Nowości produktowe oraz bogaty program merytoryczny na Targach PCI Days 2019!

Rozpoczynamy odliczanie do premierowych, ale niezwykle wyczekiwanych Targów w branży farmaceutycznej i kosmetycznej, które odbędą się w dniach 15 i 16 maja 2019 r. w Warszawie.

Do Targów PCI Days 2019 pozostało niespełna 1.5 miesiąca, lista wystawców została już zamknięta, a program merytoryczny wypełniony po brzegi ciekawymi, inspirującymi i naukowymi wykładami merytorycznymi. Podczas dwóch dni targowych wystawcy zaprezentują nowości produktowe, innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz trendy na sezon 2019/2020. Swoją ofertę zaprezentują dostawcy opakowań, surowców produkcyjnych, wyposażenia laboratoriów badawczych, maszyn, technologii, etykietowania i znakowania oraz usług outsourcingowych.

Targi PCI Days 2019 cieszą się ogromnym zainteresowaniem nie tylko wśród polskich producentów. Znaczące miejsce na targach zajmą międzynarodowe firmy, takie jak: Marchesini Group – światowy lider w projektowaniu i produkcji maszyn oraz kompletnych linii do pakowania zarówno produktów farmaceutycznych, jak i kosmetycznych, Roeper – dystrybutor naturalnych surowców z całego świata, CABKA, HLP Klearfold, belgijski Capsugel/Lonza, finlandzka firma laboratoryjna LabVantage, włoskie firmy SEA Vision z sektora IT i PQE Group, francuska firma Medelpharm oraz Bürkert z Austrii, a także OMAG z Włoch.

Pełna lista wystawców dostępna jest na stronie: www.pcidays.pl

Ochrona informacji w branży farmaceutycznej – modele, rekomendacje i wytyczne
– Joanna Uchańska – Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna

Patentowanie leków – co warto patentować, jakie są sposoby ochrony wynalazków w branży farmaceutycznej?
– dr Magdalena Tagowska, Patpol Kancelaria Patentowa Sp. z o.o.

Media procesowe w przemyśle farmaceutycznym
– Robert Wójcik, Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.

Projektowanie i optymalizacja procesu produkcyjnego w oparciu o ocenę ryzyka
- Krystian Stempniak, Adamed Sp. z o.o.

Statystyka w jakości
– Agnieszka Wilczyńska-Zuchora, Takeda Pharma Sp. z o.o.

Wizualna przewaga konkurencyjna opakowań w lekach OTC i suplementach diety
– Iwona Studzińska, Etigraf Sp. z o.o.

CDMO – kontraktowe wytwarzanie i rozwój
– Curtis Health Caps Sp. z o.o.

Wielki świat substancji rozsadzających
– Agnieszka Szpikowska, Sonja Bauhuber, Rettenmaier Polska Sp. z o.o.

"Audit Trail review” w Kontroli Jakości i na Produkcji – podejście praktyczne
– Michał Gasztych, Novartis Poland Sp. z o.o.

Kapsułki żelatynowe czy HPMC? Wybór odpowiedniego polimeru: rodzaje oraz ich zastosowanie w lekach oraz suplementach diety
– Paweł Gruszczyński, Capsugel/Lonza Pharma & Biotech

Wzrost bezpieczeństwa pacjentów, dzięki serializacji farmaceutyków. Pierwsze miesiące doświadczeń rynku po wprowadzeniu systemu weryfikacji autentyczności leków
– Dr Michał Kaczmarski, Prezes Krajowej Organizacji Weryfikacji Autentyczności Leków (KOWAL)

Jakie wyzwania występują w koncernach farmaceutycznych podczas wdrażania systemów CRM i innowacyjnych rozwiązań z sektora digital?
– Radosław Marter, One2tribe Sp. z o.o.

Znaczenie znaków towarowych w budowaniu wartości firm kosmetycznych
– Joanna Piłka, Patpol Kancelaria Patentowa Sp. z o.o.

Ochrona opakowań kosmetycznych – jak to robić dobrze i zabezpieczać się przed konkurencją?
– Joanna Uchańska, Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna

Kierunki rozwoju produktów do pielęgnacji i koloryzacji włosów – oczekiwania konsumentów vs. kreowanie potrzeb?
– Magdalena Krulikowska, Scientific & Regulatory Adviser PL, Henkel Beauty Care

Nowe marki kosmetyczne. Urodzaj czy klęska urodzaju
– Łukasz Barbacki, Barbacki Consulting

Problemy w czasie powiększania skali procesów technologicznych / Kosmetyczny scale up
– Magdalena Mysłek, N Cosmetics

Potencjał w kreatywności
– dr Grzegorz Nawrot, Bech Packaging Sp. z o.o.

Airless dispenser - Najnowocześniejsze opakowanie dla kosmetyków i produktów farmaceutycznych
– Unicom International Sp. z o.o.

Nowe kryteria hipoalergiczności produktów kosmetycznych
– Michał Abendrot, Dr Koziej Sp. z o.o. Sp. K.

Kombinacja metalizacji próżniowej i lakierowania UV – kosztowna rewolucja czy kreatywny rozsądek?
– Magdalena Metzler, Politech Sp. z o.o.

Naturalny? Organiczny? Ekologiczny? O trendach oraz faktach i mitach w przemyśle kosmetycznym
– Katarzyna Pękala, L’Oréal Polska Sp. z o.o.

O gustach się nie dyskutuje… – jakie opakowanie kosmetyków kupią konsumenci generacji od X do Z
– Iwona Studzińska, Etigraf Sp. z o.o.

Mikrobiom skóry. Fascynujące odkrycia promujące holistyczne piękno
– Antoni Mikołajczyk, CRODA Poland Sp. z o.o.

Microplastic replacement in cosmetics and natural alternatives to synthetic powders
– Alma Karina Martinez Morales, Kamila Daras, Rettenmaier Polska Sp. z o.o.

Nowatorskie metody potwierdzania deklaracji marketingowych
– dr Piotr Nowaczyk – dr Nowaczyk Laboratorium Badań Kosmetyków Sp. z o.o.

 

Ale to nie wszystko!

Przedstawione powyżej wykłady merytoryczne to nie wszystko. Szykujemy dla Państwa jeszcze kilka mocnych punktów w programie, o których poinformujemy niebawem. Szczegółowy i kompletny program merytoryczny dostępny będzie wkrótce na naszej stronie internetowej: www.pcidays.pl

Inspirujące wystąpienia i warsztaty

Targi to nie tylko poznawanie trendów i nawiązywanie nowych kontaktów, to również doskonałe miejsce do poszerzania wiedzy. W ramach dwóch Stref Inspiracji odbędzie się szereg istotnych i ciekawych wykładów merytorycznych, które zostaną wygłoszone przez cenionych ekspertów z branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Panel dla zakupowców

W ramach targów dodatkowo odbędzie się wykład oraz trzygodzinne warsztaty skierowane do najwyższej kadry managerskiej, dyrektorów zakupów, dyrektorów fabryk, pod których podlegają zakupy, dyrektorów łańcucha dostaw, logistyki czy zaopatrzenia, kierowników / managerów kategorii zakupowych. Godzinny wykład, który poprowadzi Agnieszka Piątkowska, ceniona ekspertka ds. rekrutacji, dyplomowana asesor, a także twórczyni modelów kompetencyjnych i programów rozwojowych dla kadry zakupowej, poświęcony będzie budowaniu skutecznych zespołów zakupowych.

Przedmiotem wykładu będzie omówienie najczęściej występujących struktur organizacji zakupowych. Przedstawione zostaną różne role, jakie mogą pełnić w przedsiębiorstwie (operacyjna/ taktyczna / strategiczna). Wykładowca skupi się także na przyszłości funkcji zakupowej oraz kompetencjach poszczególnych członków zespołu zakupowego w zależności od tego, jakie role pełnią.

Podczas warsztatów omówione zostaną narzędzia do planowania strategii zakupowej i wybrane elementy procesu zarządzania kategorią zakupową. Zaprezentowane zostanie kilka istotnych analiz, które należy przeprowadzić w celu stworzenia efektywnej strategii zakupowej danej kategorii. Poruszony będzie również temat zarządzania ryzykiem w definiowaniu strategii oraz budowania relacji z dostawcami.

Warsztaty poprowadzi Renata Olszewska–Jedynak, która jest menadżerem ds. zakupów i ekspertką z ponad 20-letnim doświadczeniem w globalnych organizacjach sektora FMCG. Przez ponad 5 lat piastowała rolę liderki kategorii opakowań na region EMEA, przeprowadziła szereg projektów związanych z LCCS, kwalifikacją i wdrażaniem nowych dostawców, racjonalizacją bazy dostawców, opracowaniem i wdrażaniem strategii sourcingowych, rozwojem dostawców i SRM, a także zarządzaniem ryzykiem oraz NPD.

Do zobaczenia na Targach!

Majowe spotkanie będzie obfitowało w wiele ciekawych wykładów oraz prezentacji. Już teraz zapraszamy do udziału w tym długo wyczekiwanym przez branżę wydarzeniu. Widzimy się 15 maja w Warszawie w EXPO XXI, w hali nr 4.

Wstęp bezpłatny – zarejestruj się już dziś!

Udostępnij materiał w

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2938

    Pielęgnacja okolic oczu. Delikatna skóra pod specjalnym nadzorem

    Piękne spojrzenie wymaga pięknej oprawy i nie chodzi nam w tym momencie o wystrzałowy makijaż. Skóra w okolicach oczu jest niezwykle delikatna, niemal pozbawiona gruczołów łojowych, co sprawia, że starzeje się najszybciej. Dodatkowo wszystkie wiemy, że śmiech to zdrowie, ale nawet ono ma swoją cenę… Ale na pewno nie będziemy nikogo zniechęcać do rozdawania uśmiechów, wręcz przeciwnie. Więc co zrobić, żeby zjeść ciastko i mieć ciastko? Czytaj dalej

  • 2929

    BIO warto - kremowa odsłona piękna

    Niedawno na rynku pojawiła się nowa seria kosmetyków BioDermic Dermocosmetics sygnowanych hasłem „BIO warto”. Marka podkreśla, że warto, „bio” udoskonalone receptury kosmetyków pozwalają uzyskać efekty zbliżone do profesjonalnych zabiegów kosmetycznych i sprawić by skóra była piękna i zdrowa. W czym tkwi sekret? Czytaj dalej

  • 2642

    RÓŻANY KREM NAWILŻAJĄCO-WYGŁADZAJĄCY 30+ z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2641

    RÓŻANY KREM ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY I NA POWIEKI z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2640

    Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company

    Natalia Szroeder uznawana jest za jedną z najzdolniejszych i najbardziej popularnych wokalistek młodego pokolenia. To artystka, która nie boi się wyzwań. Tym razem będziemy mogli zobaczyć ją w roli ambasadorki lakierów hybrydowych marki Nails Company. Czytaj dalej

  • 2623

    Przeciwzmarszczkowe Serum Maksymalnie Odmładzające Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS 100% KWAS HIALURONOWY

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2622

    Intensywnie - Liftingujący Krem - Koncentrat Regenerujący 60+ Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2621

    Ultranawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert Eveline Cosmetics

    Ultra nawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert marki Eveline Cosmetics błyskawicznie rewitalizuje, regeneruje i energizuje skórę. Czytaj dalej

  • 2620

    PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM REGENERUJĄCY Z serii MEN X-TRÊME anti-age

    Nowatorska formuła kremu oparta na zaawansowanej technologii TRIPLE FORCE X-TRÊME ANTI-AGE™ działa kompleksowo przeciw wszystkim oznakom starzenia się skóry oraz problemom skóry po goleniu. Zapewnia wielokierunkowe działanie redukujące zmarszczki i opóźniające proces starzenia się skóry. Intensywnie nawilża, odżywia, zwiększa dotlenienie komórek, dostarcza energii oraz zapewnia cerze świeży wygląd. Regeneruje, ujędrnia i napina skórę. Czytaj dalej

  • 2619

    LUKSUSOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE Z DROBINKAMI ZŁOTA z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    UKIERUNKOWANY LIFTING KORYGUJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI CIAŁA LUKSUSOWE SERUM UJEDRNIAJĄCE z formułą zawierająca kompozycje starannie wyselekcjonowanych składników aktywnych zapewnia efekt profesjonalnego liftingu i wysmuklenia sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, wzbogacona 24k złotem, wspiera odbudowę siatki kolagenowych włókien podporowych, wzmacniając strukturę skóry. Redukuje podskórna tkankę tłuszczową, uwypuklając zgrabne kształty ciała. Skoncentrowana formuła serum dzień po dniu przeciwdziała zwiotczeniu skóry, wyszczupla i pomaga modelować atrakcyjną sylwetkę. Efekt 14 dniowej kuracji to zmniejszona objętość tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie partii ciała objętych spadkiem sprężystości. Czytaj dalej

  • 2618

    LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE BRZUCH, UDA, POŚLADKI z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    ANTI-CELLULITE SHAPING EXPERT ZAAWANSOWANY RYTUAŁ SILNIE UJĘDRNIAJĄCY LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota zapewnia efekt precyzyjnego konturowania sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, pomaga modelować kształty ciała oraz intensywnie wygładza niedoskonałości problematycznych obszarów ciała spowodowane cellulitem. Dzień po dniu, serum pozwala udoskonalić kształty ciała, unosząc zwiotczałą skórę i przywracając jej naturalne napięcie. Rezultat: skóra ciała jest silnie ujędrniona, kontury ciała wymodelowane, o idealnych kształtach. Czytaj dalej

  • 2617

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota wykorzystuje efekt zaawansowanego nieinwazyjnego liftingu piersi. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, działa niczym biostymulator kolagenu, odbudowując siatkę włókien podporowych skóry i widocznie zwiększając napięcie oraz sprężystość biustu. Już po pierwszej aplikacji serum tworzy mikrosiateczkę liftingująca, zapewniając efekt maksymalnie uniesionych, zaokrąglonych piersi. Czytaj dalej

  • 2616

    EKSPRESOWY SAMOOPALACZ W ŻELU DO TWARZY I CIAŁA z serii SUMMER GOLD Eveline Cosmetics

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma żelu samoopalającego to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/