Katalog firm

Logo Allverne Sp. z o.o.

Allverne Sp. z o.o.

Adres firmy:

ul. Gen. J. Sowińskiego 3, Kraków, Małopolskie, PL

Strona www:

Adres e-mail:

lp.enrevlla@kob

Opis działalności

ALLVERNE to młoda, lecz prężnie rozwijająca się polska firma, która powstała w 2013 roku z połączenia pasji, wiedzy oraz miłości jej założycieli do świata kosmetyków. Matką chrzestną ALLVERNE jest Urszula Pierzchała, która stoi za sukcesem wielu polskich przedsiębiorstw kosmetycznych, zwyciężczyni Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2011.

Mimo, że kosmetyki ALLVERNE opracowywane są zgodnie z najnowszymi osiągnięciami z zakresu kosmetologii i dermatologii, to inspiracją do ich powstania jest piękno natury, z której zaczerpnięto starannie dobrane roślinne ekstrakty i surowce o potwierdzonej skuteczności działania. Kosmetyki, o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych i aksamitnej konsystencji, urzekają zarówno niezwykłym zapachem jak i kolorem, dzięki czemu idealnie zaspakajają ciało i zmysły. Ich niewątpliwym, dodatkowym atutem jest niepowtarzalny design oraz funkcjonalność opakowań. 

W ofercie ALLVERNE dostępne są:

  • Allverne SCIENCE & NATURE - seria specjalistycznych i bezpiecznych kremów do twarzy o hipoalergicznych recepturach, bez zawartości olejów mineralnych, parabenów i parafiny.
  • Allverne NATURE’S ESSENCES - linie do codziennej pielęgnacji ciała, w tym szeroki wybór eliksirów i kremów do kąpieli oraz pod prysznic, balsamów i mydeł.
  • Allverne HOME & ESSENCES - specjalnie przygotowana seria produktów do aromatyzacji wnętrz: świec zapachowych i dyfuzorów.
  • Allvernum – wyjątkowe wody perfumowane o oryginalnych recepturach.
  • Vitea - marka oferująca produkty do pielęgnacji twarzy i ciała oraz higieny intymnej.

Wszystkie kosmetyki wprowadzane przez ALLVERNE są certyfikowane zgodnie z nowym standardem oceny bezpieczeństwa produktu i zarejestrowane w CPNP. Aktualnie, w ofercie firmy znajduje się blisko 70 produktów, opartych na oryginalnych konceptach i recepturach, dostępnych w ponad 2500 punktach sprzedaży w całej Polsce. Firma systematycznie wprowadza na rynek nowe preparaty, aby w pełni zaspokoić potrzeby i wymagania swoich Klientów, gwarantując piękno, przyjemność i dobre samopoczucie, w przystępnej cenie. ALLVERNE posiada już na swym koncie istotne wyróżnienia i nagrody, w tym Glamies 2015 od czytelniczek „Glamour” oraz Złotą Perłę Rynku Kosmetycznego 2015.

Podaj adres email
I nie przegap więcej żadnego wydarzenia

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

  • 2575

    Profesjonalna pielęgnacja z organicznym olejem arganowym Intensywna odbudowa włosów na wiosnę!

    Laboratorium Naukowo- Technologiczne MARION opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E. W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów. Czytaj dalej

  • 2555

    Przyspieszacz opalania na plażę i do solarium SPF 10 makadamia & kukui oils

    PRZYSPIESZACZ OPALANIA NA PLAŻĘ I DO SOLARIUM o jedwabistej, szybko wchłaniającej się formule z fotostabilnym filtrem SPF 10, aktywuje procesy opalania w skórze i w krótkim czasie pozwala osiągnąć intensywny, złocisty odcień opalenizny. Czytaj dalej

  • 2554

    LUKSUSOWE MGIEŁKI SAMOOPALAJĄCE DO TWARZY I CIAŁA

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma mgiełki samoopalającej to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2553

    Ochronny krem do twarzy FAMILY 50 SPF UVA+UVB Eveline Cosmetics

    Wysoko wodoodporny ochronny krem do twarzy z filtrami SPF 50 UVA/UVB zapewnia skuteczną, szeroką ochronę skóry twarzy, szyi i dekoltu przed promieniami słonecznymi oraz fotostarzeniem. Czytaj dalej

Czytaj inne

FACEBOOK

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/