Katalog firm

Logo AromaPartners

AromaPartners

Adres firmy:

Bruna Juliana 24/6, Warszawa, Mazowieckie, PL

Strona www:

Adres e-mail:

ue.srentrapamora@oruib

Opis działalności

AromaPartners to marka usług tworzenia perfum pod marką własną Klienta (private label).

Perfumy, wody perfumoweryjne, wody toaletowe czy mgiełki zapachowe - różne nazwy produktów perfumeryjnych, najczęściej zbiorcze nazywane perfumami - to produkty, które mogą być wytwarzane w ramach projektów obsługiwanych przez AromaPartners.

AromaPartners tworzą dwa fundamenty:

rzetelność. Produkty wytwarzane są w zakładzie produkcyjnym, w którym został wdrożony system dobrej praktyki produkcyjnej (system GMP) w poszczególnych zakresach. Specjaliści z zakresu perfum pod marką własną posiadają odpowiednie doświadczenie poparte realizacją wielu projektów w tym dla uznanych marek. 

- partnerstwo. AromaPartners oferuje wsparcie nie tylko w zakresie produkcji. Klienci mogą oczekiwać pełnego wsparcia i doradztwa projektowego. Klienci są obsługiwani profesjonalnie i z uwzględnieniem partnerskich relacji.

AromaPartners proponuje dwa systemy współpracy: obsługę całosciową oraz obługę częściową.

W przypadku obsługi całościowej ma miejsce wsparcie kompleksowe. Wraz z Klientem wybierane są komponenty, które mają być użyte w finalnym produkcie (butelka, nasadka, zapach, kartonik). Komponenty są zamawiane specjalnie dla Klienta. Klient finalnie dostaje gotowy produkt oraz odpowiednią dokumentację produktu kosmetycznego.

W przypadku obsługi częściowej Klient jest wspierany w wybranych zakresach. Może to być np. usługa napełniania, konfekcjonowania czy pakowania.

Na stronie www.aromapartners.eu znajduje się obszerny dział najczęściej zadawanych pytań przy produkcji perfum pod marką własną. Dzięki temu Klienci już na początku współpracy mogą zdobyć cenną wiedzę z zakresu private label i produktów perfumeryjnych.

Prowadzony jest także blog, gdzie czytelnicy mają możliwość poszerzyć swoją wiedzę dotyczących perfum, komponentów, rynku private label czy biznesu.

Marka AromaPartners należy firmy City Cosmetics sp. z o. o.

Projekty AromaPartners są realizowane przez City Cosmetics sp. z o. o.

Pełne dane firmy:

 City Cosmetics sp. z o. o., ul. Bruna Juliana 24/6, 02-594 Warszawa, Polska, NIP: 521-36-74-972, KRS: 0000515138, REGON:147305725. Wysokość kapitału zakładowego: 5000,00 zł - zapłacony w całości.
Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.

 

Podaj adres email
I nie przegap więcej żadnego wydarzenia

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

  • 2575

    Profesjonalna pielęgnacja z organicznym olejem arganowym Intensywna odbudowa włosów na wiosnę!

    Laboratorium Naukowo- Technologiczne MARION opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E. W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów. Czytaj dalej

  • 2555

    Przyspieszacz opalania na plażę i do solarium SPF 10 makadamia & kukui oils

    PRZYSPIESZACZ OPALANIA NA PLAŻĘ I DO SOLARIUM o jedwabistej, szybko wchłaniającej się formule z fotostabilnym filtrem SPF 10, aktywuje procesy opalania w skórze i w krótkim czasie pozwala osiągnąć intensywny, złocisty odcień opalenizny. Czytaj dalej

  • 2554

    LUKSUSOWE MGIEŁKI SAMOOPALAJĄCE DO TWARZY I CIAŁA

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma mgiełki samoopalającej to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2553

    Ochronny krem do twarzy FAMILY 50 SPF UVA+UVB Eveline Cosmetics

    Wysoko wodoodporny ochronny krem do twarzy z filtrami SPF 50 UVA/UVB zapewnia skuteczną, szeroką ochronę skóry twarzy, szyi i dekoltu przed promieniami słonecznymi oraz fotostarzeniem. Czytaj dalej

Czytaj inne

FACEBOOK

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/