Widziane oczyma branży kosmetycznej - podsumowanie roku 2018 i perspektywy na 2019

Imponujący rozwój branży kosmetycznej w Polsce – szóstego rynku Europy, będzie utrzymany w 2019 roku? Na jakie przeszkody może napotkać? Na koniec 2018 roku wartość rynku kosmetycznego szacowana jest na 19 mld, dając pracę ponad 43.000 osobom. Innowacyjność rozwiązań, nowoczesny park maszynowy, ponad 130 zagranicznych rynków zbytu, na których można znaleźć polskie kosmetyki, wszystko wspierane determinacją w osiągnięciu celu – to wystarczy aby, jak prognozuje Euromonitor osiągnąć wzrost wartości rynku do poziomu 21 mld zł w 2021 roku ?

Proces legislacyjny (wchodzi ustawa o produktach kosmetycznych uchwalona przez sejm w październiku br.), cyfrowa lista składników, „free from”, zwiększone koszty pracy, planowany wzrost kosztów  energii – może to zahamować rozwój lub osłabić dynamikę rynku kosmetycznego i wpłynąć na inwestycje firm?

Wzrost wartości tego rynku w latach 2002-2016 przekroczył 80 proc. w cenach zmiennych i około 32 proc. w cenach stałych. Wartość eksportu polskich kosmetyków wynosi 2,9 mld euro, co odpowiada około 1,5 proc. polskiej sprzedaży zagranicznej, rosnąć średnio o 5% rocznie. Niemal co drugi kosmetyk wyprodukowany w Polsce trafia na eksport.

Rynek kosmetyczny zmienia się dynamicznie, czas życia nowinki kosmetycznej jest bardzo krótki, a konsumenci coraz bardziej wymagający i świadomi swoich potrzeb …

Jak to widzą same firmy kosmetyczne i jak podsumowują mijający rok – oddajemy głos polskim producentom kosmetycznym.

Katarzyna Głowacka, dyrektor marketingu w firmie Oceanic

  • Jakie prezenty pod choinkę przygotowaliście dla swoich klientów?

Jak co roku oferujemy w okresie świątecznym ciekawe zestawy upominkowe  -  z popularnym serum do rzęs L4L, zestawy męskich i kobiecych kosmetyków AA.

Ciekawym prezentem  pod choinkę może być też nowość od marki Lift4Skin – natychmiastowy  reduktor zmarszczek.  Efekt jest spektakularny – warto zabłysnąć na Sylwestra czy w czasie świątecznych spotkań.

  • Co było Waszym hitem w 2018 roku?

W roku obecnym szczególna popularnością cieszyła się linia kosmetyków AA oxygen infusion – łącząca silnie działające składniki anty-age z aktywnym tlenem, oraz wprowadzona na wiosnę linia maseczek  typu AA bubble – które aktywują się po kontakcie ze skórą, tworząc na skórze musującą piankę.

  • Co uznajecie za najciekawszy produkt lub trend kosmetyczny mijającego roku?

Na szczególną uwagę zasługują dwa trendy:  rosnąca popularność kosmetyków azjatyckich, ich ciekawych formulacji i nowych składników pielęgnacyjnych. Drugi – to trend naturalny – krótkie składy, receptury oparte na skutecznych ekstraktach roślinnych, formuły wegańskie.

  • Jakimi nowościami zaskoczycie rynek w 2019 roku ?

Cóż, jeśli mamy zaskoczyć – warto jeszcze nie odkrywać wszystkich kart… Na pewno jednak nadal  będziemy  chcieli się wyróżniać innowacyjnością i ciekawą komunikacją

  • W nowym roku życzycie sobie ...

Zawsze – aby nasi konsumenci dobrze nas oceniali i wracali do naszych produktów.

 

Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne

  • Jakie prezenty pod choinkę przygotowaliście dla swoich klientów?

Do zestawów prezentowych wybieramy zawsze najpopularniejsze kosmetyki z portfolio naszej marki. Dzięki temu obdarowujący może mieć pewność, że taki upominek będzie trafionym i praktycznym pomysłem - takim, który zapewni świąteczną radość. W stylizowanych opakowaniach można więc znaleźć duety z topowych serii Bielenda - takich jak np. Camellia Oil, Kuracja Młodości czy Botanic Spa Rituals. Konsumenci mają też do wyboru produkty do ciała (Twoja Pielęgnacja i Vegan Friendly) czy kosmetyki dla mężczyzn z linii Only for Man.

  • Co uznajecie za najciekawszy produkt lub trend kosmetyczny mijającego roku?

Początek roku należał jeszcze do składnika, który był hitem pod koniec 2017 roku - czyli do aktywnego węgla. Unikalnym pomysłem, na który świetnie zareagował rynek był tzw. biały węgiel. To składnik stworzony przez ekspertów laboratorium naukowo-badawczego Bielenda, który przy zachowaniu właściwości oczyszczających i detoksykujących czarnego węgla ma, klasyczny w kosmetyce, biały kolor.
Z kolei druga połowa roku należała do trendu botanicznego, który cały czas wpływa na decyzje wdrożeniowe w branży kosmetycznej. Swoją dominację na półkach utrwalają więc kosmetyki z silnie roślinnymi składnikami - wyciągami, ekstraktami i olejami. Flagową serią marki Bielenda w tej grupie jest Botanic Spa Rituals. Połączyliśmy w niej m.in. olejek z pestek malin z melisą, opuncję figową z aloesem czy kurkumę z chią. Rozwinięciem idei jest najnowsza generacja preparatów botanicznych, tworzących serię Botanic Formula. Postawiliśmy w niej na takie duety jak olej z konopi i szafran, olej z granatu i amarantus czy ekstrakt z cytryny i mięty.
Ciekawie było również na półce kremów anti-agingowych. Swoją obecność mocno zaznaczył ekstrakt ze śluzu ślimaka, a także produkty inspirowane pielęgnacją azjatycką. W naszym przypadku była to seria z olejkiem kameliowym - wyjątkowym składnikiem pochodzącym z tego regionu świata.

  • Jakimi nowościami zaskoczycie rynek w 2019 roku?

Premiery kosmetyczne Bielenda będą pojawiać się wielotorowo. W pielęgnacji twarzy dominującym aspektem jest anti-aging, więc z pewnością zaproponujemy konsumentom coś nowego z tej kategorii - stawiając, jak zawsze, na ciekawy, unikalny składnik aktywny. Należąc do liderów kategorii maseczek i serumów, będziemy chcieli wzmacniać nasze pozycje kolejnymi nowościami. Szczególną grupą produktów, która daje nam dużo satysfakcji w tworzeniu i promocji są preparaty kosmetyczne w niestandardowej formie - takie jak bąbelkujące maseczki Cloud Mask. Dzięki takim pomysłom doceniają nas także młodzi konsumenci, a to dziś jedna z kluczowych grup odbiorców w segmencie kosmetycznym.

  • W nowym roku życzycie sobie...

Życzliwości konsumentów - co najmniej takiej, jak do tej pory oraz ciekawych inspiracji, które motywują do dalszej pracy.

 

Iwona Czopek, Head of Marketing & Communication, marka BodyBoom

  • Jakie prezenty pod choinkę przygotowaliście dla swoich klientów? 

W tym roku postawiliśmy na gotowe zestawy prezentowe będące świetną propozycją upominków dla każdej kobiety kochającej naturalną pielęgnację. Dla tych co jeszcze marki BodyBoom nie znają, a chcieliby poznać proponujemy „Zgrane Trio”. To zestaw złożony z 3 mini peelingów – Uwodzicielskiego Oryginału, Imprezowego Kokosa i Boskiego Mango. Dzięki niemu można sprawdzić właściwości naszych peelingów kawowych w praktyce – Zgrane Trio to doskonały początek znajomości z naszą marką. Kolejna z naszych nowości to „Olśniewający Zestaw”, złożony z tegorocznych hitów sprzedażowych – peelingów kawowych: Magiczny Węgiel i Błyskotliwy Prowokator Shimmer Gold. „Popisowy zestaw” prezentowy będzie doskonałym upominkiem dla każdej kobiety, która marzy o promiennej cerze i miękkiej, gładkiej skórze. Znajdziemy w nim peeling kawowy Szorstki Adorator, który zadba o skórę twarzy, Magiczny Węgiel, czyli peeling kawowy do ciała z aktywnym węglem i balsam do ciała Truskawkowy Kusiciel. Jego unikalna formuła jest w ponad 93% naturalna, a przy tym zapewnia on najwyższy poziom nawilżenia i pielęgnacji. Truskawkowy zapach skusi każdego.

Nowością w naszej ofercie jest również „Kompleksowy zestaw prezentowy” - złożony z kremu do twarzy Wierny Kompan, peelingu do twarzy Szorstki Adorator i peelingu do ciała Imprezowy Kokos, Trio to kompleksowo zadba o naszą skórę. Jego tajną bronią są naturalne składniki pochodzenia roślinnego, które współgrając przynoszą efekty w postaci jędrnego, smukłego i wygładzonego ciała oraz promiennej i pełnej blasku cery, bez cienia niedoskonałości. Oczywiście klienci mogą wybierać spośród wielu innych zestawów dostępnych w naszej ofercie, takich jak Truskawkowa Pokusa – idealny dla fanki owocowych zapachów, czy Zestaw Startowy będący doskonałym sprzymierzeńcem w walce z cellulitem, lub stworzyć własny zestaw z kosmetyków dostępnych w naszym sklepie internetowym. 

  • Co było Waszym hitem w 2018 roku?

Bezapelacyjnie Magiczny Węgiel – peeling kawowy z aktywnym węglem i nasza tegoroczna nowość Błyskotliwy Prowokator Shimmer Gold. Jest to peeling kawowy z drobinkami krzemianu, które opalizując w świetle nadaje skórze promienny wygląd. Ciało już po jednym użyciu zyskuje subtelny, zmysłowy blask. Nasze klientki pokochały ten delikatny efekt glow.

  • Co uznajecie za najciekawszy produkt lub trend kosmetyczny mijającego roku?

Jest wiele trendów, które obserwujemy z zainteresowaniem, jak choćby personalizacja, której dobrym przykładem może być skanowanie koloru cery, by dobrać odpowiedni odcień podkładu. Jednak jako marka kosmetyków pielęgnacyjnych skupiamy się głownie na trendach, które mają odniesienie do naszej oferty. I tutaj cieszy nas zarówno wzrastająca świadomość konsumentek, które chcą wiedzieć co się kryje w formułach używanych przez nich kosmetyków, gdzie i z jakich składników powstają i czy marketingowa etykieta „kosmetyk wegański” ma swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości, jak i dostrzegany w zachowaniu konsumentek, swojego rodzaju minimalizm w pielęgnacji. Nadmierna specjalizacja sprawiła, że mamy krem lub serum do skóry twarzy, na szyję, pod oczy, kosmetyk o działaniu nawilżającym, inny by skórę odżywić, a jeszcze inny by walczyć z oznakami jej starzenia się. Kto z nas ma czas by codziennie wklepywać i wmasowywać wszystkie te preparaty zgodnie z ich selektywnym przeznaczeniem? Mało kto! Kosmetyki wielofunkcyjne, które działają wielowymiarowo mają wiele zalet. Najlepszym tego przykładem są nasze peelingi kawowe – oczyszczają, nawilżają i odżywiają skórę, działając kompleksowo. Oszczędzamy zarówno miejsce na półce, jak i budżet.

  • Jakimi nowościami zaskoczycie rynek w 2019 roku? 

Na pewno nie zawiedziemy fanek naszych peelingów kawowych – w ofercie BodyBoom pojawią się ich nowe warianty. Swoją premierę w 2019 będzie miał również nowy kosmetyk o działaniu wyszczuplającym, który pomoże także w walce z cellulitem. Pomysłów na kolejne nowości na pewno nam nie zabraknie, jednak szczegóły zdradzimy dopiero w przyszłym roku!

  • W nowym roku życzycie sobie ...

Wzmocnienia naszej pozycji w segmencie kosmetyków naturalnych i zwiększenia sprzedaży eksportowej. Utrzymanie dużej dynamiki wzrostu sprzedaży, jaką odnotowywaliśmy od momentu powstania marki nie jest łatwe, jednak wierzymy, że uda nam się zrealizować ambitne plany.

 

Malgorzata Włodarczyk, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju w firmie DELIA

  • Jakie prezenty pod choinkę przygotowaliście dla swoich klientów? 

W tym roku jako pierwsi spośród masowych polskich firm kosmetycznych przygotowaliśmy kalendarz adwentowy.

Jest to wyjątkowy upominek z 24- oma produktami zapakowany w jubileuszowe opakowanie.

Opracowaliśmy również zestawy prezentowe do kanału nowoczesnego z kategorii – pielęgnacja twarzy i ciała, pielęgnacja włosów i makijaż.

  • Co było Waszym hitem w 2018 roku? 

W 2018 hitem stała się pielęgnacja włosów blond – szampon, odżywka i maska Cameleo Silver oraz ekspresowa henna jednoskładnikowa do brwi.

Co uznajecie za najciekawszy produkt lub trend kosmetyczny mijającego roku ? 

W trendach kosmetycznych pielęgnacja silver włosów blond oraz naturalna pielęgnacja włosów Cameleo natural.

  • Jakimi nowościami zaskoczycie rynek w 2019 roku? 

Nowości mamy przygotowane zarówno w naszej wiodącej kategorii – koloryzacja i makijaż brwi oraz pielegnacja włosów. Na pewno dużym zaskoczeniem dla wszystkich będzie nowa odsłona kategorii makijaż.

  • W nowym roku życzycie sobie ....

Nieustających wzrostów sprzedaży na rynku polskim i w eksporcie oraz ciekawych wdrożeń, które zaskoczą nasze klientki.

                      

 

 

Karina Kozerska, dyrektor marketingu Eveline Cosmetics

  • Jakie prezenty pod choinkę przygotowaliście dla swoich klientów?

Dla naszych klientów przygotowaliśmy liczne promocje na nasze kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalne, pięknie zapakowane zestawy makijażowe w promocyjnych cenach, w skład których wchodzą m.in.  maskary, nasz bestsellerowy eyeliner Celebrities,  serum do rzęs i korektor do brwi. Oferta marki Eveline Cosmetics jest bogata i różnorodna, znajdują się w niej kosmetyki do pielęgnacji twarzy dostosowane do potrzeb każdej z grup wiekowych,  co umożliwia wybór właściwego prezentu. Kosmetyki wchodzące w skład linii takich jak Royal Snail, Hyaluron Clinic  oraz naszej  bestsellerowej linii  Gold Lift Expert pozwalają zrobić wspaniały prezent dla córki, mamy i babci.

Dla fanek trendu eko mamy nową linię do pielęgnacji twarzy Botanic EXPERT, opartą na składnikach aktywnych w 100% pochodzenia naturalnego – olejkach i ekstraktach roślinnych.

W naszej ofercie znajduje się też kompleksowa linia pielęgnacyjna dla mężczyzn Men X-Treme, o czym również warto pamiętać, zwłaszcza przed świętami.

Naszym konsumentkom oferujemy również szeroką gamę kosmetyków do makijażu, wśród której można znaleźć idealny prezent w najmodniejszej kolorystyce.

  • Co uznajecie za najciekawszy produkt lub trend kosmetyczny mijającego roku? 

Modne dzisiaj kosmetyki to matowe pomadki w płynie ( o przedłużonej trwałości), produkty do strobingu- rozświetlania skóry, palety cieni o wszechstronnej, nowoczesnej kolorystyce. Liczne rekomendacje i filmy instruktażowe w Internecie sprawiają, że kobiety chcą rozwijać swoje umiejętności makijażowe, a wiarygodne oceny i podpowiedzi influencerek i wizażystów często są wyznacznikiem tego jaką firmę i produkt wybrać. W kategorii pielęgnacja twarzy modny w tym roku składnik aktywny to m.in. filtrowany ekstrakt ze śluzu ślimaka, który zastosowaliśmy w naszej nowej linii Royal Snail (kremy dla grup wiekowych od 30+ do 70+) oraz koreańskie maski płachtowe – na prezent polecamy np. Maskę z 24karatowym złotem 24k GOLD.

  • Co było Waszym hitem w 2018 roku? 

Marka Eveline  idealnie odczytuje powyższe trendy i potrzeby klientek. Płynne pomadki matowe Oh My lips, podkłady HD Liquid Control,  palety cieni Burn, Rose ,Nude, paleta róży do modelowania twarzy czy paleta rozświetlająca do strobingu stały się bestsellerami, które wybierają nawet najbardziej wymagające klientki. W kategoriach takich jak odżywki do paznokci (linia Nail Therapy Professional) oraz antycellulitowe i ujędrniające produkty do ciała (linia Slim Expert) jesteśmy liderem polskiego rynku kosmetycznego. Nasze bestsellery to również linie do pielęgnacji twarzy: GOLD LIFT EXPERT z bioaktywnym złotem oraz ROYAL CAVIAR THERAPY z aktywnym kawiorem.

  • W nowym roku życzycie sobie ...

Obecna koniunktura na polskim rynku kosmetycznym jest bardzo dobra – szacuje się wzrost w tempie 4-5% rocznie pod względem wartościowym do 2020 roku. Jeśli chodzi o Eveline Cosmetics to zarówno w kategorii pielęgnacji twarzy, ciała, paznokci, jak i w przypadku kosmetyków do makijażu odnotowujemy rok do roku dwucyfrowy wzrost sprzedaży, czyli rośniemy szybciej, niż rynek. I takiego utrzymania poziomu wzrostu życzymy sobie na  kolejny rok.

 

 

 

Emilia Szymczak, Dyrektor Marketingu MARION

  • Co było Waszym hitem w 2018 roku? 

Było ich wiele. Na pewno produkty z nagrodzonej Linii DETOX z aktywnym węglem. Osobiście za "must have" od MARION uważam też innowacyjne farby do włosów SUPER COLOR BOOSTER. To wyjątkowe produkty. Dzięki połączeniu farby, utrwalacza oraz odżywki/boostera oszczędzamy czas jednocześnie zyskując intensywniejszy kolor i wspaniale odżywione włosy. Niekwestionowanym hitem minionego, a z pewnością i nadchodzącego roku, są też nasze maseczki w kapsułkach BEAUTY SHOT. Klientki je pokochały. Dziś wybierać mogą spośród sześciu maseczek, które odpowiadają na różne potrzeby skóry, Wszystkie łączy fakt, iż silnie skoncentrowane, naturalne substancje aktywne zamknęliśmy w innowacyjnym opakowaniu - kapsułce.

  • Co uznajecie za najciekawszy produkt lub trend kosmetyczny mijającego roku? 

Było ich wiele, ale wyraźnie już widać, że na plan pierwszy wysuwają się te związane ze zdrowym stylem życia i ekologią. Coraz więcej uwagi przykłada się dziś do tego, z jakich składników złożony jest kosmetyk. Klientów interesują szczegół produkcji, zarówno samych kosmetyków, jak i opakowań. W MARION przykładamy ogromną wagę do tego,co intryguje klientki. Nasze produkty nie są testowane na zwierzętach, dbamy o odpowiedni skład naszych produktów. W przyszłości na pewno przykładać będziemy coraz większą wagę do tego, by w ofercie pojawiało się jak najwięcej kosmetyków odpowiadających tym trendom. 

  • Jakimi nowościami zaskoczycie rynek w 2019 roku? 

To oczywiście musi pozostać naszą słodką tajemnicą jeszcze przez jakiś czas. Mamy nadzieję zaskakiwać pozytywnie i z pewnością planując nowości na nadchodzący rok wsłuchujemy się w oczekiwania naszych klientów, Tych, którzy są z nami już od 25 lat, jak i tych , którzy dopiero poznają naszą markę.

  • W nowym roku życzycie sobie ...

 :) radości, kreatywności i tego, by nasz zespół, tworzyli wspaniali ludzie. Tak jak jest to dziś. Bez ludzi i ich zaangażowania nie było by MARION i produktów, na które czekają nasi klienci

 

 

Beata Piotrowska, prezes firmy URODA 

  • Jakie prezenty pod choinkę przygotowaliście dla swoich klientów?

Perfumy oczywiście! Wyjątkową, limitowaną edycję o niespotykanych dotąd na rynku nutach zapachowych.

  • Co było Waszym hitem w 2018 roku?  

Zdecydowanie kolekcja inspirowanych numerologią perfum – NUMBERS COLLECTION.

  • Co uznajecie za najciekawszy produkt lub trend kosmetyczny mijającego roku?  

Silnie wspieramy trend EKO i w tym właśnie kierunku będziemy chcieli podążać przy tworzeniu naszych linii pielęgnacyjnych.

  • Jakimi nowościami zaskoczycie rynek w 2019 roku?  

Nie chcielibyśmy zbyt wiele zdradzać, ale w związku z dużym zainteresowaniem ze strony rynku, z pewnością rozwiniemy linię Numbers o kolejne zapachy, pojawią się też nowości z segmentu kosmetyki pielęgnacyjnej. 

  • W nowym roku życzycie sobie ...

Zwielokrotnienia sukcesów roku minionego

Daria Prochenka, współzałożycielka Clochee

  • Jakie prezenty pod choinkę przygotowaliście dla swoich klientów?

W tym roku oprócz dużych promocji rozpoczynających się od Black Friday, będziemy zaskakiwać swoich klientów jeszcze przez cały grudzień ponieważ w 2018 r obchodzimy 5 urodziny marki. 

Z okazji świąt nie zabraknie klasycznych zestawów, które są przygotowane w bardzo atrakcyjnych cenach. Chcemy też zadbać o swoich stałych klientów i specjalnie dla nich będziemy do paczek dodawać wyjątkowe gadżety, które umilą święta. 

  • Co było Waszym hitem w 2018 roku?

Na pierwsze miejsce wysunął się krem SPF50 oraz SPF30. Okazało się że jest ogromna potrzeba wśród klientów aby wśród kosmetyków naturalnych pojawiły się produkty, które w zdrowy sposób (bez filtrów chemicznych) chronią przed słońcem.

  • Co uznajecie za najciekawszy produkt lub trend kosmetyczny mijającego roku?

Zdecydowanie najgorętszym trendem mijającego roku był multimasking. Stosowanie masek do twarzy przeżyło w tym roku swój wielki „boom” i choć produkty te są obecne na rynku już bardzo długo to teraz stały się wiodącymi kosmetykami. Multimasking rozwiązuje często występujący problem z doborem produktu w momencie kiedy skóra w różnych obszarach twarzy ma inne potrzeby. W Clochee wyszliśmy naprzeciw konsumentom wypuszczając nasze maski w duo-saszetkach, które w łatwy sposób można ze sobą łączyć i tak np. przy mieszanej skórze, w strefie T możemy zastosować maskę oczyszczającą, równocześnie dbając o przesuszone policzki, na które w tym samym czasie możemy zastosować maskę nawilżającą. 

  • Jakimi nowościami zaskoczycie rynek w 2019 roku 

W 2019 r chcemy wejść w całkowicie nowy sektor kosmetyków dla mężczyzn. Mamy już przygotowane cztery podstawowe produkty do pięlęgnacji dla panów. Debiut planujemy na wiosnę. 

  • W nowym roku życzycie sobie ...

Stabilizacji na rynku polskim i rozwinięcia naszych zagranicznych kontraktów.

 

Katarzyna Trybała, specjalista ds. PR i wydarzeń promocyjnych w firmie Inglot

  • Jakie prezenty pod choinkę przygotowaliście dla swoich klientów?

Świąteczny czas to okazja do rozpieszczania swoich najbliższych i obdarowywania ich drobnym luksusem a kosmetyki do makijażu to zawsze trafiony prezent dla mamy, żony czy córki. Dla tych, którzy poszukują gotowych rozwiązań przygotowaliśmy prezent doskonały w pięknym, klasycznym i eleganckim wydaniu. Zestaw świątecznych ulubieńców Jennifer Lopez to połączenie rozświetlonej cery, olśniewającego blasku w spojrzeniu i wyrafinowanej czerwieni na ustach. Zapakowany w stylowe pudełko nie potrzebuje dodatkowej oprawy a limitowana edycja czyni go niepowtarzalnym. Teraz w okresie świątecznym w specjalnej, niżej o 15% cenie.

Dla tych którzy dbają o pielęgnację oferujemy promocję związaną z linią INGLOT LAB. Przy zakupie dwóch dowolnych produktów do pielęgnacji klient otrzyma pojemną kosmetyczkę. Ciekawa tektura o wzorze skóry krokodyla w kolorze szlachetnego złota nada prezentowi prawdziwie świątecznego charakteru.

  • Co było Waszym hitem w 2018 roku?

Niewątpliwie hitem 2018 roku, który wywołał bardzo pozytywną reakcję na rynku była kolekcja stworzona wspólnie z Jennifer Lopez. Kolekcja licząca aż 74 produkty od kwietnia cieszy się niesłabnącą popularnością wśród klientek.

Oczywiście nie zapominamy o pielęgnacji i systematycznie uzupełniamy serię INGLOT LAB o nowe wyjątkowe produkty. Do pierwszych produktów z linii serum i olejków do twarzy w 2018  dołączyły kremy oraz płyn micelarny. Rok 2019 przyniesie kolejne nowości.

  • Co uznajecie za najciekawszy produkt lub trend kosmetyczny mijającego roku?

Zainteresowanie kolekcją Jennifer Lopez INGLOT potwierdziło, że artystka jest prawdziwą ikoną stylu, cenioną na całym świecie. Dlatego też niewątpliwie charakterystyczny blask w stylu JLO jest wciąż pożądanym trendem w makijażu.

  • Jakimi nowościami zaskoczycie rynek w 2019 roku? 

Intensywnie pracujemy nad tym, aby w 2019 roku zaskoczyć klientów zupełnie nowymi produktami zarówno z kosmetyki kolorowej, jak i linii pielęgnacyjnej. 

  • W nowym roku życzycie sobie...

chcielibyśmy sobie życzyć niegasnącej kreatywności, która pozwoli nam na jeszcze większy rozwój i sprostanie wymaganiom klientów.

 

Joanna Kowalczuk, kierownik marketingu  firmy Ziaja

  • Jakie prezenty pod choinkę przygotowaliście dla swoich klientów?

Okres świąteczny to niewątpliwie bardzo udany czas, jeśli chodzi o sprzedaż kosmetyków. Trudno wyobrazić sobie bardziej uniwersalny upominek, odpowiedni dla każdego, w każdym wieku.

Jedną z najbardziej lubianych opcji są gotowe zestawy, które w naszej ofercie mamy już od kilku lat. To propozycje złożone najczęściej z 3 lub 4 produktów, z których 1 jest w prezencie. W tegorocznej ofercie proponujemy aż 22 wersje takich zestawów, w tym 5 dermokosmetycznych. Ponadto w sklepach partnerskich Ziaja dla Ciebie istnieje możliwość stworzenia swojego autorskiego zestawu i spakowanie wybranych produktów do firmowych boxów, koszy lub toreb.

W ubiegłym roku świątecznym hitem sprzedaży były preparaty z 3 limitowanych linii świąteczne aromaty.  Wykorzystaliśmy w nich ciepłe, otulające kompozycje zapachowe, które kojarzą się ze świętami: piernik z imbirem i cynamonem, czekolada z pomarańczą oraz karmelizowany migdał. Klienci chętnie wybierali je na prezenty dla najbliższych, ale także dla siebie, jako świąteczny umilacz codziennej pielęgnacji. W tym roku będą one również dostępne. Ale pojawią się także nowe, równie „pyszne” propozycje.

  • Co było Waszym hitem w 2018 roku?

Rok 2018 przyniósł wiele nowych wyzwań. Niewątpliwie najważniejszym wydarzeniem była dla nas premiera serii GdanSkin. To linia inspirowana nadmorską pielęgnacją i Gdańskiem – miastem, z którego pochodzimy. Promocja tej serii miała również wyjątkową odsłonę. Zanim nowości trafiły do sprzedaży wypuściliśmy partię limitowanych boxów, które klienci mogli kupić za pośrednictwem specjalnego serwisu internetowego. Akcja była intensywnie promowana w social mediach i na czołowych portalach internetowych. To nasze pierwsze przedsięwzięcie o charakterze wizerunkowym z wykorzystaniem e-commerce. Efekty były imponujące, dlatego planujemy kontynuować podobne działania w przyszłości.

  • Jakimi nowościami zaskoczycie rynek w 2019 roku? 

Przyszły rok będzie dla branży kosmetycznej kolejnym pełnym wyzwań i nowych doświadczeń. Jednak dla naszej firmy to szczególnie ważny i symboliczny czas z uwagi na jubileusz 30-lecia. Będziemy podkreślać nasze korzenie, jednocześnie wskazując na ogromny rozwój i pozycję jaką zdobyliśmy na rynku polskim oraz poza granicami kraju.

  • W nowym roku życzycie sobie...

Najważniejszym celem jest przede wszystkim utrzymanie dotychczasowej dynamiki wzrostu. Nie zwalniamy tempa i planujemy nowe kanały dystrybucji, dalsze inwestycje w infrastrukturę produkcyjną oraz liczne, zintegrowane działania marketingowe, które na pewno  zadowolą naszych klientów. Bardzo ważny jest dla nas również ciągły rozwój oferty eksportowej. Planujemy dynamicznie rozszerzać dotychczasową współpracę oraz zdobywać nowe zagraniczne rynki.

Niezwykle ważna jest dla nas dalsza rozbudowa oferty Ziaja we wszystkich pielęgnacyjnych kategoriach asortymentowych i przedziałach wiekowych. Nie zabraknie wyjątkowych nowości i jubileuszowych niespodzianek.

 

 

Ewa Blocher, prezes zarzadu Dax Cosmetics

  • Jakie prezenty pod choinkę przygotowaliście dla swoich klientów?

W tym roku marki DAX Cosmetics zadbały o Klienta przygotowując zestawy świąteczne z topowych linii: . w marce Perfecta zestaw Fenomen C, Multi Kolagen Retinol czy Azjatica, marka Yoskine zadbała o zestawy z linii Matcha Urban D-Stress, Asayake Pure czy Moon Wakai, a nasza korporacyjna marka Hada Labo Tokyo przygotowała zestawy z linii white oraz red. Pięknie zapakowane z pewnością będą idealnym prezentem świątecznym.

  • Co było Waszym hitem w 2018 roku? 

Było ich wiele … na pewno produkty nagrodzone prestiżowymi nagrodami zasługują na miano HITu produktowego i tu mam na myśli linię Yoskine Tsubaki Body, która otrzymała nagrodę miesięcznika Elle czy Perfecta Endorfinium Aroma nagrodzona statuetką Doskonałości Roku Twojego Stylu. Niekwestionowanym hitem można również nazwać linię MEN, która została wprowadzona w marce Hada Labo Tokyo, poszerzając tym samym polską ofertę marki korporacyjnej o pielęgnację męską.

  • Co uznajecie za najciekawszy produkt lub trend kosmetyczny mijającego roku? 

Najciekawsze i w naszej opinii silne trendy to K-beauty (pielęgnacja koreańska) oraz bardziej widoczny w ostatnim czasie J-beauty (pielęgnacja japońska).

Dax Cosmetics należący do japońskiego koncernu Rohto Pharmaceuticas Group naturalnie bardzo silnie związany jest z azjatyckim trendami i współpracą z R&D w Kioto w Japonii, w związku z tym ciągle chcemy rozwijać pielęgnację związaną z trendem J-beauty.

  • Jakimi nowościami zaskoczycie rynek w 2019 roku? 

Przygotowaliśmy wiele ciekawych konceptów na rok 2019, a ponieważ chcielibyśmy nimi zaskoczyć rynek niech jeszcze pozostaną tajemnicą...

  • W nowym roku życzycie sobie...

Dalszego rozwoju naszych marek zarówno pod kątem dystrybucyjnym jak również, tak ważnym dla nas innowacyjnym oraz umacniania ich pozycji na polskim i eksportowym rynku.

 

Tomasz Szczepański, Sales Director Oriflame Poland

  • Jakie prezenty pod choinkę przygotowaliście dla swoich klientów? 

Świąteczna oferta Oriflame pozwala przede wszystkim na wcześniejsze zakupy, dzięki czemu nasi klienci mogą zyskać chwile, które pozwolą docenić to, co w czasie Bożego Narodzenia najważniejsze. Zamiast biegać po sklepach na ostatnią chwilę, my przygotowaliśmy gotowe pomysły na prezent – wszystkie elegancko opakowane z miejscem na życzenia oraz imię obdarowanej osoby.

W ofercie Oriflame znajdują się produkty dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci – wszystko, co potrzebne, aby uszczęśliwić najbliższych.

  • Co było Waszym hitem w 2018 roku? 

Wymienię dwa produkty, które uważam za absolutny hit:

- perfumy Eclat Mon Parfum – zapach, który został stworzony we współpracy z legendarnym domem perfumeryjnym DeLaire. Perfumy posiadają przepiękny akord białego irysa, znany od wieków emblemat francuskiej rodziny królewskiej. Dzięki temu, zapach jest bardzo wykwintny i odzwierciedla francuską elegancję.

Kolejnym hitem jest podkład Giordani Gold MasterCreation – efekt pięciu lat pracy specjalistów Oriflame, który mimo delikatnej, lekkiej konsystencji ma niezwykłą moc wspomagania młodzieńczego wyglądu.

  • Co uznajecie za najciekawszy produkt lub trend kosmetyczny mijającego roku? 

Bardzo modne stały się gadżety do pielęgnacji twarzy. W ofercie Oriflame również pojawił się ciekawy produkt - soniczna szczoteczka do twarzy SkinPro 3 w 1. Technologia soniczna zapewnia efekt czystej, bardziej promiennej i młodziej wyglądającej skóry. Takie gadżety to świetne rozwiązanie, aby poprzez domową pielęgnację poczuć się jak po wizycie w SPA.

  • Jakimi nowościami zaskoczycie rynek w 2019 roku? 

Nie mogę oczywiście wszystkiego zdradzać, ale na pewno zaskoczymy wszystkich nową serią kosmetyków do pielęgnacji twarzy.

  • W nowym roku życzycie sobie ....

Życzymy sobie powiększenia grupy Konsultantów, którzy razem z nami tworzą wspaniałą społeczność Oriflame.

 

Katarzyna Olędzka, dyrektor marketingu w Verona Products Professional

  • Jakie prezenty pod choinkę przygotowaliście dla swoich klientów? 

Święta to świetny czas na prezenty. Jak co roku, dla naszych klientów przygotowaliśmy specjalną ofertę, z topowymi produktami w roli głównej. Ponadto dla naszych klientów biznesowych zapewniliśmy indywidualne niespodzianki, którymi dziękujemy za stałą i owocną współpracę. W tym szczególnym czasie niespodzianki nie ominą też naszych konsumentów. Już dziś wszystkim życzymy radosnych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia, a w 2019 roku wielu pozytywnych emocji, niezapomnianych wrażeń, wyzwań i planów, które spełnią marzenia i to one będą dla każdego najlepszym prezentem.

  • Co było Waszym hitem w 2018 roku? 

Od początku naszej działalności, mocno stawiamy na sprzedaż eksportową. Docieramy do ponad 60ciu krajów, spośród których każdy ma swoje hity. W tym roku rozwinęliśmy sprzedaż w Chinach, gdzie naszym bestsellerem okazały się pomadki INGRID. Odbiorcy z krajów arabskich zakochali się w naszych podkładach, a Europejczycy docenili bazy pod makijaż, konturowanie oraz pomady do brwi INGRID. Niezaprzeczalnie to właśnie brand INGRID jest naszym topem, który wciąż zamierzamy mocno rozwijać. Bardzo dobre opinie zebrały również nowości do pielęgnacji twarzy Vollare Cosmetics, stworzone w oparciu o kosmetyczne trendy.

  • Co uznajecie za najciekawszy produkt lub trend kosmetyczny mijającego roku? 

W kategorii kolorówki największym trendem, który utrzymuje się już kolejny sezon jest konturowanie twarzy i strobbing, a także wszelkie produkty do brwi. Na bazie tej mody, marka INGRID wdrożyła topowe nowości takie jak kremową paletę do konturowania twarzy Ideal Face Contouring oraz linię wodoodpornych pomad do brwi. Wyjątkowo ciekawym trendem okazał się również detox czy produkty antypollution, zapewniające skórze ochronę przed zanieczyszczeniami środowiska. W tym trendzie w ofercie znaleźć można must have – podkład Ideal Match INGRID oraz całą linię do pielęgnacji twarzy Detox Vollare Cosmetics:  kremy, maski i demakijaż.

  • Jakimi nowościami zaskoczycie rynek w 2019 roku? 

Nieustannie podążamy za potrzebami naszych konsumentów na całym świecie, a także za aktualnymi trendami. Kontynuując rozpoczęte w 2018 roku wdrożenia, zamierzamy doskonalić kategorię make up, a także silnie zainwestować w kosmetyki pielęgnacyjne i perfumerię, która także stanowi nasz bardzo silny segment. Planujemy nie tylko poszerzać i ulepszać obecne marki, ale też stworzyć nowe, które z pewnością zaskoczą naszych odbiorów i szybko staną się ich ulubieńcami. Dzięki zdobytej wiedzy, podczas ostatnich targów w Hong Kongu, Dubaju i Bolonii, doskonale wiemy, w którą stronę zmierza branża kosmetyczna i w co warto zainwestować. Efekty przyjdą wkrótce.

  • W nowym roku życzycie sobie…

dalszego, dynamicznego rozwoju i wielu ciekawych wyzwań. Rok 2019 zaczynamy z ambitnymi planami, które konsekwentnie będziemy wdrażać. Zamierzamy rozszerzyć dystrybucję, docierając do nowych klientów,  także umocnić nasz wizerunek u odbiorców obecnych.

Blanka Chmurzyńska Brown, dyrektor generalna Polskiego Związek Przemysłu Kosmetycznego

  • Jaki był 2018 rok dla polskich producentów kosmetyków? 

Z punktu widzenia Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego był to rok pod hasłem „Ustawa o produktach kosmetycznych”. Po niemal 10 latach funkcjonowania rozporządzenia 1223/2009 polscy producenci doczekali się krajowej legislacji. Ustawa z perspektywy przedsiębiorców wnosi kilka zmian – jedną z nich jest obowiązek zgłoszenia zakładu wytwórczego, usystematyzowany został proces zgłaszania przypadków niepożądanych, ale przede wszystkim ustawa tworzy katalog wysokich kar za łamanie przepisów rozporządzenia unijnego. Jesteśmy przekonani, że hasło „ustawa” będzie się powtarzać również w 2019 roku. Teraz z zainteresowaniem obserwować będziemy zarówno zachowania przedsiębiorców jak i organów nadzoru. Ważne, aby ten akty prawny był należycie stosowany w codziennym życiu producentów i dystrybutorów.    

  • Co jeszcze nas czeka w 2019?  

W 2019 roku oprócz monitoringu jak w praktyce „sprawuje się” ustawa, będziemy również śledzić z uwagą rynek pod kątem jakości deklaracji marketingowych. 1 lipca 2019 zacznie obowiązywać Dokument Techniczny Komisji Europejskiej uzupełniający rozporządzenia 665/2013, które dotyczy kryteriów uzasadniania deklaracji marketingowych. Dokument jest niemalże instrukcją jak w praktyce przełożyć 6 kryteriów z rozporządzenia na język marketingu. Zakazuje on wprost stosowania deklaracje typu „bez parabenów”. Natomiast deklaracje takie jak „hipoalergiczne”, by mogły być stosowane zostały obarczone dodatkowymi kryteriami i wymaganiami. To będzie również rok, w którym słowo „plastik” będziemy odmieniać przez wszystkie przypadki. Zapowiada się bardzo interesująco.  

  • Co chcielibyście znaleźć pod choinką jako prezent dla branży?  

Świetnie byłoby mieć przynajmniej pół roku baz żadnych zmian regulacyjnych, takie 6 miesięcy stabilizacji.  

 

Dr Anna Oborska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentoweg

  • Jaki był 2018 rok dla działających w Polsce producentów kosmetyków i detergentów?

Rok 2018 był rokiem bardzo dobrym. Obie branże rozwijają się w Polsce bardzo dynamicznie – powyżej średniej w Unii Europejskiej. Rozwój ten jest udziałem firm, które działają w Polsce od lat, a także dzięki pojawiającym się firmom nowym. W błędzie byłby ten, kto chciałby sformułować wniosek, że rynki kosmetyków, czy detergentów, są już rynkami nasyconymi i nie ma już na nich miejsca dla nowych podmiotów. Kolejne biznesy, które się pojawiają, są dowodem tego, że na rynku jest ciągle dużo niezagospodarowanych nisz, a granice wyznacza tylko wyobraźnia. Młode firmy często pierwsze kroki stawiają od razu na rynkach poza Unią Europejską. Po liczbie zapytań oraz certyfikatów FSC (free sale certificate), które Stowarzyszenie wystawiło w roku 2018 swoim członkom, można bez ryzyka wnioskować, że szansą dla wzrostów sprzedaży i rozwoju firm jest właśnie eksport. Niezmiennie atrakcyjnymi są rynki krajów Bliskiego Wschodu.

  • Co uznajecie za największe osiągnięcie branży?

Osiągnięciem branży są z pewnością twarde dane: Polska branża kosmetyczna przeżywa bardzo dynamiczny rozwój. Rynek wart 16 mld zł w 2016 r. według prognoz Euromonitora ma urosnąć do 20 mld zł w roku 2020. Sprzedaż poza Unię Europejską rośnie szybciej niż kiedykolwiek. Arabia Saudyjska, Kuwejt, Irak, Japonia, Korea Południowa, Chiny, USA, Brazylia, Filipiny, Indonezja, Tajlandia, Wietnam, Australia - to rynki będące w zasięgu zainteresowania polskich producentów.

Przedsiębiorcom, którzy planują taką ekspansję zagraniczną, niezbędna jest rzetelna wiedza na temat wymogów prawnych tych krajów  w dziedzinie wprowadzania produktów kosmetycznych do obrotu. Różnic w stosunku do rozwiązań stosowanych w Unii Europejskiej jest bardzo wiele, zaczynając od odmiennych definicji „produktu kosmetycznego”. Sukcesy sprzedażowe dowodzą, że firmy potrafią bardzo szybko tę wiedzę zdobywać i wdrażać, mimo dużych często odmienności kulturowych.

  • Co jest największym zagrożeniem dla rozwoju branży w 2019 roku?

Nie tyle w kategoriach zagrożeń roku 2019, ile raczej w kategoriach „niepewności” trzeba wspomnieć o procesie Brexit. 30 marca 2019 roku Wielka Brytania opuści Unię Europejską, a brytyjskie firmy staną się "podmiotami spoza UE". Warunki wyjścia są w fazie końcowych negocjacji. Wyjście Wielkiej Brytanii z UE sprawi, że zasady funkcjonowania tego rynku pomiędzy Wielką Brytanią a pozostałymi państwami członkowskimi UE ulegną zmianie. Każdy przedsiębiorca powinien więc ocenić, jak bardzo narażony jest na skutki Brexitu i liczyć się z utrudnieniami w wymianie handlowej z Wielką Brytanią. Mogą to być większe koszty prowadzenia biznesu, dodatkowe procedury lub też konieczność spełniania odmiennych wymogów prawnych.

W przypadku firm kosmetycznych ocenie powinny podlegać wszystkie działania w ramach łańcucha dostaw, w tym kwestie dostępu do surowców produktów kosmetycznych. Bardziej jeszcze skomplikowana wydaje się sytuacja w branży detergentowej - Brexit wywrze wpływ na zachowanie zintegrowanego jednolitego rynku UE ze względu na znaczącą rolę Wielkiej Brytanii w procesie rejestracji substancji zgodnie z REACH, CLP czy BPR.

  • Co chcielibyście znaleźć pod choinką jako prezent dla branży?

Pod choinką przedsiębiorcy działający w branży produktów kosmetycznych chcieliby znaleźć stale otoczenie prawne, a tymczasem znajdą nową ustawę o produktach kosmetycznych z dnia 4 października 2018, która wejdzie w życie 1 stycznia 2019 roku. Zawarte zostały w niej nowe obowiązki dla przedsiębiorców i wysokie kary finansowe za uchybienia wynikające z nieprzestrzegania przepisów. Ustawa ta uchyla przepisy obowiązującej dotąd ustawy o kosmetykach z dnia 30 marca 2001 r.

Prace nad nią trwały prawie 2 lata. My, jako Stowarzyszenie reprezentujące działające w Polsce firmy kosmetyczne, aktywnie uczestniczyliśmy w konsultacjach społecznych, zgłaszając uwagi i obawy przemysłu związane z proponowanymi zmianami. Cieszę się, że wiele z nich zostało uwzględnione w ostatecznym tekście ustawy.

Od początku prac nad ustawą informowaliśmy o ich przebiegu firmy członkowskie Stowarzyszenia. Prowadziliśmy intensywne działania edukacyjne, przygotowując firmy do wdrożenia tego aktu prawnego.

Równolegle ze zmianami w prawie krajowym, zachodzą także zmiany na poziomie europejskim i tak 1 lipca 2019 roku wejdą w życie załączniki III i IV Dokumentu Technicznego Komisji Europejskiej w sprawie oświadczeń dotyczących produktów kosmetycznych, wprowadzające nowe elementy w ocenie poprawności stosowania deklaracji free from i hipoalergiczny. Dokument Techniczny to - zbiór najlepszych praktyk, a także punkt odniesienia dla organów kontrolnych w zakresie nadzoru rynku.  Pamiętajmy - to może oznaczać konieczność zmian w etykietach!

Tyle o prawie kosmetycznym. Przyszłość w dziedzinie legislacji detergentowej zapowiada się nie mniej ciekawie. Trwa przegląd, którego konsekwencją będą zmiany Rozporządzenia nr 648/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie detergentów. Do tego dochodzą kwestie związane choćby ze zharmonizowanym raportowaniem do ośrodków toksykologicznych, kryteria oceny substancji ED, czy zagadnienia związane z kwestiami środowiskowymi.

Podsumowując – rok 2019 – tak w branży kosmetycznej, jak i detergentowej - to czas, w którym precyzyjna znajomość prawa i świadomość zmian będą dla bezpieczeństwa prowadzonego biznesu szczególnie ważne. Warto nie działać w tym czasie w pojedynkę – warto korzystać ze wsparcia, jakiego może udzielić Państwu Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego.

  • W nowym roku życzycie sobie  …

Marzeniem właścicieli, osób zarządzających, pracowników działów wdrożeń, technologicznych i laboratoriów w naszej branży jest zawsze możliwie nieduża liczba zmian w prawie i możliwie długie okresy przejściowe. Mam nadzieję, że w roku 2019 to marzenie będzie się spełniać. Wszystkim przedsiębiorcom życzę także Nowego Roku sprzyjającego prowadzeniu biznesu: dobrej koniunktury, innowacyjnych pomysłów i trafionych inwestycji.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij materiał w

Podaj adres email
I nie przegap więcej żadnego wydarzenia

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2642

    RÓŻANY KREM NAWILŻAJĄCO-WYGŁADZAJĄCY 30+ z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2641

    RÓŻANY KREM ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY I NA POWIEKI z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2640

    Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company

    Natalia Szroeder uznawana jest za jedną z najzdolniejszych i najbardziej popularnych wokalistek młodego pokolenia. To artystka, która nie boi się wyzwań. Tym razem będziemy mogli zobaczyć ją w roli ambasadorki lakierów hybrydowych marki Nails Company. Czytaj dalej

  • 2623

    Przeciwzmarszczkowe Serum Maksymalnie Odmładzające Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS 100% KWAS HIALURONOWY

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2622

    Intensywnie - Liftingujący Krem - Koncentrat Regenerujący 60+ Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2621

    Ultranawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert Eveline Cosmetics

    Ultra nawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert marki Eveline Cosmetics błyskawicznie rewitalizuje, regeneruje i energizuje skórę. Czytaj dalej

  • 2620

    PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM REGENERUJĄCY Z serii MEN X-TRÊME anti-age

    Nowatorska formuła kremu oparta na zaawansowanej technologii TRIPLE FORCE X-TRÊME ANTI-AGE™ działa kompleksowo przeciw wszystkim oznakom starzenia się skóry oraz problemom skóry po goleniu. Zapewnia wielokierunkowe działanie redukujące zmarszczki i opóźniające proces starzenia się skóry. Intensywnie nawilża, odżywia, zwiększa dotlenienie komórek, dostarcza energii oraz zapewnia cerze świeży wygląd. Regeneruje, ujędrnia i napina skórę. Czytaj dalej

  • 2619

    LUKSUSOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE Z DROBINKAMI ZŁOTA z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    UKIERUNKOWANY LIFTING KORYGUJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI CIAŁA LUKSUSOWE SERUM UJEDRNIAJĄCE z formułą zawierająca kompozycje starannie wyselekcjonowanych składników aktywnych zapewnia efekt profesjonalnego liftingu i wysmuklenia sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, wzbogacona 24k złotem, wspiera odbudowę siatki kolagenowych włókien podporowych, wzmacniając strukturę skóry. Redukuje podskórna tkankę tłuszczową, uwypuklając zgrabne kształty ciała. Skoncentrowana formuła serum dzień po dniu przeciwdziała zwiotczeniu skóry, wyszczupla i pomaga modelować atrakcyjną sylwetkę. Efekt 14 dniowej kuracji to zmniejszona objętość tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie partii ciała objętych spadkiem sprężystości. Czytaj dalej

  • 2618

    LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE BRZUCH, UDA, POŚLADKI z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    ANTI-CELLULITE SHAPING EXPERT ZAAWANSOWANY RYTUAŁ SILNIE UJĘDRNIAJĄCY LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota zapewnia efekt precyzyjnego konturowania sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, pomaga modelować kształty ciała oraz intensywnie wygładza niedoskonałości problematycznych obszarów ciała spowodowane cellulitem. Dzień po dniu, serum pozwala udoskonalić kształty ciała, unosząc zwiotczałą skórę i przywracając jej naturalne napięcie. Rezultat: skóra ciała jest silnie ujędrniona, kontury ciała wymodelowane, o idealnych kształtach. Czytaj dalej

  • 2617

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota wykorzystuje efekt zaawansowanego nieinwazyjnego liftingu piersi. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, działa niczym biostymulator kolagenu, odbudowując siatkę włókien podporowych skóry i widocznie zwiększając napięcie oraz sprężystość biustu. Już po pierwszej aplikacji serum tworzy mikrosiateczkę liftingująca, zapewniając efekt maksymalnie uniesionych, zaokrąglonych piersi. Czytaj dalej

  • 2616

    EKSPRESOWY SAMOOPALACZ W ŻELU DO TWARZY I CIAŁA z serii SUMMER GOLD Eveline Cosmetics

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma żelu samoopalającego to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

  • 2575

    Profesjonalna pielęgnacja z organicznym olejem arganowym Intensywna odbudowa włosów na wiosnę!

    Laboratorium Naukowo- Technologiczne MARION opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E. W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów. Czytaj dalej

  • 2555

    Przyspieszacz opalania na plażę i do solarium SPF 10 makadamia & kukui oils

    PRZYSPIESZACZ OPALANIA NA PLAŻĘ I DO SOLARIUM o jedwabistej, szybko wchłaniającej się formule z fotostabilnym filtrem SPF 10, aktywuje procesy opalania w skórze i w krótkim czasie pozwala osiągnąć intensywny, złocisty odcień opalenizny. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/