Sukces trzeciej edycji targów CosmeticBusiness Poland

W dniach 26 i 27 września br. odbyła się trzecia edycja targów CosmeticBusi-ness Poland. Wysoka frekwencja odwiedzających i pozytywne opinie wystaw-ców są potwierdzeniem sukcesu tej młodej na polskim rynku imprezy targowej. Wspólny termin z targami HPCI umożliwił po raz kolejny prezentację w jednym miejscu i czasie oferty dla wszystkich etapów produkcji kosmetyków. W hali numer 4 Warszawskiego Centrum EXPO XXI najnowszą ofertę produktów i usług dla branży kosmetycznej i detergentowej zaprezentowało w sumie ponad 280 wystawców oraz reprezentowanych marek i firm.

„Przez ostatnie dwa lata targi CosmeticBusiness Poland oraz organizowane równocześnie targi HPCI ugruntowały na polskim rynku swoją pozycję najważniejszego miejsca spotkań dostawców dla przemysłu kosmetycznego z producentami kosmetyków i właścicielami marek. W tym roku udało nam się ponownie rozbudować targi - zwiększyć sprzedaną powierzchnię wystawienniczą oraz liczbę wystawców. Dzięki temu nasi odwiedzający mieli okazję zapoznać się z szerokim wachlarzem produktów i usług dla branży“, podsumowuje Markus Geisenberger, Dyrektor Generalny Leipziger Messe GmbH. „Duże zainteresowanie naszą imprezą ze strony wystawców i odwiedzających jest dla nas potwierdzeniem, że rozwijamy nasze targi we właściwym kierunku. Naszym długofalowym celem jest umocnienie pozycji CosmeticBusiness Poland jako wiodącej platformy wymiany kontaktów i inspiracji dla przemysłu kosmetycznego w Polsce i Europie wschodniej.“

Większa powierzchnia wystawiennicza i nowi wystawcy

Prezentowana podczas targów CosmeticBusiness Poland oraz HPCI oferta obejmuje cztery wiodące sektory, jakimi są surowce, private label, opakowania i usługi. W tym roku na zwiększonej, w porównaniu do zeszłorocznej edycji, powierzchni wystawienniczej obecnych było ponad 280 wystawców oraz firm i marek przez nich reprezentowanych. Do grona wystawców należały nie tylko rodzime firmy. 46%, czyli prawie połowę, wszystkich wystawiających się firm stanowiły przedsiębiorstwa zagraniczne, m.in. z Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii. W sumie duet targowy CosmeticBusiness Poland i HPCI gościł wystawców z 32 krajów.

Odwiedzający mogli zapoznać się z bogatą ofertą targową, w tym również z nowościami produktowymi prezentowanymi przez wiele nowych firm. W sektorze surowców, w ramach targów HPCI, po raz pierwszy znalazła się m.in. firma BASF i Ascot, natomiast w sektorze opakowań, w ramach targów CosmeticBusiness Poland, zaprezentowała się m.in. niemiecka firma Edelmann, hiszpańska firma Quadpack oraz francuska firma Altus, specjalizująca się w uszlachetnianiu opakowań. Z Polski po raz pierwszy obecne były m.in. firma Polpak i Katarzynki. Natomiast w sektorze produkcji na zlecenie i private label swoją premierę świętowała znana niemiecka firma Szaidel Cosmetic, polska firma Glancos, a także producent żeli UV do paznokci, firma Kulzer z Niemiec.

Osoby decyzyjne w gronie odwiedzających

Branżowy charakter targów oraz jasno określony zakres tematyczny to główne argumenty, dla których targi CosmeticBusiness Poland odwiedzane są przez osoby decyzyjne z branży kosmetycznej i detergentowej. W tym roku do grona odwiedzających należeli ponownie właściciele i zarządy firm oraz osoby reprezentujące działy rozwoju i zakupów.

„Nasza firma wystawiała się w tym roku na targach CosmeticBusiness Poland po raz pierwszy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z frekwencji na naszym stoisku oraz z jakości przeprowadzonych przez te dwa dni rozmów. Nasz główny cel, jakim było przedstawienie firmy Primera na polskim rynku jako producenta rozwiązań do systemów POS oraz rozwiązań dotyczących etykiet dla branży kosmetycznej, został w pełni zrealizowany”, mówi Christine Höhn, Sales Supervisor EMEA w firmie Primera Europe.

Targi CosmeticBusiness Poland budzą zainteresowanie nie tylko wśród krajowych firm. W tym roku 85% odwiedzających stanowili przedstawiciele branży z Polski. Pozostałe 15% to goście z zagranicy, łącznie aż z 27 krajów, m.in. z Ukrainy, Litwy i Czech.

Wysoka frekwencja podczas konferencji, Distributors Lounge oferuje wartość dodaną

„Obecność na targach CosmeticBusiness Poland i HPCI to obok rozmów z wystawcami, także możliwość wzięcia udziału w merytorycznych prezentacjach oraz branżowych konferencjach. Podczas obu dni targowych wszystkie oferowane przez nas wykłady i prezentacje cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony odwiedzających. Uczestnicy mieli okazję do zapoznania się z aktualną tematyką dotyczącą kierunków rozwoju branży oraz trendami na nadchodzący sezon 2019/2020”, relacjonuje Ivonne Simons, Dyrektor Targów CosmeticBusiness Poland.

Pierwszego dnia targów odbył się wykład francuskiej firmy Carlin Creative Trend Bureau „Trend drivers- Fall/Winter 2019/2020 ", prezentujący wpływ trendów w kolorystyce, motywach dekoracyjnych, modzie i stylu na rozwój nowych produktów kosmetycznych. W ramach HPCI CEE Technical Seminars przedstawione zostały innowacyjne składniki wykorzystywane do produkcji kosmetyków i detergentów, natomiast dyskusje dotyczące uregulowań prawnych związanych z tą tematyką prowadzone były podczas HPCI CEE Scientific Conference.

Drugiego dnia targów, 27 września, odbyła się organizowana przez firmę Aniflex konferencja opakowaniowa PACKAGING (R)EVOLUTION, podczas której eksperci zaprezentowali rozwiązania dotyczące projektowania, produkcji oraz uszlachetniania opakowań oraz przekazali najnowsze informacje dotyczące kierunków rozwoju sektora opakowań kosmetycznych.

Wartość dodaną targów stanowiły odbywające się po raz pierwszy, w ramach nowej strefy Distributors Lounge, spotkania matchmakingowe, skierowane do producentów kosmetyków i właścicieli marek kosmetycznych poszukujących dystrybutorów z różnych krajów. Cieszyły się one dużym zainteresowaniem głównie ze strony młodych, innowacyjnych marek z Polski.

Kolejna edycja targów CosmeticBusiness Poland odbędzie się w dniach 25 i 26 września 2019 roku w Warszawskim Centrum EXPO XXI.

Udostępnij materiał w

Podaj adres email
I nie przegap więcej żadnego wydarzenia

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2642

    RÓŻANY KREM NAWILŻAJĄCO-WYGŁADZAJĄCY 30+ z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2641

    RÓŻANY KREM ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY I NA POWIEKI z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2640

    Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company

    Natalia Szroeder uznawana jest za jedną z najzdolniejszych i najbardziej popularnych wokalistek młodego pokolenia. To artystka, która nie boi się wyzwań. Tym razem będziemy mogli zobaczyć ją w roli ambasadorki lakierów hybrydowych marki Nails Company. Czytaj dalej

  • 2623

    Przeciwzmarszczkowe Serum Maksymalnie Odmładzające Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS 100% KWAS HIALURONOWY

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2622

    Intensywnie - Liftingujący Krem - Koncentrat Regenerujący 60+ Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2621

    Ultranawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert Eveline Cosmetics

    Ultra nawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert marki Eveline Cosmetics błyskawicznie rewitalizuje, regeneruje i energizuje skórę. Czytaj dalej

  • 2620

    PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM REGENERUJĄCY Z serii MEN X-TRÊME anti-age

    Nowatorska formuła kremu oparta na zaawansowanej technologii TRIPLE FORCE X-TRÊME ANTI-AGE™ działa kompleksowo przeciw wszystkim oznakom starzenia się skóry oraz problemom skóry po goleniu. Zapewnia wielokierunkowe działanie redukujące zmarszczki i opóźniające proces starzenia się skóry. Intensywnie nawilża, odżywia, zwiększa dotlenienie komórek, dostarcza energii oraz zapewnia cerze świeży wygląd. Regeneruje, ujędrnia i napina skórę. Czytaj dalej

  • 2619

    LUKSUSOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE Z DROBINKAMI ZŁOTA z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    UKIERUNKOWANY LIFTING KORYGUJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI CIAŁA LUKSUSOWE SERUM UJEDRNIAJĄCE z formułą zawierająca kompozycje starannie wyselekcjonowanych składników aktywnych zapewnia efekt profesjonalnego liftingu i wysmuklenia sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, wzbogacona 24k złotem, wspiera odbudowę siatki kolagenowych włókien podporowych, wzmacniając strukturę skóry. Redukuje podskórna tkankę tłuszczową, uwypuklając zgrabne kształty ciała. Skoncentrowana formuła serum dzień po dniu przeciwdziała zwiotczeniu skóry, wyszczupla i pomaga modelować atrakcyjną sylwetkę. Efekt 14 dniowej kuracji to zmniejszona objętość tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie partii ciała objętych spadkiem sprężystości. Czytaj dalej

  • 2618

    LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE BRZUCH, UDA, POŚLADKI z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    ANTI-CELLULITE SHAPING EXPERT ZAAWANSOWANY RYTUAŁ SILNIE UJĘDRNIAJĄCY LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota zapewnia efekt precyzyjnego konturowania sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, pomaga modelować kształty ciała oraz intensywnie wygładza niedoskonałości problematycznych obszarów ciała spowodowane cellulitem. Dzień po dniu, serum pozwala udoskonalić kształty ciała, unosząc zwiotczałą skórę i przywracając jej naturalne napięcie. Rezultat: skóra ciała jest silnie ujędrniona, kontury ciała wymodelowane, o idealnych kształtach. Czytaj dalej

  • 2617

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota wykorzystuje efekt zaawansowanego nieinwazyjnego liftingu piersi. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, działa niczym biostymulator kolagenu, odbudowując siatkę włókien podporowych skóry i widocznie zwiększając napięcie oraz sprężystość biustu. Już po pierwszej aplikacji serum tworzy mikrosiateczkę liftingująca, zapewniając efekt maksymalnie uniesionych, zaokrąglonych piersi. Czytaj dalej

  • 2616

    EKSPRESOWY SAMOOPALACZ W ŻELU DO TWARZY I CIAŁA z serii SUMMER GOLD Eveline Cosmetics

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma żelu samoopalającego to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

  • 2575

    Profesjonalna pielęgnacja z organicznym olejem arganowym Intensywna odbudowa włosów na wiosnę!

    Laboratorium Naukowo- Technologiczne MARION opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E. W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów. Czytaj dalej

  • 2555

    Przyspieszacz opalania na plażę i do solarium SPF 10 makadamia & kukui oils

    PRZYSPIESZACZ OPALANIA NA PLAŻĘ I DO SOLARIUM o jedwabistej, szybko wchłaniającej się formule z fotostabilnym filtrem SPF 10, aktywuje procesy opalania w skórze i w krótkim czasie pozwala osiągnąć intensywny, złocisty odcień opalenizny. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/