Polski startup chce poprawić satysfakcję z życia intymnego kobiet

W pojedynkę, w nowym związku czy w wieloletnim małżeństwie – intymność jest szalenie ważna dla budowania relacji, dobrego samopoczucia, a często też zdrowia fizycznego i psychicznego. Jednak aż 55% kobiet cierpi z powodu zaburzeń pożądania, a wiele z nich nie odczuwa przyjemności z seksu.

Na szczęście, coraz więcej kobiet odważnie mówi o tematach wcześniej postrzeganych jako tabu – pożądaniu, spełnieniu w obszarach seksualnych czy akceptacji własnego ciała. Dla tych, które coraz śmielej eksplorują temat szeroko rozumianej seksualności z pomocą przychodzi LOVA. Startup, który stworzył gamę produktów dla wsparcia doznań, przyjemności i zdrowia intymnego, a także pierwszą w Polsce aplikacją z audio-erotykami, które pobudzą wyobraźnię i będą odpowiedzią na fantazje Polek.

 

W trosce o przyjemność kobiet

Jak podaje Journal of Sex and Marital Therapy – tylko 18,4% kobiet doświadcza orgazmu w trakcie seksu waginalnego, a aż 59% kobiet zdarzyło się udawać orgazm. Z drugiej jednak strony – blisko 2 mld kobiet regularnie się masturbuje, a w ostatnich latach na popularności zyskuje literatura erotyczna, stawiająca na zmysłowe wrażenia słuchowe i pozostawiająca pole do fantazjowania zarówno w pojedynkę, jak i w duecie. Wnioski nasuwają się same: Polki chcą czuć i przeżywać więcej, ale też wiedzieć więcej na temat swojej cielesności i zdrowia intymnego. Widząc te trendy, Iwona Połatyńska – jedna z założycielek LOVA, wpadła na pomysł stworzenia marki, która kompleksowo zadba o satysfakcję seksualną kobiet, proponując holistyczne podejście do tematu zdrowia intymnego i edukacji rynku w tym zakresie

– Impulsem do stworzenia LOVA były nasze szczere rozmowy z kobietami w każdym wieku, ich historie i doświadczenia oraz wyniki przeprowadzonych przez nas badań – wyjaśnia Połatyńska, która stoi już za sukcesem kilku innych startupów z branży wellness i edukacji. – We współpracy z ekspertami opracowałyśmy produkty pielęgnacyjne, które wspierają zdrowie intymne kobiet oraz potęgują doznania seksualne. Chcemy, żeby każda kobieta mogła czerpać pełną radość ze zbliżeń – dodaje.

Więcej niż pielęgnacja

Jednak sama linia produktów pielęgnacyjnych to dopiero początek. Misją LOVA jest poprawa jakości życia seksualnego Polek. Marka zamierza ją wypełniać poprzez lekką w odbiorze edukację, przełamywanie tabu, ale też dostarczając suplementy diety zwiększające libido. Już teraz w Podcaście Intymnym, dostępnym na YouTube i Spotify oraz w aplikacji mobilnej, ceniona ekspertka Kamila Raczyńska i dziennikarka Aga Kozak wraz z gośćmi obalają mity, jakie narosły wokół kobiecej seksualności. Z humorem i dystansem rozmawiają o seksie m.in.: z Mariolą Bojarską-Ferenc, Eweliną Tyszko-Bury czy Pauliną Klepacz. 

– Seks powinien być przyjemnym i soczystym doznaniem dla zmysłów, bez bólu, dyskomfortu czy podrażnień – mówi Kamila Raczyńska, edukatorka seksualna i menstruacyjna związana z LOVA. – Dlatego edukujemy w zakresie zdrowia intymnego i chcemy pracować nad świadomością ciała kobiet, a także zmian zachodzących w sferze intymnej i seksualnej na przestrzeni czasu czy przebytych ciąż.

Światło dzienne właśnie ujrzała aplikacja LOVA: opowiadania erotyczne – pierwsza taka w Polsce platforma z erotycznymi opowiadaniami w formie audio, które pobudzą sensualność i wyobraźnię Polek. Aplikacja jest do pobrania w sklepach App Store oraz Google Play, a dla klientów sklepu LOVA dostępna bezpłatnie przez 30 dni. – Data uruchomienia aplikacji tuż przed dniem kobiet jest nieprzypadkowa. To forma prezentu od nas, założycielek LOVY, dla wszystkich kobiet szukających nowych doznań – podsumowuje Połatyńska.

* * *

O LOVA

LOVA to firma oferująca kosmetyki i suplementy diety dla kobiet, mające na celu poprawę jakości ich życia seksualnego. W skład naszej oferty wchodzą produkty fizyczne (olejek intymny, serum intymne, suplementy wspierające libido) oraz aplikacja, w której kobiety znajdą materiały edukacyjne oraz nagrania opowiadań erotycznych, pozwalające na odkrywanie przyjemność z obcowania z samą sobą. Więcej informacji na temat aplikacji i produktów fizycznych LOVA dostępnych jest na stronie: www.lova.care.pl

Udostępnij materiał w

Zobacz aktualne wydanie

Nowości kosmetyczne

  • 4474

    Naturalna pielęgnacja skóry malucha. Opieka, która koi i wspiera

    Skóra noworodka to ta najdelikatniejsza i wymagająca najbardziej troskliwej opieki już od pierwszych dni życia. Dwa kluczowe wyzwania, jakie stoją przed opiekunami maluchów, to zapewnienie skórze dziecka optymalnych warunków dla rozwoju naturalnej odporności oraz zapobieganie podrażnieniom. Jak twierdzą eksperci, równie ważna, jak dobór najlepszych składników, jest wiedza na temat potrzeb skóry dziecka. Czytaj dalej

  • 4473

    LIMITOWANE NOWOŚCI ZIAJA NA LATO

    Energetyczne, odświeżające, lekkie, szybko wchłaniające się i poręczne. Do tego wegańskie i z wysokimi indeksami naturalności. Arbuz i mirabelka - to nasi przyjaciele w nadchodzącym letnim sezonie. Czytaj dalej

  • 4469

    Olejek do ust od Your KAYA - efekt glow i dogłębne nawilżenie gwarantowane

    Your KAYA, rozszerza swoją kosmetyczną ofertę o nowość – olejek do ust z efektem glow. Nowy produkt pozostawia na ustach błysk tafli o pobudzającej zmysły woni toffi. Aż chce się je malować, wąchać i całować! Czytaj dalej

  • 4468

    Kwas laktobionowy, pantenol i alantoina. Łagodzące trio do kąpieli malucha

    Kąpiel niemowlaka to jeden z najważniejszych i najprzyjemniejszych rytuałów... ale także element pielęgnacji, który jest kluczem do zdrowia oraz komfortu dziecka w pierwszych dniach życia. Kosmetolodzy wskazują na składniki łagodzące i nawilżające jako must-have w codziennej kąpieli malucha – a zatem na pantenol, alantoinę i niezawodny kwas laktobionowy. Czytaj dalej

  • 4467

    Jak szybko zapuścić włosy? Najlepsze sposoby polecane przez trychologa

    Długie, gęste włosy od zawsze były symbolem piękna i atrakcyjności. Dlatego nie dziwi fakt, że wiele osób pragnie zapuścić je w jak najkrótszym czasie. Każdy z nas ma unikalny cykl wzrostu włosów, który determinowany jest przez genetykę, styl życia, stan zdrowia, codzienne nawyki oraz inne czynniki. Niektórzy cieszą się szybkim przyrostem, osiągając długie kosmyki w krótkim czasie, podczas gdy u innych ten proces może potrwać o wiele dłużej. Ważne jest, aby zachować cierpliwość w trakcie zapuszczania włosów. Czytaj dalej

  • 4466

    Lato 2023 – najmodniejsze cięcia, kolory i stylizacje włosów

    Wymarzone zagraniczne wyjazdy, muzyczne festiwale i długie, wieczorne, wyjścia – to wszystko czeka nas latem i na wszelkich tego typu okazjach pragniemy wyglądać spektakularnie, w zgodzie z aktualnymi trendami. Jak kształtują się te dotyczące włosów? Strzyżenie, koloryzację i stylizację łączy w tym sezonie jedno hasło – naturalność. L’Oréal Professionnel Paris podpowiada, jak wykorzystać ten trend i podkreślić naturalne piękno włosów, by uzyskać najbardziej efektowny rezultat. Czytaj dalej

  • 4465

    Odpowiednia higiena podczas miesiączki to wyraz troski o swoje zdrowie

    Tradycyjne produkty do higieny podczas menstruacji mogą podrażniać, powodować infekcje, przynosić ból, dyskomfort, problemy z zajściem i utrzymaniem ciąży, a także powodować poważne choroby. Dlatego wybór odpowiednich środków higienicznych jest niezwykle ważny dla kobiet. Kiedy stosujemy organiczne i certyfikowane podpaski, tampony lub wkładki GingerOrganic nasze miejsca intymne mają kontakt tylko z czystą, organiczną bawełną i niczym więcej, bez substancji chemicznych, chloru, dioksyn oraz alergizujących składników zapachowych. To najlepszy wybór dla naszego zdrowia i komfortu. I wyraz troski o siebie. Czytaj dalej

  • 4460

    Naturalne kosmetyki dla dzieci 4organic Kajko i Kokosz - zabawa w kąpieli

    Dzień Dziecka już za parę dni. Nowe warianty naturalnych kosmetyków dla dzieci 4organic Kajko i Kokosz sprawią, że kąpiel staje się ciekawą zabawą. Czytaj dalej

  • 4459

    Yope świętuje premierę "Małej Syrenki" Disneya

    Z okazji kinowej premiery „Małej syrenki” Disneya marka YOPE promuje produkty do włosów z serii Bounce. Czytaj dalej

  • 4458

    Soczysta truskawka w domowym SPA dla włosów. Pielęgnacja w stylu królowej lata

    Truskawka to królowa pierwszych dni lata – soczysta, pachnąca i pełna witamin. Kochamy truskawkę! Eksperci podpowiadają, że nasze włosy także doceniają bogactwo, jakie niesie ze sobą ten słodki owoc. Truskawka w domowej pielęgnacji włosów oznacza oczyszczenie, wzmocnienie i perfekcyjną rewitalizację. Tak samo skuteczna, jak smaczna…. Naturalnie! Czytaj dalej

  • 4457

    Gdy pojawi się intymny problem

    Jakie mogą być przyczyny dolegliwości okolic intymnych? Jak im zaradzić i jakie warto zastosować preparaty, aby zażegnać problem? Czytaj dalej

  • 4456

    Perfumy CHOPIN – nowa odsłona strony internetowej marki

    Strona internetowa Chopinperfumes.com zyskała nowe oblicze. Nowa odsłona strony związana jest z premierą kolekcji perfum dla kobiet marki Chopin, których ambasadorką jest Natalia Kukulska. Wody perfumowane Chopin Perfumes dla niej i dla niego to olfaktoryczna interpretacja kompozycji Mistrza, z których każda opowiada własną historię i tworzy wiele różnych warstw emocji. Czytaj dalej

  • 4454

    Mądrość Matki Natury dla przyszłych i obecnych mam

    Matka natura, tak jak i YOPE wie, co dobre dla jej dzieci. Linia pielęgnacyjna MAMA CICA powstała w odpowiedzi na potrzeby kobiet w ciąży i mam niemowlaków. Każdy z produktów czerpie z regeneracyjnych właściwości naturalnych składników, potwierdzonych badaniami naukowymi. Czytaj dalej

  • 4453

    Wcierki w pielęgnacji PEH. Proteiny i humektanty w naturalnych mgiełkach

    Rynek beauty oszalał na punkcie świadomej pielęgnacji włosów. Skrót PEH pojawia się w wypowiedziach trychologów i kosmetologów ekstremalnie często. I słusznie! Odpowiedni balans protein, emolientów oraz humektantów to bowiem podstawa zdrowego i pięknego wyglądu fryzury. Eksperci podpowiadają, że w przypadku pielęgnacji PEH nie powinniśmy zapominać o naturalnych wcierkach. Czytaj dalej

  • 4452

    Zdrowa opalenizna

    Lekko przybrązowiona skóra, ale jędrna, elastyczna i nawilżona. Bez poparzeń, bez przebarwień. Tak wygląda zdrowa opalenizna. Jak ją osiągnąć? Czytaj dalej

Czytaj inne

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/
  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  https://wsiiz.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/