Katalog firm

Logo Coloris

Coloris

Adres firmy:

Łuże 20,, Łomianki, Mazowieckie, PL

Telefon/Fax:

tel. +48227510031, fax +48 227510031

Strona www:

Adres e-mail:

zib.siroloc@siroloc

Opis działalności

Coloris jest młodą polską kosmetyczną firmą produkcyjną prowadzoną przez doświadczony zespół. Tworzymy, wdrażamy i produkujemy kosmetyki pod markami klientów. Działamy jako AKTYWNY, ZAANGAŻOWANY PRODUCENT KONTRAKTOWY, gdyż aktywnie współpracujemy z naszymi klientami. Każdego klienta traktujemy indywidualnie, staramy się zrozumieć jego potrzeby i zaproponować optymalne rozwiązania.

Nasi klienci to producenci i dystrybutorzy kosmetyków, sieci drogeryjne, farmaceutyczne i hipermarketowe w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Azji i USA.

To co wyróżnia Coloris jako producenta kontraktowego to:

  • Potencjał produkcyjny i technologiczny

Wszystkie wyroby oferowane przez Coloris są tworzone przez firmowy zespół badawczo rozwojowy i powstają w naszym zakładzie produkcyjnym. Dlatego też są optymalne cenowo.

  • Specjalizacja i doświadczenie

Zajmując się przez wiele lat wyspecjalizowaną produkcją zdobyliśmy ogromne doświadczenie technologiczne i wytwórcze - posiadamy optymalny park maszynowy, współpracujemy z najlepszymi dostawcami surowców, świetnie znamy globalny rynek dostawców opakowań i innych elementów.

  • Innowacyjność

Nasz zespół wdrożeniowy to specjaliści o wieloletnim doświadczeniu w kreowaniu produktów. Wciąż pracujemy nad innowacyjnymi wdrożeniami i oferujemy je naszym klientom

  • Konkurencyjność cenowa

Działając na niezwykle konkurencyjnym cenowo polskim rynku jesteśmy przygotowani do wyzwań cenowych

  • Wysoka i stabilna jakość

Działamy według zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej (Good Manufacturing Practice). Wszystkie fazy produkcji są kontrolowane przez wyspecjalizowanych pracowników w ramach zakładowego Systemu Kontroli Jakości. Pozostałe potrzebne badania prowadzone są przez zewnętrzne laboratoria. W rezultacie każdy nasz wyrób spełnia standardy Unii Europejskiej zawarte w Rozporządzeniu 1223/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady oraz posiada odpowiednią dokumentację.

Specjalizujemy się szczególnie w następujących segmentach produkcji kosmetycznej:

  • Produkty do pielęgnacji ust (pomadki ochronne, balsamy do ust)
  • Produkty do pielęgnacji dłoni i stóp (kremy, maski, serum)
  • Produkty do koloryzacji i pielęgnacji paznokci (lakiery, odżywki i zmywacze lakieru)
  • Produkty do depilacji (kremy, wosk do depilacji w domu, produkty podepilacyjne)
  • Produkty do makijażu (tusze do rzęs, eyelinery, błyszczyki, podkłady pod makijaż, pomadki)
  • Produkty do pielęgnacji twarzy (maseczki)

Oferujemy setki sprawdzonych receptur i technologii oraz wersji gotowych produktów.

 

Podaj adres email
I nie przegap więcej żadnego wydarzenia

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

  • 2575

    Profesjonalna pielęgnacja z organicznym olejem arganowym Intensywna odbudowa włosów na wiosnę!

    Laboratorium Naukowo- Technologiczne MARION opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E. W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów. Czytaj dalej

  • 2555

    Przyspieszacz opalania na plażę i do solarium SPF 10 makadamia & kukui oils

    PRZYSPIESZACZ OPALANIA NA PLAŻĘ I DO SOLARIUM o jedwabistej, szybko wchłaniającej się formule z fotostabilnym filtrem SPF 10, aktywuje procesy opalania w skórze i w krótkim czasie pozwala osiągnąć intensywny, złocisty odcień opalenizny. Czytaj dalej

  • 2554

    LUKSUSOWE MGIEŁKI SAMOOPALAJĄCE DO TWARZY I CIAŁA

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma mgiełki samoopalającej to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2553

    Ochronny krem do twarzy FAMILY 50 SPF UVA+UVB Eveline Cosmetics

    Wysoko wodoodporny ochronny krem do twarzy z filtrami SPF 50 UVA/UVB zapewnia skuteczną, szeroką ochronę skóry twarzy, szyi i dekoltu przed promieniami słonecznymi oraz fotostarzeniem. Czytaj dalej

Czytaj inne

FACEBOOK

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/