POZNAJ ENERGIĘ ZAKORZENIONĄ W SERCU SZWAJCARSKICH LASÓW - VICTORINOX WOOD: NOWY ZAPACH DLA MĘŻCZYZN

Szwajcarskie lasy słyną z malowniczej scenerii, rześkiego powietrza i dziewiczej natury. Ich wszechobecny spokój zaprasza do ucieczki przed pędem codzienności, zachęca do zatrzymania się na moment i zjednoczenia z naturą. To właśnie charakter szwajcarskich lasów był inspiracją marki Victorinox do stworzenia zapachowej kompozycji Wood, w której bogate akordy drzewne łączą się ze świeżymi nutami owocowymi.

Właściwie dobrany zapach, podkreśla osobowość. Może wyeksponować siłę, podkreślić atuty, jak dobrze skrojony garnitur czy odpowiednio dobrana koszula. Nowe perfumy Victorinox stworzono dla odważnych mężczyzn, którzy prowadzą miejski styl życia, pełen codziennych wyzwań, a jednocześnie czerpiących energię i równowagę z kontaktu z naturą.

Nuta zapachowa

Wood to zapach, w którym pogodne nuty esencji cytrynowej łączą się z orzeźwiającą szałwią muszkatołową. W intensywnej, oplatającej nucie serca unoszą się ciepłe i ziemiste akordy szwajcarskiego drzewa orzechowego, które wraz z drewnem cedrowym z upcyklingu wnoszą żywiołową energię spowitą w balsamiczne tony. W kompozycji bazy, zmysłowe nuty zielonego mchu drzewnego oraz intensywnie kremowej żywicy benzoesowej roztaczają aurę nieustraszonej siły natury.

Zapach został stworzony przez Marypierre Julien i Yanna Vasniera z Givaudan – największego na świecie producenta substancji zapachowych do kosmetyków.

W duchu zrównoważonego rozwoju

Marka Victorinox od początku swojego istnienia stara się działać w głębokiej symbiozie z naturą. Dlatego też do produkcji perfum Wood wykorzystano innowacyjny proces w duchu zrównoważonego rozwoju, który inspirowany pięknem przyrody, oferuje doskonałą synergię natury i nauki. Technologia Headspace umożliwia wychwycenie z powietrza cząsteczek zapachowych otaczających rośliny, kwiaty oraz pozostałą florę. Cząsteczki te łączone są przy pomocy niezwykle czułego i innowacyjnego sprzętu analitycznego, który skutecznie odwzorowuje naturalny zapach, pozostawiając roślinność całkowicie nietkniętą. Technologia Headspace stanowi zrównoważoną, przyjazną środowisku alternatywę dla tradycyjnej ekstrakcji zapachu.

Zapach Wood sprzedawany jest w postaci wody toaletowej o pojemności 100 ml. Do jego produkcji wykorzystano drewno cedrowe pochodzące z upcyklingu. Jest produktem wegańskim, nietestowanym na zwierzętach. Wszystkie zapachy Victorinox – począwszy od fazy projektowania po produkcję – wytwarzane są w Szwajcarii z najwyższej jakości składników. Dostępne w salonach stacjonarnych Victorinox oraz sklepach partnerskich.

 

SZCZEGÓŁY

  • Zapach inspirowany siłą żywiołów, zakorzenionych w sercu szwajcarskich lasów.
  • Kompozycja zapachu łączy świeżą esencję cytrynową w nucie głowy, ciepłe, szwajcarskie drzewo orzechowe w nucie serca oraz zmysłowy mech drzewny w nucie bazy.
  • Zrównoważony zapach pochodzący z odzyskanego i upcyklingowanego drewna.
  • Produkt wegański i nietestowany na zwierzętach.
  • Wyprodukowany w Szwajcarii z najwyższej jakości surowców.
  • Woda toaletowa 100 ml
  • Cena detaliczna: 360 PLN

 

 

Perfumy można kupić w stacjonarnych sklepach Victorinox lub przez stronę https://www.victorinox.com/pl/pl.

Udostępnij materiał w

Aktualne wydanie

ONe | B2B in ONe

Nowości kosmetyczne

Czytaj inne

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/
  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/