Wypromuj swój biznes z Versum

Prowadzisz salon z branży fryzjersko-kosmetycznej? Dołącz do grona ponad 13 000 zadowolonych użytkowników Versum. To rewolucyjne narzędzie, które ułatwia zarządzanie działalnością, pozwala zyskać nowych klientów i utrzymać kontakt ze stałymi usługobiorcami. Oprogramowanie zostało przygotowane tak, aby stworzyć nowe możliwości rozwoju dla Twojej firmy. Przekonaj się, jak możesz zadbać o swój biznes, wykorzystując Versum!

Vesrum – system rezerwacji onlineDowiedz się więcej o swoich klientach

Indywidualne podejście do usługobiorców to aspekt, dzięki któremu łatwo możesz zdobyć przewagę nad konkurencją. Budowanie pozytywnych relacji z usługobiorcami skróci dystans pomiędzy Wami i zostanie wynagrodzone ich sympatią. Zadowolony klient nie tylko chętnie skorzysta z Twoich usług po raz kolejny, ale także poleci Twoją działalność swoim znajomym i przyjaciołom, a może nawet wspomni o niej w mediach społecznościowych. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta wystarczy, że będziesz pamiętał o jego upodobaniach i potrzebach. Tylko z pozoru wydaje się to łatwe. Każdy, kto prowadzi gabinet kosmetyczny lub salon fryzjerski wie, że zapamiętanie i skojarzenie setek klientów to prawdziwe wyzwanie.

Korzystając z Versum, nie musisz już martwić się swoją pamięcią. To narzędzie, które daje dostęp do bazy wiadomości, jakich próżno szukać w tradycyjnym terminarzu. Wystarczy, że w wyszukiwarce programu wpiszesz nazwisko klientki i w kilka sekund zyskasz dostęp do danych dotyczących historii wizyt, preferowanych zabiegów, obsługujących ją pracowników oraz innych dodatkowych informacji, które zostały tam zamieszone w przeszłości. To wiadomości, które stanowią nieocenioną podstawę do budowania pozytywnych relacji. Z Versum już nigdy nie zostaniesz postawiony w kłopotliwej sytuacji, gdy klientka zadzwoni do salonu, aby umówić się „na ten sam zabieg, co ostatnio”. Po prostu będziesz wiedział, jaką usługę powinieneś jej zaproponować.

Vesrum – system rezerwacji online
Twórz promocje i oferuj rabaty szyte na miarę

Wszyscy kochamy okazje. Pozwól cieszyć się nimi swoim klientom. Dzięki bazie usługobiorców w Versum będziesz mógł przygotować dla nich rabaty i promocje, których oczekują. Jak to możliwe? System w jednym miejscu gromadzi wszystkie informacje o klientach. To baza, którą możesz swobodnie przeglądać i sortować ze względu na różne czynniki, m.in. częstotliwość, z którą odwiedzają salon czy rodzaj preferowanych usług. Dzięki temu klientkę, która często umawia się na koloryzację, będziesz mógł ucieszyć niewielkim rabatem na ten zabieg, a klientce regularnie korzystającej z trwałej ondulacji, zaproponujesz dodatkowo odżywczy zabieg keratynowy w okazyjnej cenie. Versum umożliwi również wdrożenie w salonie programu lojalnościowego, który pozwoli Ci premiować klientów często korzystających z Twoich usług. Atrakcyjne nagrody i rabaty sprawią, że usługobiorcy chętnie wezmą udział w akcji, co bezpośrednio przełoży się na zwiększenie Twoich obrotów.

Opis zdjęcia
REZERWACJE ON-LINE

Chciałbyś zmniejszyć liczbę pustych miejsc w grafiku, które powodują zapominalscy usługobiorcy? Versum pomaga pamiętać klientom o odwiedzinach w Twoim salonie. Na 24 godziny przed zabiegiem zostaną oni poinformowani SMS-em lub mailem (system generuje je automatycznie) o zbliżającym się terminie wizyty. Jednak to jeszcze nie wszystkie możliwości Versum. Inteligentna baza klientów pozwali Ci także utrzymać kontakt ze stałymi usługobiorcami. Dzięki zawartym w niej wiadomościom będziesz mógł przesyłać do nich SMS-y, zawierające informacje o aktualnych rabatach oraz akcjach promocyjnych organizowanych w salonie.

Monitoruj efekty swoich działań

Nie jesteś pewien, czy podejmowane przez Ciebie zabiegi marketingowe przynoszą wymierne rezultaty? Sprawdź to. W Versum masz stały dostęp do statystyk i raportów, dzięki którym łatwo ocenisz sytuację swojego salonu. Obejmują one m.in. dochody, wydatki czy liczbę wizyt w określonym czasie. Możesz także wygenerować informacje dotyczące wydajności Twoich pracowników. Dostęp do tych danych zyskasz, logując się na swoim koncie na stronie www.versum.pl. Dzięki temu możesz trzymać piecze nad tym, co dzieje się w Twoim salonie zawsze wtedy, kiedy nie możesz być tam osobiście, np. w trakcie urlopu. Warto zaznaczyć, że wszystkie statystyki możesz analizować bezpośrednio w panelu Versum lub wyeksportować je do Excela albo wydrukować.

 

Źródło: versum.pl

Udostępnij materiał w

Podaj adres email
I nie przegap więcej żadnego wydarzenia

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

  • 2575

    Profesjonalna pielęgnacja z organicznym olejem arganowym Intensywna odbudowa włosów na wiosnę!

    Laboratorium Naukowo- Technologiczne MARION opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E. W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów. Czytaj dalej

  • 2555

    Przyspieszacz opalania na plażę i do solarium SPF 10 makadamia & kukui oils

    PRZYSPIESZACZ OPALANIA NA PLAŻĘ I DO SOLARIUM o jedwabistej, szybko wchłaniającej się formule z fotostabilnym filtrem SPF 10, aktywuje procesy opalania w skórze i w krótkim czasie pozwala osiągnąć intensywny, złocisty odcień opalenizny. Czytaj dalej

  • 2554

    LUKSUSOWE MGIEŁKI SAMOOPALAJĄCE DO TWARZY I CIAŁA

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma mgiełki samoopalającej to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2553

    Ochronny krem do twarzy FAMILY 50 SPF UVA+UVB Eveline Cosmetics

    Wysoko wodoodporny ochronny krem do twarzy z filtrami SPF 50 UVA/UVB zapewnia skuteczną, szeroką ochronę skóry twarzy, szyi i dekoltu przed promieniami słonecznymi oraz fotostarzeniem. Czytaj dalej

Czytaj inne

FACEBOOK

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/