Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów.

Od wielu lat marka Nails Company wzbogaca portfolio swoich produktów, zgodnie ze zmieniającymi się trendami i zapotrzebowaniem użytkowniczek. W sezonie wiosna - lato 2017 nie mogło zabraknąć więc szalonej zabawy kolorami, która zaowocowała stworzeniem dziesięciu lakierów z linii Veneziana Collection. To ukłon w kierunku urokliwych Włoch – kraju wiecznego optymizmu, ognistego temperamentu oraz... słynących ze zjawiskowej urody kobiet.

Wiosenno - wakacyjny lookbook Nails Company otwierają zachwycające świeżością odcienie niebieskiego. Pudrowy błękit typu baby blue z serii Cielo Veneziano nada się zarówno na co dzień, jak i do mało formalnej pracy. Kojarzony z turkusem karaibskiego morza Mare turchese przepięknie zharmonizuje się z połyskującą biżuterią, zaś jaskrawy Buona notte będzie doskonale współgrać ze skórą muśniętą opalenizną. Dla miłośniczek romantycznej i dziewczęcej palety kolorów, marka przygotowała swoistą wariację na temat różów. Od jaskrawości gumy do żucia linii Amore Mio, poprzez słodki baby pink  Bella donna, aż do wpadającego w beż, naturalnie delikatnego odcienia Rosato. Perfekcyjnie wykonany manicure w takiej odsłonie poprawi humor lepiej niz zakupy czy pudełko lodów. Ukłonem w kierunku odważnych i nie obawiających się eksperymentować użytkowniczek jest zaś seria złożona z kipiących od intensywności neonów. Kolor zachodzącego słońca Tramonto Veneziano to natychmiastowe skojarzenie z latem i egzotycznymi wakacjami,  kanarkowa żółć Dolce Vita dodaje energii oraz optymizmu, fiolet Passione to prawdziwy synonim luksusu, zaś zieleń Avocado spodoba się Paniom, które cenią sobie powiew świeżości i z optymizmem patrzą na świat.

„Każdego sezonu Nails Company stara się pozytywnie zaskoczyć użytkowniczki nową kolekcją lakierów. W trendach na wiosnę / lato 2017 postawiliśmy więc na bardzo kobiece, żywiołowe odcienie. Chcemy przez to pokazać, że warto odważnie bawić się kolorami i eskperymentować z paletą barw. W końcu nadchodzące ciepłe dni to idealny moment, by rozbudzić się do życia, a soczyście kolorowy manicure wprawi nas w iście wakacyjny, optymistyczny nastrój.” - komentuje Dobrosława Lewkiewicz (właściciel & instruktor Nails Company).

Filozofia Nails Company opiera się nie tylko na tworzeniu doskonałych jakościowo lakierów hybrydowych. Marka posiada w swoim portfolio również akcesoria niezbędne do wyposażenia każdego salonu: pędzelki, pilniki, lampy oraz linię perfumowanych balsamów, kremów, parafin, maseł shea i oliwek. Nails Company dla swoich użytkowniczek oferuje dodatkowo profesjonalne warsztaty i szkolenia ze zdobienia paznokci.

Oficjalna strona marki: www.nailscompany.eu.


Kontakt dla mediów:

Klaudia Sukiennik                                                                        

PR Manager                                                                                  

M: +48 666 885 993                                                                             

E: k.sukiennik@fc-group.pl                                                       

 

Anna Adamiak

Koordynator projektu

M: +48 501 641 238

E: a.adamiak@oxymanagement.pl

Udostępnij materiał w

Podaj adres email
I nie przegap więcej żadnego wydarzenia

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

  • 2575

    Profesjonalna pielęgnacja z organicznym olejem arganowym Intensywna odbudowa włosów na wiosnę!

    Laboratorium Naukowo- Technologiczne MARION opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E. W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów. Czytaj dalej

  • 2555

    Przyspieszacz opalania na plażę i do solarium SPF 10 makadamia & kukui oils

    PRZYSPIESZACZ OPALANIA NA PLAŻĘ I DO SOLARIUM o jedwabistej, szybko wchłaniającej się formule z fotostabilnym filtrem SPF 10, aktywuje procesy opalania w skórze i w krótkim czasie pozwala osiągnąć intensywny, złocisty odcień opalenizny. Czytaj dalej

  • 2554

    LUKSUSOWE MGIEŁKI SAMOOPALAJĄCE DO TWARZY I CIAŁA

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma mgiełki samoopalającej to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2553

    Ochronny krem do twarzy FAMILY 50 SPF UVA+UVB Eveline Cosmetics

    Wysoko wodoodporny ochronny krem do twarzy z filtrami SPF 50 UVA/UVB zapewnia skuteczną, szeroką ochronę skóry twarzy, szyi i dekoltu przed promieniami słonecznymi oraz fotostarzeniem. Czytaj dalej

Czytaj inne

FACEBOOK

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/