Nowe marki w portfolio i obiecujące partnerstwa – Grupa L’Oréal stawia na rozwój kosmetycznego biznesu śledząc i odpowiadając na trendy oraz nawiązując strategiczne partnerstwa

Ostatnie pół roku w Grupie L’Oréal upłynęło pod znakiem intensywnego rozwoju. Firma poszerzyła swoje portfolio o kolejną markę dermokosmetyków CeraVe, wprowadzając ją na nowe rynki, w tym na rynek polski. Do bogatego portfolio L’Oréal globalnie dołączyła także amerykańska marka Pulp Riot oferująca profesjonalne kosmetyki do koloryzacji włosów. Lider branży kosmetycznej nawiązał ponadto współpracę z prestiżowym domem mody Valentino oraz z marką kosmetyków dla mężczyzn House 99, stworzoną przez Davida Beckhama.

Od momentu założenia firmy, ponad sto lat temu, L’Oréal stopniowo buduje globalne portfolio kultowych marek, które tworzą najbogatszą i najbardziej zróżnicowaną ofertę w branży kosmetycznej. Powiększanie portfolio marek to podstawa strategii L’Oréal na świecie zapewniająca długotrwały rozwój grupy.

CeraVe – zdrowie równa się piękno

Marka CeraVe powstała w 2005 roku w Stanach Zjednoczonych. Pod skrzydła L’Oréal trafiła niedawno, bo w 2017 r., ale po rozszerzeniu dystrybucji jest już dostępna również w Polsce. W Stanach Zjednoczonych kosmetyki CeraVe cieszą się ogromną popularnością i są obecnie najczęściej polecanymi przez dermatologów produktami nawilżającymi dla suchej skóry[1]. Kolejna marka w rodzinie dermokosmetyków to odpowiedź L’Oréal na globalny trend, zgodnie z którym coraz więcej konsumentów stawia znak równości między dbaniem o urodę i dbaniem o zdrowie, a co się z tym wiąże - poszukuje produktów, które nie tylko upiększają, ale także chronią i pielęgnują skórę.

W podstawowej ofercie marki CeraVe znajdują się kosmetyki przeznaczone do mycia i nawilżania skóry twarzy oraz ciała. Ich formuła została opracowana przy współpracy lekarzy dermatologów, którym udało się połączyć siłę ceramidów wzmacniających i odbudowujących naturalną barierę ochronną skóry z unikalną technologią MultiVesicular Emulsion (MVE), umożliwiającą stopniowe i skuteczne uwalnianie składników, dzięki czemu skóra pozostaje nawilżona na dłużej. Kosmetyki CeraVe w Polsce są dostępne w wybranych aptekach.

Więcej informacji: https://www.cerave.pl/

Pulp Riot pod skrzydłami L’Oréal

Do bogatego portfolio marek L’Oréal dołączyła także amerykańska marka Pulp Riot, oferująca profesjonalne kosmetyki do koloryzacji włosów. Marka Pulp Riot zadebiutowała na rynku w 2016 r. W odróżnieniu od innych producentów profesjonalnych produktów do koloryzacji włosów, od początku swoją komunikację marketingową bardzo silnie oparła o kanały social media, co pozwoliło jej w krótkim czasie dotrzeć do fryzjerów i stylistów na całym świecie. Dziś profil marki na Instagramie śledzi ponad 675 tys. osób. Produkty Pulp Riot dostępne są obecnie w Stanach Zjednoczonych w sieci dystrybucji SalonCentric, ale są już plany ekspansji na inne rynki.

Więcej informacji: https://www.loreal-finance.com/eng/news/loreal-acquires-pulp-riot-the-new-us-based-professional-haircolor-brand-1262.htm

Piękno z górnej półki – L’Oréal i Valentino łączą siły

Ogłoszone niedawno podpisanie umowy o długofalowej współpracy z prestiżowym domem mody Valentino to z kolei krok L’Oréal w kierunku powiększenia portfolio produktów luksusowych, w tym zapachów. Założony w 1960 r. w Rzymie dom mody Valentino słynie z krawiectwa łączącego najlepsze tradycje włoskiego haute couture z na wskroś współczesnym, innowacyjnym spojrzeniem na modę, jakie prezentuje dyrektor kreatywny firmy, Pierpaolo Piccioli. Dom mody Valentino jest dziś synonimem piękna, unikalności i nowoczesności zarówno jeśli chodzi o kolekcje ubrań, jak i zapachy sygnowane tym logo. Jak zapowiedziano, oficjalna współpraca między Grupą L’Oréal a Valentino rozpocznie się w styczniu 2019 r.

Więcej informacji: https://www.loreal-finance.com/eng/news/loreal-and-valentino-announce-a-worldwide-license-agreement-for-fine-fragrances-and-luxury-beauty-1263.htm

Fokus na K-Beauty i męską pielęgnację

L’Oréal nie tylko kreuje, ale także z uwagą śledzi trendy w pielęgnacji i makijażu, aby oferować konsumentom na całym świecie produkty kosmetyczne, które najpełniej odpowiadają ich oczekiwaniom. W maju tego roku firma poinformowała o włączeniu do swojego portfolio koreańskiej marki Stylenanda, produkującej m.in. cieszące się popularnością na azjatyckim rynku kosmetyki do makijażu 3CE. Obiecująco zapowiada się również partnerstwo, jakie dywizja L’Oréal Luxe nawiązała z debiutującą na rynku marką kosmetyków dla mężczyzn House 99. Produkty stworzone od podstaw przez słynącego z doskonałego wyczucia stylu Davida Beckhama odpowiadają na potrzeby współczesnych mężczyzn, którzy oczekują kompleksowej pielęgnacji dopasowanej do wymagań ich skóry, włosów oraz zarostu.

Więcej informacji: https://www.loreal-finance.com/eng/news/loreal-acquires-korean-stylenanda-1256.htm; https://www.loreal.com/media/news/2018/jan/david-beckham-partners-with-loreal-and-launches-house-99 

Wirtualna rzeczywistość a piękno

Digitalizacja to obecnie jeden z najważniejszych trendów wyznaczających kierunek rozwoju przemysłu, także kosmetycznego. Kontynuując strategię inwestowania w nowe technologie oraz zaawansowane rozwiązania cyfrowe L’Oréal nawiązał współpracę z firmą ModiFace, która tworzy aplikacje oparte na sztucznej inteligencji i rozszerzonej rzeczywistości. Pierwsze efekty partnerstwa obu firm można było zobaczyć podczas tegorocznych targów Viva Technology w Paryżu, gdzie L’Oréal przedstawił najnowszą aplikację do wirtualnego makijażu umożliwiającą uzyskanie spersonalizowanych porad, testowanie wybranych kosmetyków oraz koncepcji makijażu w wirtualnym środowisku, a także zakup konkretnych produktów z poziomu platformy. Na tegorocznych targach zadebiutowało także „inteligentne lustro”, czyli innowacyjna technologia pozwalająca na dobranie makijażu do osobistego stylu, nad którą pracowały ModiFace wraz ze wspieranym przez L’Oréal startupem, MemoMi. – Digitalizacja, w każdej branży, w każdej kategorii biznesu, kreuje rozwiązania, które tworzą nową przestrzeń do budowania marek, wzmocnienia relacji z konsumentami oraz współpracy z partnerami. Na VivaTech pokazaliśmy, jak L’Oréal wdraża digitalizację w kosmetyczne kategorie produktowe – powiedziała Wioletta Rosołowska, prezes zarządu L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.

Więcej informacji: https://mediaroom.loreal.com/en/loreal-acquires-modiface-further-expanding-its-worldwide-expertise-in-beauty-tech/

Marki L’Oréal w Polsce:

Obecnie na polskim rynku dostępnych jest 21 marek z portfolio L’Oréal:

  • Dywizja Produktów Profesjonalnych: Kérastase, L’Oréal Professionnel, Matrix, Decléor
  • Dywizja Produktów Szerokiej Dystrybucji: L’Oréal Paris, Garnier, Mixa, Maybelline New York, NYX Professional Makeup
  • Dywizja Kosmetyków Aktywnych: Vichy, La Roche-Posay, CeraVe
  • L’Oréal LUXE: Lancôme, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Kiehl’s, Biotherm, Ralph Lauren, Helena Rubinstein, Cacharel, Diesel.

 

[1] Żródło: ProVoice (część firmy badawczej IMS Health), dane z listopada 2017.

Źródło zdjęć: https://www.loreal.com/

Udostępnij materiał w

Podaj adres email
I nie przegap więcej żadnego wydarzenia

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2642

    RÓŻANY KREM NAWILŻAJĄCO-WYGŁADZAJĄCY 30+ z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2641

    RÓŻANY KREM ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY I NA POWIEKI z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2640

    Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company

    Natalia Szroeder uznawana jest za jedną z najzdolniejszych i najbardziej popularnych wokalistek młodego pokolenia. To artystka, która nie boi się wyzwań. Tym razem będziemy mogli zobaczyć ją w roli ambasadorki lakierów hybrydowych marki Nails Company. Czytaj dalej

  • 2623

    Przeciwzmarszczkowe Serum Maksymalnie Odmładzające Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS 100% KWAS HIALURONOWY

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2622

    Intensywnie - Liftingujący Krem - Koncentrat Regenerujący 60+ Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2621

    Ultranawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert Eveline Cosmetics

    Ultra nawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert marki Eveline Cosmetics błyskawicznie rewitalizuje, regeneruje i energizuje skórę. Czytaj dalej

  • 2620

    PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM REGENERUJĄCY Z serii MEN X-TRÊME anti-age

    Nowatorska formuła kremu oparta na zaawansowanej technologii TRIPLE FORCE X-TRÊME ANTI-AGE™ działa kompleksowo przeciw wszystkim oznakom starzenia się skóry oraz problemom skóry po goleniu. Zapewnia wielokierunkowe działanie redukujące zmarszczki i opóźniające proces starzenia się skóry. Intensywnie nawilża, odżywia, zwiększa dotlenienie komórek, dostarcza energii oraz zapewnia cerze świeży wygląd. Regeneruje, ujędrnia i napina skórę. Czytaj dalej

  • 2619

    LUKSUSOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE Z DROBINKAMI ZŁOTA z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    UKIERUNKOWANY LIFTING KORYGUJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI CIAŁA LUKSUSOWE SERUM UJEDRNIAJĄCE z formułą zawierająca kompozycje starannie wyselekcjonowanych składników aktywnych zapewnia efekt profesjonalnego liftingu i wysmuklenia sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, wzbogacona 24k złotem, wspiera odbudowę siatki kolagenowych włókien podporowych, wzmacniając strukturę skóry. Redukuje podskórna tkankę tłuszczową, uwypuklając zgrabne kształty ciała. Skoncentrowana formuła serum dzień po dniu przeciwdziała zwiotczeniu skóry, wyszczupla i pomaga modelować atrakcyjną sylwetkę. Efekt 14 dniowej kuracji to zmniejszona objętość tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie partii ciała objętych spadkiem sprężystości. Czytaj dalej

  • 2618

    LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE BRZUCH, UDA, POŚLADKI z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    ANTI-CELLULITE SHAPING EXPERT ZAAWANSOWANY RYTUAŁ SILNIE UJĘDRNIAJĄCY LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota zapewnia efekt precyzyjnego konturowania sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, pomaga modelować kształty ciała oraz intensywnie wygładza niedoskonałości problematycznych obszarów ciała spowodowane cellulitem. Dzień po dniu, serum pozwala udoskonalić kształty ciała, unosząc zwiotczałą skórę i przywracając jej naturalne napięcie. Rezultat: skóra ciała jest silnie ujędrniona, kontury ciała wymodelowane, o idealnych kształtach. Czytaj dalej

  • 2617

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota wykorzystuje efekt zaawansowanego nieinwazyjnego liftingu piersi. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, działa niczym biostymulator kolagenu, odbudowując siatkę włókien podporowych skóry i widocznie zwiększając napięcie oraz sprężystość biustu. Już po pierwszej aplikacji serum tworzy mikrosiateczkę liftingująca, zapewniając efekt maksymalnie uniesionych, zaokrąglonych piersi. Czytaj dalej

  • 2616

    EKSPRESOWY SAMOOPALACZ W ŻELU DO TWARZY I CIAŁA z serii SUMMER GOLD Eveline Cosmetics

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma żelu samoopalającego to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

  • 2575

    Profesjonalna pielęgnacja z organicznym olejem arganowym Intensywna odbudowa włosów na wiosnę!

    Laboratorium Naukowo- Technologiczne MARION opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E. W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów. Czytaj dalej

  • 2555

    Przyspieszacz opalania na plażę i do solarium SPF 10 makadamia & kukui oils

    PRZYSPIESZACZ OPALANIA NA PLAŻĘ I DO SOLARIUM o jedwabistej, szybko wchłaniającej się formule z fotostabilnym filtrem SPF 10, aktywuje procesy opalania w skórze i w krótkim czasie pozwala osiągnąć intensywny, złocisty odcień opalenizny. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/