intymnym, dostępnym na YouTube i Spotify oraz w aplikacji mobilnej, ceniona ekspertka Kamila Raczyńska i dziennikarka Aga Kozak wraz z gośćmi obalają mity, jakie narosły wokół kobiecej seksualności. Z humorem i dystansem rozmawiają o seksie m.in.: z Mariolą Bojarską-Ferenc, Eweliną Tyszko-Bury czy Pauliną Klepacz. 

– Seks powinien być przyjemnym i soczystym doznaniem dla zmysłów, bez bólu, dyskomfortu czy podrażnień – mówi Kamila Raczyńska, edukatorka seksualna i menstruacyjna związana z LOVA. – Dlatego edukujemy w zakresie zdrowia intymnego i chcemy pracować nad świadomością ciała kobiet, a także zmian zachodzących w sferze intymnej i seksualnej na przestrzeni czasu czy przebytych ciąż.

Światło dzienne właśnie ujrzała aplikacja LOVA: opowiadania erotyczne – pierwsza taka w Polsce platforma z erotycznymi opowiadaniami w formie audio, które pobudzą sensualność i wyobraźnię Polek. Aplikacja jest do pobrania w sklepach App Store oraz Google Play, a dla klientów sklepu LOVA dostępna bezpłatnie przez 30 dni. – Data uruchomienia aplikacji tuż przed dniem kobiet jest nieprzypadkowa. To forma prezentu od nas, założycielek LOVY, dla wszystkich kobiet szukających nowych doznań – podsumowuje Połatyńska.

* * *

O LOVA

LOVA to firma oferująca kosmetyki i suplementy diety dla kobiet, mające na celu poprawę jakości ich życia seksualnego. W skład naszej oferty wchodzą produkty fizyczne (olejek intymny, serum intymne, suplementy wspierające libido) oraz aplikacja, w której kobiety znajdą materiały edukacyjne oraz nagrania opowiadań erotycznych, pozwalające na odkrywanie przyjemność z obcowania z samą sobą. Więcej informacji na temat aplikacji i produktów fizycznych LOVA dostępnych jest na stronie: www.lova.care.pl

Udostępnij materiał w

Zobacz aktualne wydanie

Nowości kosmetyczne

  • 4353

    AXE w nowej globalnej kampanii reklamowej, w której postprodukcję obrazu zrealizowało polskie studio Platige Image

    <strong>Znana marka męskich kosmetyków AXE rusza z nową globalną kampanią reklamową. Za przygotowanie animacji 2D i 3D, VFX oraz korekcję kolorów odpowiadało polskie studio Platige Image. Projekt został pozyskany dzięki działającemu od ponad roku na amerykańskim rynku zespołowi Platige USA.</strong> Czytaj dalej

  • 4352

    Więcej nowych i mocnych włosów dzięki serum pobudzającemu od Bionigree

    <strong>Produkty polskiej marki to wynik połączenia fachowej wiedzy trychologicznej i technologii wytwarzania kosmetyków, opartych na naturalnych składnikach. Serum pobudzające włosy do wzrostu to jeden z bestsellerów Bionigree.</strong> Czytaj dalej

  • 4347

    Na górze róże… i czarnuszka. Jak odżywić końcówki włosów?

    Pierwsze promienie wiosennego słońca motywują nas do regeneracji włosów. Eksperci podpowiadają, że prawdziwego odżywienia nasze kosmyki wymagają od nasady aż do samych końcówek. Tradycja pokazuje, że do pielęgnacji dolnych partii włosów idealnie sprawdzają się olejki. Nasze babcie stawiały na olejek różany i czarnuszkę. I miały rację, ponieważ taki duet nawilża, chroni i odżywia pasma. Czytaj dalej

  • 4340

    Przygotuj skórę dojrzałą do wiosny. Duet: odbudowa mikrobiomu i składniki odmładzające

    Pierwsze promienie słońca zwiastują upragnioną wiosnę. Przedwiośnie to w świecie beauty czas odbudowy, regeneracji i nawilżenia skóry. Kosmetolodzy wskazują, że w przypadku cery dojrzałej do tych kluczowych haseł należy dodać dwa kolejne: odbudowa mikrobiomu i działania anti-aging. Co korzystnie wpłynie na kondycję skóry wczesną wiosną i przyśpieszy przygotowanie do słonecznych dni? Specjaliści stawiają na pre- i probiotyki oraz kompleksy peptydowe. Czytaj dalej

  • 4339

    Wieczór – czas rytuałów pielęgnacyjnych dzieci i rodziców

    Niezależnie od tego, w jakim wieku są Wasze dzieci, kluczem do ich oraz Waszego dobrego snu są wieczorne rytuały. Szczególnie ważne są one w okresie niemowlęcym, ponieważ regularna pielęgnacja daje dzieciom poczucie bezpieczeństwa, pomaga się wyciszyć oraz ułatwia zasypianie. Dla rodziców to też może być czas na wspólny odpoczynek po dniu pełnym wyzwań. Warto więc zatrzymać się na moment w codziennym pędzie i wpleść do swojej wieczornej rutyny odrobinę przyjemności dla całej rodziny. Czytaj dalej

  • 4335

    Hagi MEN - nowości w męskiej pielęgnacji!

    Z okazji Dnia Mężczyzny firma Hagi wprowadziła na rynek 3 nowe produkty do pielęgnacji twarzy i ciała z męskiej linii Ahoj Kapitanie. Kosmetyki stanowią idealną propozycję dla kosmetycznych minimalistów, kochających multifunkcjonalność i prawdziwych koneserów oryginalnych zapachów. Produkty pachną bryzą morską, wiatrem i kapitańskim rumem. Wśród nowości znajdziemy: żel do mycia twarzy, multikrem do twarzy, ciała i rąk oraz krem przeciwzmarszczkowy. Czytaj dalej

  • 4334

    Pod rękę z pielęgnacją! Oczyszczenie i nawilżenie – duet dla dłoni wiosną

    Za moment rozpocznie się wiosna – czas manicure’owego szaleństwa. W nadchodzących miesiącach będą królowały intensywne kolory, zdecydowane formy i biżuteria na paznokciach. Jak sprawić, by dłonie prezentowały się w nich perfekcyjnie? Kosmetolodzy podpowiadają – zacznij od pielęgnacji! A, ściślej mówiąc, od nawilżenia, ponieważ właśnie po zimie nasze ręce wymagają najbardziej troskliwej opieki. Czytaj dalej

  • 4333

    Polski startup chce poprawić satysfakcję z życia intymnego kobiet

    W pojedynkę, w nowym związku czy w wieloletnim małżeństwie – intymność jest szalenie ważna dla budowania relacji, dobrego samopoczucia, a często też zdrowia fizycznego i psychicznego. Jednak aż 55% kobiet cierpi z powodu zaburzeń pożądania, a wiele z nich nie odczuwa przyjemności z seksu. Czytaj dalej

  • 4332

    Nowość od Your KAYA – pierwszy dezodorant pod pachy i piersi na rynku

    Your KAYA, polska marka produktów menstruacyjnych i kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, rozszerza swoją ofertę o kolejną już rewolucyjną formułę. Delikatny dezodorant ze składem przyjaznym wrażliwej skórze zapełnia tym samym realną lukę w rynku – zadba o komfort kobiet, które zmagają się z problemem zapachu potu pod biustem. Czytaj dalej

  • 4325

    Pielęgnacja dłoni i stóp - jak dbać o te dwie „wizytówki”?

    <strong>Dłonie są bez wątpienia jednym z najbardziej widocznych atrybutów urody, a jednocześnie najbardziej „prawdomównym”, bowiem wiele o stylu życiu osoby można wyczytać z ich stanu. Stopy zaś nawet przez połowę roku pozostają „w ukryciu” jesienno-zimowego obuwia i o zadbaniu o nie przypominamy sobie wyciągając z szafy sandały. Jak więc dbać o te dwie wizytówki na co dzień tak, aby pielęgnacja była przyjemna, szybka i skuteczna? Odpowiedź to The Rich Hand Cream i The Rich Foot Cream od Herbus Cosmetics – dwa kremy stanowiące idealny upominek nie tylko na Dzień Kobiet.</strong> Czytaj dalej

  • 4322

    Męska skóra… czyli jaka? Oblicza spersonalizowanej pielęgnacji

    Jeden z bardziej znanych mitów kosmetycznych to: „męska skóra zniesie wszystko”. Na drugim miejscu podium znajduje się: „mężczyźnie wystarczy jakieś mydło”. Badania pokazują, że panowie – podobnie jak my – potrzebują spersonalizowanej pielęgnacji. A jeśli mają cerę suchą lub bardzo wrażliwą, odpowiednia pielęgnacja to warunek konieczny zdrowego, zadbanego looku. Jak dbać o potrzeby męskiej skóry? Kosmetolodzy stawiają na arnikę, szałwię, prebiotyki i kwas hialuronowy. Czytaj dalej

  • 4321

    Phlov by Anna Lewandowska & Intimissimi. Współpraca, dzięki której jeszcze mocniej będziesz chciała celebrować kobiecość

    W zabieganym świecie pełnym wrażeń łatwo zapominamy, że powinniśmy poświęcić sobie nieco więcej uwagi. By skupić się na własnych potrzebach i celebrować kobiecość oraz wyjątkowe chwile, dwie marki postanowiły połączyć siły. Phlov by Anna Lewandowska oraz Intimissimi znalazły dobry sposób, aby skutecznie zadbać o każdą z nas. Czytaj dalej

  • 4320

    Piękne włosy po leczeniu?! Marka Nachemii ma receptę

    Wiele chorób, szczególnie onkologicznych wiąże się z nadmierną, a nawet całkowitą utratą włosów. Z tego powodu niemal każda osoba po zakończeniu procesu leczenia dąży do odzyskania dawnego obrazu samego siebie. Wypadanie włosów to często najtrudniejszy moment podczas walki z chorobą, zwłaszcza dla kobiet. Nie dość, że uderza w ich poczucie pewności siebie i jest sporym obciążeniem psychicznym, to również stanowi źródło stresu. Jednak ten proces jest z reguły odwracalny. Rozwiązaniem jest stosowanie kosmetyków, które odżywią włosy oraz wspomogą proces reaktywacji cebulek, dzięki czemu staną się one gęstsze i mocniejsze. Czytaj dalej

  • 4319

    Błyskawiczna regeneracja skóry głowy z nową gamą Scalp Advanced od L’Oréal Professionnel Paris

    Piękne i lśniące włosy to z pewnością marzenie wielu z nas. By osiągnąć ten cel poddajemy się luksusowym zabiegom koloryzacji i same, niekiedy nawet codziennie, stylizujemy pasma. Ale czy zdajemy sobie sprawę z tego, że wygląd i kondycja włosów zależą w głównej mierze od stanu skóry głowy? Wie o tym marka L’Oréal Professionnel Paris, która wspólnie z profesjonalistami w dziedzinie włosów oraz dermatologami, opracowała gamę Scalp Advanced. To profesjonalne produkty o właściwościach silnie oczyszczających i łagodzących. Z nimi każda skóra głowy zyska to, czego potrzebuje, a efektem będą zdrowo wyglądające, silne i pełne blasku włosy. Czytaj dalej

  • 4317

    NATURALNIE CZYSTY DOM Z SERIĄ FAMILOVE OD YOPE

    Linia FAMILOVE jest o rodzinie, cieple i bezpieczeństwie, dlatego od teraz oprócz naturalnych kosmetyków znajdują się w niej również produkty do pielęgnacji domu. Uniwersalne i przyjemne zapachy oraz rodzinny format butelek pozwolą delikatnie, a zarazem skutecznie wyczyścić wszystkie powierzchnie. To produkty, które pokocha cała rodzina! Czytaj dalej

Czytaj inne

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/
  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  https://wsiiz.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/