Zalando i Amazon – polska marka kosmetyków dla mężczyzn ZEW for men podbija zagraniczne rynki kosmetyczne

Marka ZEW for men, od lat ceniona na polskim rynku kosmetycznym za innowacyjne, naturalne kosmetyki dla mężczyzn z rodzimymi składnikami aktywnymi, takimi jak węgiel drzewny z Bieszczad czy czarna huba, sukcesywnie podbija kolejne zagraniczne rynki. W czerwcu 2020 roku marka rozszerzyła swoją ofertę na wszystkich europejskich rynkach Zalando Beauty, na których jest obecna, a także rozwinęła swoją dystrybucję na świecie poprzez platformę Amazon.

ZEW for men, polska marka naturalnych kosmetyków i wysokiej jakości akcesoriów dla mężczyzn, dynamicznie rozwija swoją dystrybucję, podbijając kolejne zagraniczne rynki. ZEW for men prowadzi w Polsce sprzedaż swoich produktów w sklepie online, w sieci perfumerii Douglas, w wybranych barbershopach w całym kraju oraz w sklepach multi-brandowych online i stacjonarnych.

W październiku 2019 r. marka weszła na platformę zakupową Zalando Beauty. W czerwcu 2020 roku ZEW for men rozszerzył swoją ofertę o wybrane produkty do pielęgnacji i higienizacji na wszystkich europejskich rynkach Zalando Beauty, na których jest obecny ze swoją ofertą, tzn. w Polsce, Niemczech, Szwecji, Włoszech, Szwajcarii, Danii, Holandii, Austrii i Belgii. Dzięki temu zagraniczni konsumenci mogą poznać takie nowości, jak: glinka do włosów z węglem drzewnym o zapachu pomarańczy i drzewa sandałowego, mydło aseptyczne ze srebrem koloidalnym czy żel antybakteryjny do rąk o męskim, korzenno-drzewnym zapachu. Współpraca z Zalando obejmuje również działania marketingowe – ZEW for men jako pierwsza polska marka dla mężczyzn znalazła się na bannerze strony głównej Zalando Beauty / Men, co oznacza dużą ekspozycję produktów polskiej marki na Zalando na wszystkich rynkach w Europie. W dalszej perspektywie strategia sprzedażowa marki zakłada rozwój dystrybucji o kolejne kraje.

Stale rozszerzamy naszą ofertę produktową, wprowadzamy nowe linie kosmetyków dedykowane dla męskiej, wymagającej skóry i włosów. Ostatnio też, w trudnym czasie pandemii, sukcesywnie wprowadzamy na rynek produkty do higienizacji – mydło aseptyczne ze srebrem koloidalnym, czy antybakteryjne żele do rąk wyróżniające się na rynku zapachami – męskim, korzenno-drzewnym, a w wersji unisex – cytrusowym. Budowanie silnej pozycji wśród marek premium oferowanych przez jednego z pionierów sprzedaży online – Zalando, to dla nas duże wyróżnienie i ważny krok biznesowy
– mówi Marcin Mróz, Head of Sales ZEW for men.

Dynamiczna ekspansja marki obejmuje również działania na platformie Amazon, na której od czerwca 2020 roku ZEW for men rozwinęło swoją ofertę kosmetyczną we Francji, Niemczech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii i Meksyku. Dzięki współpracy z jednym z tysiąca najlepszych sprzedawców na świecie, marka powróciła w ten sposób na rynek brytyjski poprzez platformę Amazon UK, gdzie jej produkty dostępne są dla milionów odbiorców. W ramach strategii rozwoju ZEW for men docelowo planuje zwiększenie skali sprzedaży i dostępność w każdym sklepie Amazon na świecie.  

Nasze ZEW-owe motto brzmi: Sięgamy globalnie, działamy lokalnie. Nasze kosmetyki ZEW for men produkowane są w Polsce, a stałe rozszerzanie dystrybucji o kolejne rynki zagraniczne pozwala nam dotrzeć do klientów, którzy do tej pory nie mieli szansy poznać naszej historii i niezwykłych właściwości rodzimych, polskich składników, takich jak węgiel drzewny z Bieszczad – jednego z ostatnich dzikich terenów Europy, czy czarna huba – zwana „diamentem puszczy”. To cenne i rzadkie składniki aktywne, nie tylko ze względu na swoje pochodzenie, ale też wyjątkowe właściwości. Są one atrakcyjne dla polskich klientów, ale wyróżniają markę także poza granicami kraju. Cieszymy się, że w ten sposób promujemy polskie kosmetyki i tak piękne miejsce, jak Bieszczady – komentuje Marcin Mróz, Head of Sales ZEW for men.

Udostępnij materiał w

Nowości kosmetyczne

  • 3177

    BASF: Nowa koncepcja spersonalizowanych kosmetyków

    Coraz więcej osób uważa czynności pielęgnacyjne za klucz do indywidualizmu i różnorodności. BASF spełnia rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące produktów kosmetycznych odzwierciedlających ich indywidualne potrzeby i niuanse ich codziennego życia dzięki nowej koncepcji spersonalizowanych kosmetyków. Czytaj dalej

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 3333

    Wakacyjny niezbędnik od Tołpa

    Radośni, wypoczęci i wyluzowani...tacy jesteśmy na wakacjach. Może tegoroczne lato pogodą nas nie rozpieszcza, ale to nie jest przeszkodą, żeby mieć dobry nastrój. Jesteście już na wakacjach? A może upragniony wypoczynek jeszcze przed Wami?Nawet jeśli w tym roku będzie trochę inaczej to pomyślcie choćby o weekendowym wypadzie. Bez względu na to, czy planujecie urlop na wsi, w górach, nad morzem czy na Mazurach, teraz lub w innym terminie, warto mieć pod ręką zestaw minikosmetyków. Mówimy o nich "minisy" ponieważ...są małe. Czytaj dalej

  • 3331

    ROSE for skin – tajemnica młodości

    W kosmetyce róże stosowano już w starożytnych Chinach, Grecji czy w Rzymie. Wykorzystywano napary, oleje oraz owoce jako panaceum na wiele schorzeń i dolegliwości. Do dziś róża jest składnikiem wielu kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji cery naczynkowej, trądzikowej, a także dojrzałej, poszarzałej i zmęczonej. Olejki i ekstrakty różane działają bowiem antyoksydacyjnie, łagodząco, tonizująco i antybakteryjnie. Czytaj dalej

  • 3320

    Lato w stylu ZEW for men – poznaj limitowane wakacyjne propozycje polskiej marki

    Na letni sezon 2020 marka ZEW for men przygotowała dla wszystkich mężczyzn aż trzy limitowane, wakacyjne zestawy, które zapewnią profesjonalną pielęgnację i higienizację w nawet najbardziej wymagających warunkach. Latem męska skóra wymaga szczególnej pielęgnacji i dogłębnego oczyszczenia – eksperci marki zadbali, aby Panowie poczuli świeżość i komfort, bez względu na to, czy spędzają wakacje w mieście, czy w podróży. Czytaj dalej

  • 3319

    Codzienna higiena stóp latem

    Jak dbać o stopy, aby podczas gorących, letnich dni naskórek był zdrowy i ładnie wyglądał? Czytaj dalej

  • 3318

    Żele pachnące latem, czyli nowości od Hagi Cosmetics

    Już w najbliższym miesiącu firma Hagi Cosmetics wprowadza na rynek 3 nowe żele pod prysznic. Wszystkie produkty powstały na bazie naturalnych składników: ekstraktów roślinnych, olejków eterycznych i delikatnych substancji myjących. Każdy z nich ma inny charakterystyczny zapach: ziołowo-kwiecistej łąki, soczystych malin i tropikalnej wyspy. Żele pod prysznic to nowość w kategorii produktowej Hagi. Opakowania kosmetyków zostały wykonane z materiałów z recyklingu. Czytaj dalej

  • 3314

    Letnie bestsellery IsaDory dostępne na douglas.pl

    Lato jest zawsze wyzwaniem dla naszego makijażu. Nie chcemy na siebie nakładać niezliczonej ilości podkładu czy korektora, bo za chwilę może on się roztopić pod wpływem temperatury. Stawiamy wtedy na delikatne krycie, muśnięcie kolorem czy wodoodporne formuły. Takie kosmetyki posiada w swojej ofercie od lat marka IsaDora, która w lipcu wróciła z wybranymi produktami na stronę perfumerii douglas.pl. Czytaj dalej

  • 3313

    W WALCE ZE ZMARSZCZKAMI WOKÓŁ OCZU

    Zmarszczki pod oczami to zmora wielu osób, a w szczególności kobiet. Skóra w tym miejscu jest wyjątkowo cienka i wrażliwa. Znacznie szybciej traci wodę, elastynę oraz kolagen przez co, staje się pomarszczona, dodając lat. Pozbycie się zmarszczek pod oczami jest trudne i wymaga systematyczności, dlatego zdecydowanie łatwiej jest zapobiegać ich powstawaniu. Podpowiadamy, które produkty warto wypróbować. Czytaj dalej

  • 3312

    KOMPLEKSOWA OCHRONA PRZECIWBAKTERYJNA I PIELĘGNACJA DŁONI OD BARWA COSMETICS!

    Szacuje się, że codziennie dotykamy dłońmi swojej twarzy nawet kilkaset razy! Sprzyja to przenoszeniu wielu chorób, ale także osłabianiu bariery ochronnej skóry przez bakterie, a w konsekwencji jej nadmierne przesuszanie. Najważniejszym elementem profilaktyki jest systematyczne dbanie o higienę i częste mycie rąk. Sprzymierzeńcem w walce z drobnoustrojami znajdującymi się na naszej skórze, są specjalistyczne mydła i żele antybakteryjne. Czytaj dalej

  • 3305

    Kryjący błyszczyk do ust Cover Gloss

    Błyszczyk do ust o mocnym kolorze i satynowym wykończeniu. Intensywnie kryjąca, kremowa formuła sprawia, że usta pozostają niesamowicie błyszczące, wyrafinowane i podkreślone kolorem przez długi czas. Olejek arganowy dodatkowo pielęgnuje i nawilża usta, sprawiając, że są gładkie i kuszące. Teraz w nowym, większym opakowaniu! Pojemność: 10ml Cena: 21,99zł Czytaj dalej

  • 3304

    Intensywnie czarna kredka do oczu ROYAL PENCIL

    Marzysz o efekcie głębokiej i odważnej czerni na powiece? Czarna kredka do oczu z oferty Pierre René pomoże Ci spełnić to marzenie! To unikatowy produkt, którego nie powinno zabraknąć w kosmetyczce żadnej kobiety i profesjonalnej makijażystki. Nasza intensywnie czarna kredka wyróżnia się delikatną, kremową formułą, która gwarantuje komfortową aplikację i łatwość blendowania. To produkt, który z pewnością spotka się z uznaniem wszystkich fanek profesjonalnego makijażu! Czytaj dalej

  • 3303

    Oczyszczający żel do rąk - Hand Cleansing Gel 50 ml

    Oczyszczający żel do rąk o właściwościach antybakteryjnych. Zawiera 70% alkohol oraz nawilżający ekstrakt z aloesu i glicerynę. Dłonie są czyste, bezpieczne i bez podrażnień.Skutecznie oczyszcza i odświeża dłonie bez użycia wody. Cena: 7,99zł Pojemność: 50ml Czytaj dalej

  • 3289

    ZATRZYMAJ CZAS Z LINIĄ KREMÓW PRZECIWZMARSZCZKOWYCH OD NIVEA

    Potrzeby skóry zmieniają się wraz z wiekiem. Z biegiem lat nasza cera stawia nam coraz większe wyzwania, także w kwestii jej pielęgnacji. Linia kremów przeciwzmarszczkowych od NIVEA z Olejkami Młodości inspirowanych potrzebami cery w różnym wieku, zadba o piękny i młody wygląd kobiet po 45-tym, 55-tym i 65-tym roku życia. Czytaj dalej

  • 3285

    NOWOŚĆ: Wysuwane pędzle od Real Techniques idealne na podróż!

    Pakując się w podróż, mamy wielki dylemat. Czy zapakować wszystkie swoje kosmetyki i akcesoria do makijażu? A jak czegoś mi zabraknie podczas wykonywania makijażu? W takich sytuacjach potrzebujemy akcesoriów wielofunkcyjnych. Real Techniques nadchodzi z pomocą! Oferta marki zostaje poszerzona o trzy wysuwane, nowe pędzle: do podkładu, pudru oraz różu, które zostały stworzone specjalnie dla Twojej wygody w podróży. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/