Marki kosmetyczne
Marka YOLYN wchodzi w kategorię produktów do włosów. Nowa linia YOLYN Wow! od Tenex

Różowe, pomarańczowe, zielone… i start! To energetyzujące kolory opakowań nowej linii kosmetyków do włosów, o którą właśnie poszerzyła się oferta marki YOLYN. To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące kompleksowej troski o włosy. W serii YOLYN Wow! znajdziemy produkty stylizacyjne i pielęgnacyjne do różnych typów fryzur, które ujarzmią niesforne loki czy nadadzą objętości oklapniętym włosom.
Rok 2025 to czas, w którym konsumenci szukają produktów łączących pielęgnację z wygodą stylizacji. Polski producent kosmetyków Tenex odpowiada na te potrzeby i wypuszcza kosmetyki do włosów zarówno do codziennego użytku, jak i bardziej wymagających stylizacji. To nowa linia YOLYN Wow!, rozwijana przez markę obecną na rynku od 2022 roku.
– Rynek kosmetyczny jest coraz bardziej wymagający. Z tego względu marka chciała wyjść do klientów z czymś “Wow”! Postawiliśmy na produkty do włosów o naturalnych składach i spektakularnych efektach, które zadbają o każdy typ włosa i pomogą w codziennej stylizacji – mówi Katarzyna Paciorkowska, Marketing Director w Tenex (YOLYN).
Produkty YOLYN Wow! zostały stworzone z myślą o zrównoważonej pielęgnacji. Wszystkie kosmetyki z linii są wegańskie, dzięki czemu idealnie wpisują się w coraz bardziej świadome podejście konsumentów do pielęgnacji włosów. YOLYN Wow! to mix pielęgnacji ze stylizacją, z efektami jak po wyjściu od fryzjera. Produkty można ze sobą łączyć, tworząc ulubione, włosingowe rutyny lub wybrać jedną linię i budować nią wybrany efekt.
- “Donut Worry” z efektem Air Lift to linia kosmetyków budująca objętość każdego centymetra włosów. Unosi fryzurę od nasady, dodając jej sprężystości i elastyczności. Hamuje niechciane puszenie i elektryzowanie, bez obciążania. W jej skład wchodzą szampon, odżywka, pianka, spray i puder na objętość.
- Z linią “Twist Again” zdefiniujesz loki, odświeżysz stylizację, ułożysz miękkie fale, a nawet zostaniesz mokrą Włoszką. Wszystko w zależności od nastroju. Stawiamy na Plopping efekt – bez puszenia, plątania i rozproszenia. Mgiełka aktywująca skręt czy żel do stylizacji, nieźle zakręcą, nadając fryzurze plastyczności i dbając o odpowiedni poziom nawilżenia włosa.
- Produkty “Under Control” pomagają w codziennej stylizacji włosów trudnych do okiełznania. Jeśli jednak lubisz kontrolowaną nonszalancję to wosk lub krem do stylizacji z funkcją termoochronną są dla Ciebie. Kosmetyki nie obciążają włosów i co ważne, nie pozostawiają uczucia lepkości, a zawarte w nich proteiny uodparniają je na czynniki zewnętrzne. Zostań mistrzem chaosu i postaw na efekt artystycznego, kontrolowanego nieładu.
Ale to jeszcze nie wszystko! Już na drugą połowę lutego marka szykuje launch kolejnych produktów.
- W linii “Smoothie” znajdą się kosmetyki do wygładzania włosów z hydrolizowaną keratyną, która zapewnia efekt gładkiej tafli bez prostownicy. Wśród nich pojawi się m.in. szampon i odżywka na niepokorne włosy, a także spray z funkcją chroniącą przed wysoką temperaturą czy sztyft wygładzający. Zbudujesz nimi efekt gładkości, wybierając spośród ulubionych formuł, do stosowania na sucho lub mokro, tak jak lubisz.
- Dla włosów cienkich marka YOLYN rekomenduje linię “Coco cake”, która zadziała na pogrubienie włosów i ułatwi ich stylizację. Produkty warte uwagi to krem oraz lekki lotion do stylizacji o obłędnym, kokosowym zapachu.
Kosmetyki YOLYN Wow! są bogate w ekstrakty roślinne i składniki aktywne, gwarantujące skuteczność, bez kompromisów. Keratyna, proteiny z owsa, olej z awokado, ekstrakt z pąków lipy, trehaloza, biotyna, betaina to prawdziwa gratka dla wymagających. Marka zadbała również o zapach kosmetyków, aby ich używanie sprawiało jeszcze więcej przyjemności. W dotychczasowej kolekcji dominują zapachy orzeźwiającej limonki, wakacyjnej brzoskwini i arbuza.
Kosmetyki YOLYN Wow! są dostępne stacjonarnie w sieciach Hebe oraz drogeriach internetowych. Wejście do sprzedaży jest połączone z szeroką kampanią w kanałach digitalowych, współpracami z influencerami, działaniami z zakresu social media i performance marketingu.
***
YOLYN to polska marka, wchodząca w skład spółki Tenex, która od 30-tu lat specjalizuje się w produkcji i dystrybucji kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, przyczyniając się do ich globalnego rozwoju. W portfolio producenta znajdują się także brandy Dermofuture oraz Hegron. Więcej na https://tenex.com.pl/

Dodatkowe informacje
Źródło: informacja prasowa