tołpa z czułością dla skóry, z troską o Planetę tołpa® pure trends

Troska o planetę rozpoczyna się od pozornie małych zmian. Nasze codzienne wybory dotyczące np. używanych przez nas produktów, wbrew pozorom mają ogromy wpływ na naszą przyszłość. My to nazywamy małymi wielkimi zmianami. Dlatego stworzyliśmy zupełnie nową koncepcję kosmetyków: tołpa® pure trends. Czym się wyróżniają? Stawiamy na ekologiczne opakowania, nadające się do recyclingu i co ważne z recyklingu pochodzące oraz na naturalne składniki aktywne inspirowane najnowszymi trendami. tołpa® pure trends to minimum 95% składników pochodzenia naturalnego.

torf tołpa®, naturalne składniki i ekologiczne opakowania z recyclingu

Już wielokrotnie pisaliśmy o składniku, który nas wyróżnia. Mowa rzecz  jasna o torfie tołpa®, czyli opatentowanym ekstrakcie z torfu — unikalnym antyoksydancie, który chroni i wzmacnia skórę wrażliwą. Zawsze o nim wspominamy, bo wszystkie nasze kosmetyki, również te z nowej linii pure trends zawierają ekstrakt z torfu.

Tworząc tołpa® pure trends inspirowaliśmy się nurtem superfood, czyli superżywności pochodzenia naturalnego i superseeds, składników zawierających dużo korzystnych dla zdrowia substancji odżywczych. Czerpaliśmy również z wiedzy i tradycji Dalekiego Wschodu.

tołpa® pure trends to trzy sublinie kosmetyków:

·        super fruits z borówką i acerolą w skład której wchodzi energizujący żel z peelingiem i czerwoną glinką do mycia twarzy oraz nawilżający krem rozświetlający;

·        super seeds z olejem sezamowym i kompleksem wody morskiej i nasion dyni.  Znajdziemy tu kremowy enzymatyczny żel do mycia twarzy, krem kojący do skóry z zaczerwienieniami oraz kremy odmładzające na dzień i na noc;

·        orient na bazie Centella Asiatica i lotosu. W skład tej linii wchodzi kojący żel-olejek do demakijażu, nawilżające serum-booster oraz krem-sorbet matujący i cica-krem regenerujący.

Naturalne składniki aktywne – jak działają?

SUPER FRUITS

Składniki sublinii super fruits to dwa bardzo silne antyoksydanty. Borówka polecana jest na problemy skórne. Oczyszcza, rozjaśnia przebarwienia i wygładza skórę. Działa silnie antyoksydacyjnie, spowalnia starzenie. Wzmacnia i uszczelnia naczynia krwionośne.

Owoce aceroli, znane są z tego, że zawierają dużą ilość witaminy C — ponad 30 razy więcej niż słynące z niej cytryny — mają działanie przeciwzapalne, a dodatkowo nawilżają skórę, zapobiegając jej starzeniu.  

 

 

SUPER SEEDS

Składnik, który działa przeciwzmarszczkowo to olej tłoczony z ziaren sezamu. Sezam i wyrabiany z niego olej sezamowy mają liczne właściwości odżywcze, dzięki czemu znalazły zastosowanie zarówno w lecznictwie, jaki i w kosmetyce. Działa oczyszczająco
i uelastyczniająco, dlatego warto stosować go do demakijażu twarzy oraz do masażu skóry. Ma również właściwości antyoksydacyjne i nawilżające. W Indiach olej sezamowy używany jest jako środek kojący nerwy i przy-wracający naturalną harmonię. Według Ajurwedy masaż ciała ciepłym olejem sezamowym oczyszcza organizm z toksyn, nadając skórze gładkość i naturalny blask.

Z kolei dynia dba o „efekt końcowy”. Zawarte w niej witaminy, enzymy i przeciwutleniacze aktywizują regenerację komórek oraz delikatnie rozjaśniają. Kompleks wody morskiej i nasion dyni łagodzi podrażnienia, koi i ogranicza nadwrażliwość skóry.

 

ORIENT

Przedstawiamy Wam składnik o wszechstronnym działaniu. Centella Asiatica, nazywana również tygrysią trawą lub wąkrotką azjatycką wg. indyjskiej medycyny naturalnej – Ajurwedy, posiada szerokie spektrum zastosowań. Uważa się, że ma właściwości odmładzające i wywiera pozytywny wpływ na funkcjonowanie mózgu. Jej działanie jest wszechstronne — działa regenerująco, przyspiesza gojenie się ran, polecana jest w pielęgnacji skóry naczynkowej, a także redukuje cienie pod oczami i zmarszczki, stąd jej duża rola w kosmetykach anti age, czy też przeciw-zapalnych.

Lotos – jego kwiat w wielu regionach Dalekiego Wschodu symbolizuje piękno, czystość, reinkarnację oraz doskonałość. Kwitł na moczarach i w stawach na długo przed pojawieniem się człowieka. Flawonoidy zawarte w ekstrakcie z kwiatów lotosu działają przeciwzapalnie, anty-oksydacyjnie i antybakteryjnie. Oligosa-charydy z kolei działają regenerująco na komórki, dzięki czemu ekstrakt ma właściwości nawilżające, wygładzające i regenerujące. Ekstrakt z lotosu chroni i wzmacnia naczynia krwionośne.

REDUCE, REUSE, RECYCLE. Ekologiczne opakowania z recyklingu.

Wszyscy, którzy przynależą do naszej grupy „trafionych, zatołpionych”, wiedzą, że stawiamy na ekologiczne opakowania, zgodnie z zasadą „reduce, reuse, recycle”. Opakowania kosmetyków tołpa® pure trends pochodzą z recyklingu i nadają się do recyklingu oraz nie mają foliowego celofanu. Nasze słoiczki są średnio lżejsze o 47% niż słoiki innych kosmetyków. Wszystko po to, by zminimalizować zużycie opakowań i ułatwić ich recykling (na opakowaniach kosmetyków pure trends znajduje się informacja, w jaki sposób je segregować).
 

Usprawniony proces recyclingu

I jeszcze ciekawostka, wiemy, że takie lubicie: etykiety wyprodukowane są z biomateriału otrzymywanego w procesie przetwarzania trzciny cukrowej. Dlaczego to robimy? Chcemy ograniczać negatywny wpływ na środowisko. Opakowania, których używamy (słoiki, butelki, tuby) wykonane są z transparentnego materiału. W ten sposób usprawniamy proces recyclingu. Do takich właśnie szczegółów przykładamy dużą wagę. Dokonując codziennych wyborów możemy przyczynić się do wielkich rzeczy. Wspólnie. Dla środowiska.

Minimum  95% składników  pochodzenia naturalnego

Naszych produktów nie testujemy na zwierzętach, sięgamy po naturalne składniki (w kosmetykach pure trends min. 95% składników jest pochodzenia naturalnego), nasze receptury są wegańskie. Kosmetyki pure trends poddajemy badaniom w niezależnych laboratoriach, dlatego znamy ich skuteczność i wiemy, że są bezpieczne dla skóry wrażliwej.

Kosmetyki tołpa® pure trends dostępne będą od kwietnia w drogeriach Rossmann,
na
www.rossmann.pl  i na www.tolpa.pl

 

Udostępnij materiał w

Nowości kosmetyczne

  • 3177

    BASF: Nowa koncepcja spersonalizowanych kosmetyków

    Coraz więcej osób uważa czynności pielęgnacyjne za klucz do indywidualizmu i różnorodności. BASF spełnia rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące produktów kosmetycznych odzwierciedlających ich indywidualne potrzeby i niuanse ich codziennego życia dzięki nowej koncepcji spersonalizowanych kosmetyków. Czytaj dalej

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 3289

    ZATRZYMAJ CZAS Z LINIĄ KREMÓW PRZECIWZMARSZCZKOWYCH OD NIVEA

    Potrzeby skóry zmieniają się wraz z wiekiem. Z biegiem lat nasza cera stawia nam coraz większe wyzwania, także w kwestii jej pielęgnacji. Linia kremów przeciwzmarszczkowych od NIVEA z Olejkami Młodości inspirowanych potrzebami cery w różnym wieku, zadba o piękny i młody wygląd kobiet po 45-tym, 55-tym i 65-tym roku życia. Czytaj dalej

  • 3285

    NOWOŚĆ: Wysuwane pędzle od Real Techniques idealne na podróż!

    Pakując się w podróż, mamy wielki dylemat. Czy zapakować wszystkie swoje kosmetyki i akcesoria do makijażu? A jak czegoś mi zabraknie podczas wykonywania makijażu? W takich sytuacjach potrzebujemy akcesoriów wielofunkcyjnych. Real Techniques nadchodzi z pomocą! Oferta marki zostaje poszerzona o trzy wysuwane, nowe pędzle: do podkładu, pudru oraz różu, które zostały stworzone specjalnie dla Twojej wygody w podróży. Czytaj dalej

  • 3281

    tołpa dermo face futuris 30+

    Czy dzisiejsze 30-latki pamiętają telefon “na kablu”, kasetę magnetofonową czy VHS? Tak, ale … tylko z opowieści rodziców i dziadków. Wiele z nich było świadkami narodzin Facebooka, zdawało maturę w czasach, kiedy istniała już Wikipedia i zaczynało studia w czasach, gdy Polska była w Unii Europejskiej. To właśnie pokolenie „Y” tzw. „milenialsi” – osoby urodzone w latach 1981–1995. W Polsce jest ich już blisko 11 mln. Należą do nich m.in. Anna Lewandowska, Zosia Zborowska, Joanna Kulig, Anja Rubik, Paulina Krupińska, Agnieszka Radwańska. Czytaj dalej

  • 3272

    Zatrzymaj słońce z NIVEA SUN!

    Długie godziny spędzone w słońcu na plaży, w górach czy nad jeziorem… Po kąpielach słonecznych nasza skóra często potrzebuje dodatkowego nawilżenia. Z pomocą przychodzi nowa linia kosmetyków NIVEA AFTER SUN, której kluczowym składnikiem jest aloes! Dzięki wyjątkowym właściwościom tej rośliny kosmetyki z linii NIVEA AFTER SUN zadbająo skórę, ale także przedłużą efekt opalenizny i pozwolą się nią cieszyć jeszcze długo po zakończonym urlopie! Czytaj dalej

  • 3265

    Laura Conti Sugar Lip Scrub Regeneracyjny piling do ust

    Laura Conti Sugar Lip Scrub to regeneracyjny piling do ust na bazie naturalnych składników roślinnych, połączonych z drobinkami z pestek żurawin. Bardzo pomocny w przypadku spierzchniętych ust oraz przesuszonego naskórka. Pięknie go wygładza i odświeża, pobudza krążenie i przywraca zdrowy koloryt. Czytaj dalej

  • 3264

    Laura Conti Miracle Color Lip Gel koloryzujący żel do ust, który nie zmywa się nawet po wypiciu kawy

    LAURA CONTI Miracle Color Lip Gel, koloryzujący żel do ust zawiera unikalną kompozycję płynnego masła shea, masła mango oraz nowoczesne emolienty. Szybko i intensywnie nawilża naskórek, zmiękcza go, wygładza i zwiększa jędrność. Chroni przed przesuszeniem. Czytaj dalej

  • 3263

    LATO PEŁNE ZABAWY dzięki wakacyjnej kolekcji marki Bell

    Lato, lato wszędzie… to najgorętsza pora roku która rozpieszcza nas cudowną pogodą, promiennymi kolorami. Nasz upragniony czas zasłużonego odpoczynku i doskonałej zabawy. Na samą myśl o wakacjach humor nam się poprawia, bo kto z nas nie kocha powiewu morskiej bryzy czy aromatów świeżych kwiatów i owoców? Kto z nas nie wraca wspomnieniami do pełnego słońca, błogiego relaksu i letnich atrakcji? Czytaj dalej

  • 3262

    Poznaj nową odsłonę MATIS PARIS!

    Współcześnie, w dobie kosmetyków, które są do siebie podobne konieczna jest identyfikacja, wyróżniająca markę i nadająca jej niepowtarzalności. MATIS jako firma kosmetyczna z wieloletnią tradycją potrzebowała silnego i wyrazistego wizerunku. Postanowiono więc podkreślić wartość produktów, ich wyjątkowe właściwości, efektywność oraz stworzyć bardziej wyrazisty wygląd. Celem Matis było stworzenie wizerunku marki, która już od pierwszej chwili będzie kojarzyć się z francuskim stylem i tradycyjną pielęgnacją, jednak zachowując przy tym ducha nowoczesności. Czytaj dalej

  • 3259

    Męskie nowości od BI-ES

    BI-ES przedstawia trzy nowe zapachy przeznaczone dla mężczyzn. Desperado, Man's Fresh oraz Gold, to zapachy stworzone dla silnych, niezależnych i pewnych siebie mężczyzn. Czytaj dalej

  • 3257

    Sekrety urody gejszy YOSKINE GEISHA GOLD SECRET

    YOSKINE GEISHA GOLD SECRET to ekskluzywna linia silnie odmładzających kosmetyków, które powstały z inspiracji niezwykłą urodą japońskich gejsz oraz strzeżonymi od wieków sekretami ich pielęgnacji. Czytaj dalej

  • 3255

    SUN FOR EVERYONE od ALKEMIE!

    Czy wiesz, że ochrona przeciwsłoneczna to nie tylko konieczność nakładania filtra SPF? Powinniśmy dbać również o głębokie partie naszej skóry. W ciągu roku oddziałują na nas dwa rodzaje promieniowania – UVA i UVB. Latem UVB, które stanowi ok. 5% całego promieniowania UV, pozostawia na naszej skórze opaleniznę, ale przy nadmiernej ekspozycji ciała na opalanie może spowodować poparzenia słoneczne. Czytaj dalej

  • 3254

    żeLOVE i mistLOVE – pokochasz tę eksplozję nawilżenia!

    Skóra uwielbia być nasycona wilgocią, a teraz jest szczególnie spragniona nawilżenia. Zapewnij jej to, co kocha: ekstrakty roślinne i składniki pochodzenia naturalnego! Czytaj dalej

  • 3253

    BAKING SODA + OPTYCZNY ROZJAŚNIACZ = MOC UŚMIECHU w paście do zębów whiteON DOUBLE WHITE

    Płynący z serca uśmiech sprawia, że wyglądamy atrakcyjnie, nasze rysy łagodnieją, a twarz staje się rozpromieniona. Wiemy, że śmiech poprawia nastrój i wywołuje uczucie szczęścia. Jest naukowo udowodnione, że podczas uśmiechu nasz mózg uwalnia endorfiny. Dlatego im więcej się uśmiechasz, tym lepsze są Twoje relacje z innymi. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/