Zalando i Amazon – polska marka kosmetyków dla mężczyzn ZEW for men podbija zagraniczne rynki kosmetyczne

Marka ZEW for men, od lat ceniona na polskim rynku kosmetycznym za innowacyjne, naturalne kosmetyki dla mężczyzn z rodzimymi składnikami aktywnymi, takimi jak węgiel drzewny z Bieszczad czy czarna huba, sukcesywnie podbija kolejne zagraniczne rynki. W czerwcu 2020 roku marka rozszerzyła swoją ofertę na wszystkich europejskich rynkach Zalando Beauty, na których jest obecna, a także rozwinęła swoją dystrybucję na świecie poprzez platformę Amazon.

ZEW for men, polska marka naturalnych kosmetyków i wysokiej jakości akcesoriów dla mężczyzn, dynamicznie rozwija swoją dystrybucję, podbijając kolejne zagraniczne rynki. ZEW for men prowadzi w Polsce sprzedaż swoich produktów w sklepie online, w sieci perfumerii Douglas, w wybranych barbershopach w całym kraju oraz w sklepach multi-brandowych online i stacjonarnych.

W październiku 2019 r. marka weszła na platformę zakupową Zalando Beauty. W czerwcu 2020 roku ZEW for men rozszerzył swoją ofertę o wybrane produkty do pielęgnacji i higienizacji na wszystkich europejskich rynkach Zalando Beauty, na których jest obecny ze swoją ofertą, tzn. w Polsce, Niemczech, Szwecji, Włoszech, Szwajcarii, Danii, Holandii, Austrii i Belgii. Dzięki temu zagraniczni konsumenci mogą poznać takie nowości, jak: glinka do włosów z węglem drzewnym o zapachu pomarańczy i drzewa sandałowego, mydło aseptyczne ze srebrem koloidalnym czy żel antybakteryjny do rąk o męskim, korzenno-drzewnym zapachu. Współpraca z Zalando obejmuje również działania marketingowe – ZEW for men jako pierwsza polska marka dla mężczyzn znalazła się na bannerze strony głównej Zalando Beauty / Men, co oznacza dużą ekspozycję produktów polskiej marki na Zalando na wszystkich rynkach w Europie. W dalszej perspektywie strategia sprzedażowa marki zakłada rozwój dystrybucji o kolejne kraje.

Stale rozszerzamy naszą ofertę produktową, wprowadzamy nowe linie kosmetyków dedykowane dla męskiej, wymagającej skóry i włosów. Ostatnio też, w trudnym czasie pandemii, sukcesywnie wprowadzamy na rynek produkty do higienizacji – mydło aseptyczne ze srebrem koloidalnym, czy antybakteryjne żele do rąk wyróżniające się na rynku zapachami – męskim, korzenno-drzewnym, a w wersji unisex – cytrusowym. Budowanie silnej pozycji wśród marek premium oferowanych przez jednego z pionierów sprzedaży online – Zalando, to dla nas duże wyróżnienie i ważny krok biznesowy
– mówi Marcin Mróz, Head of Sales ZEW for men.

Dynamiczna ekspansja marki obejmuje również działania na platformie Amazon, na której od czerwca 2020 roku ZEW for men rozwinęło swoją ofertę kosmetyczną we Francji, Niemczech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii i Meksyku. Dzięki współpracy z jednym z tysiąca najlepszych sprzedawców na świecie, marka powróciła w ten sposób na rynek brytyjski poprzez platformę Amazon UK, gdzie jej produkty dostępne są dla milionów odbiorców. W ramach strategii rozwoju ZEW for men docelowo planuje zwiększenie skali sprzedaży i dostępność w każdym sklepie Amazon na świecie.  

Nasze ZEW-owe motto brzmi: Sięgamy globalnie, działamy lokalnie. Nasze kosmetyki ZEW for men produkowane są w Polsce, a stałe rozszerzanie dystrybucji o kolejne rynki zagraniczne pozwala nam dotrzeć do klientów, którzy do tej pory nie mieli szansy poznać naszej historii i niezwykłych właściwości rodzimych, polskich składników, takich jak węgiel drzewny z Bieszczad – jednego z ostatnich dzikich terenów Europy, czy czarna huba – zwana „diamentem puszczy”. To cenne i rzadkie składniki aktywne, nie tylko ze względu na swoje pochodzenie, ale też wyjątkowe właściwości. Są one atrakcyjne dla polskich klientów, ale wyróżniają markę także poza granicami kraju. Cieszymy się, że w ten sposób promujemy polskie kosmetyki i tak piękne miejsce, jak Bieszczady – komentuje Marcin Mróz, Head of Sales ZEW for men.

Udostępnij materiał w

Nowości kosmetyczne

  • 3177

    BASF: Nowa koncepcja spersonalizowanych kosmetyków

    Coraz więcej osób uważa czynności pielęgnacyjne za klucz do indywidualizmu i różnorodności. BASF spełnia rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące produktów kosmetycznych odzwierciedlających ich indywidualne potrzeby i niuanse ich codziennego życia dzięki nowej koncepcji spersonalizowanych kosmetyków. Czytaj dalej

  • 3434

    Pielęgnacja twarzy pełna natury - nowości od Hagi

    Miłośniczki naturalnej pielęgnacji twarzy będą mają powody do świętowania. Hagi, rodzinna manufaktura kosmetyczna, wprowadziła na rynek kolejne nowości pełne dobroczynnych surowców. Ofertę firmy wzbogaciły dwa zestawy produktów do różnych typów skóry. Dla osób, które chciałyby spowolnić czas firma przygotowała naturalny regenerujący krem i eliksir anti-aging zawierające polisacharydy z alg, ekstrakt z drzewa Tara oraz beta-glukan. Natomiast dla osób z cerą mieszaną Hagi proponuje krem do twarzy i odżywcze serum olejowe z ekstraktami z jaśminu, frangipani, zielonej herbaty, brzoskwini, cyprysu, bergamotki i róży. Czytaj dalej

  • 3431

    Polska marka kosmetyków podbija nowe rynki zagraniczne. Produkty ZEW for men dostępne w kolejnych krajach w Europie i Azji

    Jesień 2020 roku to dla marki ZEW for men kolejny krok milowy w ekspansji zagranicznej i wkroczenie na nowe rynki Europy i Azji. Produkty ZEW for men są teraz dostępne także w perfumeriach Douglas w Hiszpanii, Niemczech, Estonii i na Łotwie, a od listopada będą również w Rumunii i na Litwie. Marka rozpoczęła także sprzedaż w Skandynawii za pośrednictwem platformy Lyko.com oraz w Azji na Flexlane.co. Czytaj dalej

  • 3428

    Lawendowe nowości od SYLVECO

    Długie – krótkie, swobodnie opadające… Zdrowe i lśniące włosy stanowią nasz atut niezależnie od fryzury, a odpowiednio dobrany kosmetyk do pielęgnacji, odgrywa kluczową rolę w utrzymaniu ich prawidłowej kondycji. Włosy, w zależności od typu, wymagają jednak szczególnej troski, aby zachwycały zdrowym wyglądem. Czytaj dalej

  • 3425

    Wszystko w twoich rękach - nowa marka kosmetyków do pielęgnacji dłoni Shehand od jesieni na polskim rynku

    Polscy konsumenci już od 6 lat dbają o swoje stopy przy pomocy kosmetyków SheFoot i ManFoot. Dzięki nim codzienna pielęgnacja stóp stała się jedną z przyjemniejszych chwil w ciągu dnia. SHE Cosmetics postanowiła zadbać teraz także o kobiece dłonie, wprowadzając tej jesieni na rynek nową linię dermokosmetyków do rąk, sygnowanych marką SheHand. Czytaj dalej

  • 3421

    Odnajdź prawdziwe ukojenie i harmonię w japońskim stylu z zestawem pielęgnacyjnym Matcha Latte Set od GLOV

    Perfekcja i minimalizm to główne cechy japońskiego stylu. To także najlepsze określenia nowości od GLOV - zestawu pielęgnacyjnego Matcha Latte Set. Znajdziesz w nim niezbędne akcesoria kosmetyczne w kolorze inspirowanym zdrowym napojem matcha latte. Pozwól sobie na chwilę relaksu z zestawem, który zawiera wszystko to, czego potrzebuje Twoja skóra, aby wyglądała pięknie, zdrowo i naturalnie. Czytaj dalej

  • 3419

    „Herbapol-Lublin” S.A. wprowadza nową markę kosmetyczną

    Korzystając z ponad 70-letniego doświadczenia i wiedzy dotyczącej ziół i roślin, Herbapol wprowadza na rynek nową markę kosmetyczną Polana. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentek, które szukają skutecznych, a zarazem bezpiecznych sposobów dbania o urodę. Polana to oparte na naturalnych składnikach produkty tworzone w Polsce. Czytaj dalej

  • 3417

    Zamiast ukrywać, lepiej skutecznie się pozbywać

    Na początku roku przedstawiłyśmy Wam nowości z linii sebio. - matujący krem korygujący BB, głęboko oczyszczającą maskę-peeling gommage z czystym srebrem oraz musujący żel-peeling z kamforą do mycia twarzy. Czytaj dalej

  • 3415

    Laura Conti Botanical Organic ekologia na 100%

    LAURA CONTI Botanical Organic to trzy balsamy do ust o wyjątkowo wartościowym, naturalnym składzie. Tym razem jednak organiczna formuła to nie wszystko. Balsamy są w 100% ekologiczne, gdyż opakowanie jest zrobione z papieru. To pierwsze balsamy, które nie pozostawiają śladu w środowisku. Czytaj dalej

  • 3412

    Papaja, papryczka chilli, a może limonka?

    Nie, tym razem to nie jest przepis na egzotyczne danie, ale na egzotyczną świeżość. Z kuchni przenosimy się do łazienki, żeby moc tych niesamowitych składników wycisnąć wprost na szczoteczkę. natureON charcoal to nowa linia naturalnych past do zębów, które zaskakują niespotykanymi dotąd wariantami smakowymi. Każda z sześciu past to unikalne połączenie węgla aktywnego ze składnikami, które do tej pory znane były nam raczej z przepisów kulinarnych. Czytaj dalej

  • 3407

    Czas regeneracji i przygotowania skóry na chłodniejsze dni ze / skin regimen

    Okres jesienno-zimowy to przede wszystkim pora zmiennych temperatur, wiatru oraz deszczu – czynników, przez które skóra traci swój blask. Dodatkowo zmęczona po ekspozycji na słońce, kąpielach w słonej wodzie staje się szorstka. Do jej regeneracji sprawdzą się produkty o mocnej koncentracji składników aktywnych, takie jak olejki, serum czy koncentraty. / skin regimen / posiada w swojej ofercie kosmetyki stworzone w oparciu o innowacyjne formuły, aktywne kompleksy roślinne i unikalne składniki aktywne, które odpowiednio zregenerują i odżywią skórę. Czytaj dalej

  • 3403

    Pozytywna energia z naturalnych składników – poznaj nową linię ZEW for men z olejem konopnym

    Chcąc zrekompensować wszystkim mężczyznom koniec lata i pomóc przetrwać jesienne chłody, marka ZEW for men stworzyła nową linię produktów z olejem konopnym, o zapachu drzewa sandałowego i piżma. Linia konopna to na początek trzy produkty do brody – balsam oraz dwa olejki: rewitalizujący – nadający połysk i regenerujący – matowy. Ich wspólny mianownik to nowy składnik aktywny – odżywczy olej konopny, a także zmysłowy zapach drzewa sandałowego i piżma. Czytaj dalej

  • 3402

    Marka KIKO Milano chce podbić polski rynek

    KIKO Milano, włoska marka profesjonalnych kosmetyków, która oferuje nowoczesne linie makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała, związała się umową dystrybucyjną z Primavera Parfum. Dzięki współpracy polskie klientki zyskają dostęp do pełnego asortymentu produktów tego brandu. Czytaj dalej

  • 3400

    Celebruj Jesień z nowym zapachem świecy od Hagi Cosmetics

    Firma Hagi Cosmetics wprowadziła na rynek nową odsłonę świecy z naturalnymi olejkami eterycznymi. Boso po mchu, bo taką nazwę nosi świeca zawiera wosk sojowy oraz naturalne olejki eteryczne z amyrisu, cedru, buchu, pomarańczy, mandarynki i liści cynamonu. Bogactwo naturalnych składników i oryginalny, leśny zapach otula zmysłowym aromatem jesieni. Czytaj dalej

  • 3398

    Poznaj nową, rozgrzewającą jesienną kolekcje Autumn Make-Up 2020 IsaDory!

    Jesień sprawia, że stajemy się spokojniejsi. Po ekscytującym i upalnym lecie, pozwala nam na chwilę zwolnić. Ale nie w makijażu! W tym sezonie królują wyraziste kolory, zdecydowane kreski i szalone połączenia. IsaDora przygotowała kolekcje Autumn Make-Up, w której znajdziemy wszystko co potrzebujemy do wykonania najmodniejszych jesiennych make-upów, które nas dobrze rozgrzeją! Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/