Phlov by Anna Lewandowska & Intimissimi. Współpraca, dzięki której jeszcze mocniej będziesz chciała celebrować kobiecość

W zabieganym świecie pełnym wrażeń łatwo zapominamy, że powinniśmy poświęcić sobie nieco więcej uwagi. By skupić się na własnych potrzebach i celebrować kobiecość oraz wyjątkowe chwile, dwie marki postanowiły połączyć siły. Phlov by Anna Lewandowska oraz Intimissimi znalazły dobry sposób, aby skutecznie zadbać o każdą z nas.

Celebracja kobiecości 

 

Wspólnym mianownikiem dla Phlov by Anna Lewandowska i Intimissimi jest troska o kobiety - niezależnie od wieku, stylu życia czy pełnionych przez nie ról. Obie marki rozumieją, że dla współczesnych dziewczyn ważne jest bycie sobą, swoboda w wyrażaniu własnych emocji oraz samoakceptacja, bo to czyni nas silniejszymi. Wiedzą, że ten stan często zależy od tego jaką bieliznę nosimy i jaką pielęgnację stosujemy.

Jedwabne, romantyczne i zmysłowe propozycje od Intimissimi doskonale komponują się z kosmetykami Phlov, dzięki którym niezależnie od rytmu życia każda kobieta ma czas na pielęgnację i troskę o siebie samą. Wspólny projekt marek Intimissimi i Phlov by Anna Lewandowska to prawdziwa celebracja kobiecości. To pretekst do tego, aby zatrzymać się i skoncentrować na sobie - otulając skórę ulubionym serum i zakładając wyjątkową bieliznę.

Perfect match

Obie marki doskonale rozumieją, czego dziś szukają kobiety. Phlov by Anna Lewandowska stawia na idealne dopasowanie - do każdego rodzaju skóry i potrzeb, bo każda kobieta jest inna i wyjątkowa. Nie bez znaczenia jest to, że marka opiera się na trzech filarach. Pierwszy z nich to #multitasking, który oznacza, że kosmetyki działają wielopoziomowo. Kolejny to #skintimate, czyli bliskość kosmetyku ze skórą oraz radość z codziennych rytuałów. Ostatni to #unique, podkreślający wyjątkowy skład wszystkich produktów, które zostały skomponowane z troską o skórę. Intimissimi także obrała sobie za cel wspieranie kobiety na każdym etapie życia - od ekscytującego wyboru pierwszego biustonosza po każdy moment, w którym bielizna sprawia, że czują się silne, pewne siebie i zmysłowe. Włoska marka tworzy kolekcje z myślą o różnych osobowościach, potrzebach i figurach, dzięki czemu każda kobieta może czuć się komfortowo. Te właśnie wspólne filary spowodowały, że marki połączyły siły.

Wyjątkowy upominek

Współpraca obu marek oznacza także atrakcyjne bonusy dla klientek, które ujrzą światło dzienne już 20 lutego. Intimissimi wraz z Phlov chcą zaprosić wszystkie kobiety do akcji specjalnej. W całej Polsce, we wszystkich butikach Intimissimi klientki przy zakupach powyżej 350 zł (członkinie Klubu My Intimissimi przy zakupach powyżej 300 zł) otrzymają prezent w postaci Odmładzającego Boostera z Bakuchiolem i Witaminą C NEWBORN STAR. To wszystko po to, aby kobiety mogły jeszcze lepiej czuć się we własnej skórze oraz skoncentrować się tylko na sobie i odnaleźć swoją wewnętrzną siłę.

Wieczorny rytuał

Zestaw składający się z bielizny i kosmetyków do wieczornej pielęgnacji to też zachęta do tego, aby wcielić w życie rytuały, na które dotychczas być może nie starczyło nam czasu. Marka Phlov stworzyła pielęgnację, której zadaniem jest przygotować nas i naszą skórę do snu. Mowa o SoFlow - rytuale, który pomaga odnaleźć równowagę i korzystać w pełni z dobrodziejstw nocnego odpoczynku. Jest prosty i niezwykle skuteczny.

Wystarczy zacząć od dokładnego oczyszczenia twarzy, aby w następnym kroku przejść do jej masażu przy pomocy kwarcowego rollera do twarzy lub płytki Gua Sha. Znajdź swój ulubiony - taki, który odpowiada na Twoje potrzeby - i skorzystaj z niego w tandemie z serum lub olejkiem.

Po masażu dobrze jest użyć nocnej maski, która dopełni pielęgnacji. Sięgnij po Kisses from the moon, która intensywnie regeneruje, nawilża i wygładza skórę, redukując widoczność zmarszczek, dzięki czemu cera o poranku zawsze wygląda na wypoczętą i zrelaksowaną.

Wieczorną rutynę pielęgnacyjną warto wzbogacić nałożeniem odmładzającego boostera Newborn Star z bakuchiolem i witaminą C, który poprawia gęstość skóry, wygładza ją i uelastycznia, a także zwiększa poziom nawilżenia.

Niezwykłe działanie tych dwóch kosmetyków pomaga skórze przywrócić skórze właściwy rytm dobowy.

 

* * *

O marce:

Phlov to polska marka ekologicznych, wegańskich i nietestowanych na zwierzętach kosmetyków. Została założona w 2019 roku przez Annę Lewandowską – wielokrotną medalistkę mistrzostw świata, Europy i Polski w karate, businesswoman, dietetyczkę i trenerkę.

Nazwa marki pochodzi od słowa flow – czyli uczucia, które towarzyszy nam przy wykonywaniu ulubionej czynności. To oderwanie od problemów codzienności, utrata poczucia czasu oraz całkowita wolność od stresu.

W portfolio Phlov znajdują się kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów. Marka oferuje także akcesoria do pielęgnacji skóry, a także świece zapachowe, dzięki którym przyjemność stosowania kosmetyków może być jeszcze większa.

Od początku swojej działalności brand otrzymał wiele wyróżnień, m.in. LOVE COSMETICS AWARD 2020 w kategorii Feel The Trend, INFLUENCER’S CHOICE POLAND 2020 w kategorii Naturalna Pielęgnacja Twarzy – efekt glow, a także Odkryciem roku w plebiscycie Fashion Magazine Beauty Awards 2022. Phlov zostało także uznane za Najlepszą Polską Marką Roku 2021 w plebiscycie THE BEST OF NEW BEAUTY.

Więcej informacji o marce: www.phlov.com

Udostępnij materiał w

Zobacz aktualne wydanie

Nowości kosmetyczne

  • 4353

    AXE w nowej globalnej kampanii reklamowej, w której postprodukcję obrazu zrealizowało polskie studio Platige Image

    <strong>Znana marka męskich kosmetyków AXE rusza z nową globalną kampanią reklamową. Za przygotowanie animacji 2D i 3D, VFX oraz korekcję kolorów odpowiadało polskie studio Platige Image. Projekt został pozyskany dzięki działającemu od ponad roku na amerykańskim rynku zespołowi Platige USA.</strong> Czytaj dalej

  • 4352

    Więcej nowych i mocnych włosów dzięki serum pobudzającemu od Bionigree

    <strong>Produkty polskiej marki to wynik połączenia fachowej wiedzy trychologicznej i technologii wytwarzania kosmetyków, opartych na naturalnych składnikach. Serum pobudzające włosy do wzrostu to jeden z bestsellerów Bionigree.</strong> Czytaj dalej

  • 4347

    Na górze róże… i czarnuszka. Jak odżywić końcówki włosów?

    Pierwsze promienie wiosennego słońca motywują nas do regeneracji włosów. Eksperci podpowiadają, że prawdziwego odżywienia nasze kosmyki wymagają od nasady aż do samych końcówek. Tradycja pokazuje, że do pielęgnacji dolnych partii włosów idealnie sprawdzają się olejki. Nasze babcie stawiały na olejek różany i czarnuszkę. I miały rację, ponieważ taki duet nawilża, chroni i odżywia pasma. Czytaj dalej

  • 4340

    Przygotuj skórę dojrzałą do wiosny. Duet: odbudowa mikrobiomu i składniki odmładzające

    Pierwsze promienie słońca zwiastują upragnioną wiosnę. Przedwiośnie to w świecie beauty czas odbudowy, regeneracji i nawilżenia skóry. Kosmetolodzy wskazują, że w przypadku cery dojrzałej do tych kluczowych haseł należy dodać dwa kolejne: odbudowa mikrobiomu i działania anti-aging. Co korzystnie wpłynie na kondycję skóry wczesną wiosną i przyśpieszy przygotowanie do słonecznych dni? Specjaliści stawiają na pre- i probiotyki oraz kompleksy peptydowe. Czytaj dalej

  • 4339

    Wieczór – czas rytuałów pielęgnacyjnych dzieci i rodziców

    Niezależnie od tego, w jakim wieku są Wasze dzieci, kluczem do ich oraz Waszego dobrego snu są wieczorne rytuały. Szczególnie ważne są one w okresie niemowlęcym, ponieważ regularna pielęgnacja daje dzieciom poczucie bezpieczeństwa, pomaga się wyciszyć oraz ułatwia zasypianie. Dla rodziców to też może być czas na wspólny odpoczynek po dniu pełnym wyzwań. Warto więc zatrzymać się na moment w codziennym pędzie i wpleść do swojej wieczornej rutyny odrobinę przyjemności dla całej rodziny. Czytaj dalej

  • 4335

    Hagi MEN - nowości w męskiej pielęgnacji!

    Z okazji Dnia Mężczyzny firma Hagi wprowadziła na rynek 3 nowe produkty do pielęgnacji twarzy i ciała z męskiej linii Ahoj Kapitanie. Kosmetyki stanowią idealną propozycję dla kosmetycznych minimalistów, kochających multifunkcjonalność i prawdziwych koneserów oryginalnych zapachów. Produkty pachną bryzą morską, wiatrem i kapitańskim rumem. Wśród nowości znajdziemy: żel do mycia twarzy, multikrem do twarzy, ciała i rąk oraz krem przeciwzmarszczkowy. Czytaj dalej

  • 4334

    Pod rękę z pielęgnacją! Oczyszczenie i nawilżenie – duet dla dłoni wiosną

    Za moment rozpocznie się wiosna – czas manicure’owego szaleństwa. W nadchodzących miesiącach będą królowały intensywne kolory, zdecydowane formy i biżuteria na paznokciach. Jak sprawić, by dłonie prezentowały się w nich perfekcyjnie? Kosmetolodzy podpowiadają – zacznij od pielęgnacji! A, ściślej mówiąc, od nawilżenia, ponieważ właśnie po zimie nasze ręce wymagają najbardziej troskliwej opieki. Czytaj dalej

  • 4333

    Polski startup chce poprawić satysfakcję z życia intymnego kobiet

    W pojedynkę, w nowym związku czy w wieloletnim małżeństwie – intymność jest szalenie ważna dla budowania relacji, dobrego samopoczucia, a często też zdrowia fizycznego i psychicznego. Jednak aż 55% kobiet cierpi z powodu zaburzeń pożądania, a wiele z nich nie odczuwa przyjemności z seksu. Czytaj dalej

  • 4332

    Nowość od Your KAYA – pierwszy dezodorant pod pachy i piersi na rynku

    Your KAYA, polska marka produktów menstruacyjnych i kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, rozszerza swoją ofertę o kolejną już rewolucyjną formułę. Delikatny dezodorant ze składem przyjaznym wrażliwej skórze zapełnia tym samym realną lukę w rynku – zadba o komfort kobiet, które zmagają się z problemem zapachu potu pod biustem. Czytaj dalej

  • 4325

    Pielęgnacja dłoni i stóp - jak dbać o te dwie „wizytówki”?

    <strong>Dłonie są bez wątpienia jednym z najbardziej widocznych atrybutów urody, a jednocześnie najbardziej „prawdomównym”, bowiem wiele o stylu życiu osoby można wyczytać z ich stanu. Stopy zaś nawet przez połowę roku pozostają „w ukryciu” jesienno-zimowego obuwia i o zadbaniu o nie przypominamy sobie wyciągając z szafy sandały. Jak więc dbać o te dwie wizytówki na co dzień tak, aby pielęgnacja była przyjemna, szybka i skuteczna? Odpowiedź to The Rich Hand Cream i The Rich Foot Cream od Herbus Cosmetics – dwa kremy stanowiące idealny upominek nie tylko na Dzień Kobiet.</strong> Czytaj dalej

  • 4322

    Męska skóra… czyli jaka? Oblicza spersonalizowanej pielęgnacji

    Jeden z bardziej znanych mitów kosmetycznych to: „męska skóra zniesie wszystko”. Na drugim miejscu podium znajduje się: „mężczyźnie wystarczy jakieś mydło”. Badania pokazują, że panowie – podobnie jak my – potrzebują spersonalizowanej pielęgnacji. A jeśli mają cerę suchą lub bardzo wrażliwą, odpowiednia pielęgnacja to warunek konieczny zdrowego, zadbanego looku. Jak dbać o potrzeby męskiej skóry? Kosmetolodzy stawiają na arnikę, szałwię, prebiotyki i kwas hialuronowy. Czytaj dalej

  • 4321

    Phlov by Anna Lewandowska & Intimissimi. Współpraca, dzięki której jeszcze mocniej będziesz chciała celebrować kobiecość

    W zabieganym świecie pełnym wrażeń łatwo zapominamy, że powinniśmy poświęcić sobie nieco więcej uwagi. By skupić się na własnych potrzebach i celebrować kobiecość oraz wyjątkowe chwile, dwie marki postanowiły połączyć siły. Phlov by Anna Lewandowska oraz Intimissimi znalazły dobry sposób, aby skutecznie zadbać o każdą z nas. Czytaj dalej

  • 4320

    Piękne włosy po leczeniu?! Marka Nachemii ma receptę

    Wiele chorób, szczególnie onkologicznych wiąże się z nadmierną, a nawet całkowitą utratą włosów. Z tego powodu niemal każda osoba po zakończeniu procesu leczenia dąży do odzyskania dawnego obrazu samego siebie. Wypadanie włosów to często najtrudniejszy moment podczas walki z chorobą, zwłaszcza dla kobiet. Nie dość, że uderza w ich poczucie pewności siebie i jest sporym obciążeniem psychicznym, to również stanowi źródło stresu. Jednak ten proces jest z reguły odwracalny. Rozwiązaniem jest stosowanie kosmetyków, które odżywią włosy oraz wspomogą proces reaktywacji cebulek, dzięki czemu staną się one gęstsze i mocniejsze. Czytaj dalej

  • 4319

    Błyskawiczna regeneracja skóry głowy z nową gamą Scalp Advanced od L’Oréal Professionnel Paris

    Piękne i lśniące włosy to z pewnością marzenie wielu z nas. By osiągnąć ten cel poddajemy się luksusowym zabiegom koloryzacji i same, niekiedy nawet codziennie, stylizujemy pasma. Ale czy zdajemy sobie sprawę z tego, że wygląd i kondycja włosów zależą w głównej mierze od stanu skóry głowy? Wie o tym marka L’Oréal Professionnel Paris, która wspólnie z profesjonalistami w dziedzinie włosów oraz dermatologami, opracowała gamę Scalp Advanced. To profesjonalne produkty o właściwościach silnie oczyszczających i łagodzących. Z nimi każda skóra głowy zyska to, czego potrzebuje, a efektem będą zdrowo wyglądające, silne i pełne blasku włosy. Czytaj dalej

  • 4317

    NATURALNIE CZYSTY DOM Z SERIĄ FAMILOVE OD YOPE

    Linia FAMILOVE jest o rodzinie, cieple i bezpieczeństwie, dlatego od teraz oprócz naturalnych kosmetyków znajdują się w niej również produkty do pielęgnacji domu. Uniwersalne i przyjemne zapachy oraz rodzinny format butelek pozwolą delikatnie, a zarazem skutecznie wyczyścić wszystkie powierzchnie. To produkty, które pokocha cała rodzina! Czytaj dalej

Czytaj inne

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/
  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  https://wsiiz.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/